„Facebook“ išanalizavo internetinių parduotuvių pirkėjų elgesio tendencijas

Publikuota: 2015 m. gruodžio 11 d. penktadienis

Konferencijoje „Content Marketing Summit“ socialinio tinklo „Facebook“ atstovai pristatė savo pastebėjimus apie internetinių parduotuvių pirkėjų elgesį ir jo pasikeitimus.

Štai keletas „Facebook“ pastebėtų tendencijų.

Išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai populiaresni už įprastus kompiuterius

„Facebook“ atstovų teigimu, tai lėmė itin spartus mobiliųjų įrenginių populiarumo augimas. Šiuo metu jų skaičius siekia 26 mln. Pernai – 24 mln., užpernai – 20 mln. Beje, ketvirtis iš šiandienių 26 mln. minėtų savininkų naudojasi „Facebook“ būtent mobiliuosiuose įrenginiuose.

Specialistai taip pat pabrėžė, kad daugėja ir vaizdo siužetų peržiūrų. Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ kasdien priskaičiuojama 8 mlrd. peržiūrų. 75 proc. iš jų – iš išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių. Be to, šis rodiklis kiekvienais metais išauga 88 proc.

Vizualizacija

Žmonės vis mažiau skaito ir priima tekstinę informaciją. Tam nemažai įtakos daro „Instagram“ ir „Snapchat“. „Facebook“ atstovų teigimu, vaizdinė informacija leidžia taupyti laiką, todėl mobilieji įrenginiai tampa vis „vizualesni“.

Mobiliųjų įrenginių naudotojai nori atrasti naujoves

Mobiliųjų įrenginių savininkai nori pramogų ir naujų atradimų bei žinių. Be to, turinio kūrėju gali būti bet kas. Ypač tai juntama socialiniuose tinkluose. Mobilieji įrenginiai kuria naudotojams galimybę ne tik visą parą kurti turinį, bet ir sekti kitų publikuojamą turinį.

 

Šaltinis: plusworld.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha