SEB bankas: technologijos keičia klientų elgesį

Publikuota: 2016 m. balandžio 14 d. ketvirtadienis

Šiandien gyventojai vis rečiau užsuka į banko skyrių, išskyrus tuos atvejus, kai nori pasitarti sudėtingesniais finansų planavimo klausimais. Kasdienius finansus jie tvarko savarankiškai, nuotoliniais kanalais, prisijungę prie interneto banko. Per 2015 metus klientų, užsukančių į SEB banko skyrius, skaičius sumažėjo 16 proc., o tų, kurie naudojasi interneto banku, dalis šoktelėjo 4 proc., palyginti su 2014 metais.

„Dažniausiai, prisijungę prie interneto banko, klientai perveda pinigus gavėjams ar į kitas savo sąskaitas, moka už prekes, įsigyjamas interneto parduotuvėse, apmoka sąskaitas už komunalines paslaugas, atlieka pavedimus į kitas savo sąskaitas. Trečdalis klientų šias operacijas atlieka prie interneto banko prisijungę mobiliuoju įrenginiu. Į banko skyrių klientai užsuka norėdami su specialistais pasitarti sudėtingesniais finansų planavimo, taupymo, investavimo klausimais. Per 2015 metus suteikėme daugiau negu 60 tūkst. asmeninių finansų konsultacijų klientams“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Tai, kad klientai įprastas finansines operacijas  vis dažniau linkę atlikti savarankiškai, liudija ir tai, kad pernai  grynųjų pinigų įskaitymo operacijų skaičius grynuosius pinigus priimančiuose bankomatuose, palyginti su 2014 metų duomenimis, padidėjo 4 procentais.  Grynųjų pinigų įskaitymo operacijų skaičius banko skyriuose per tą patį laikotarpį sumažėjo 34 procentais.

SEB banko duomenimis, klientai dėl jiems iškilusių klausimų į banką vis dažniau kreipiasi telefonu arba elektroniniu paštu. SEB banko konsultacijų telefonu skaičius per 2015 metus išaugo ketvirtadaliu, palyginti su 2014 metais, taip pat banko konsultantai atsakė į 2 proc. daugiau klientų užklausų elektroniniu paštu, t. y. beveik į 114 tūkstančių laiškų.

Atsižvelgdamas į besikeičiančius klientų poreikius, SEB bankas vis daugiau paslaugų teikia ir nuotoliniu būdu: banko specialistai klientus visą parą konsultuoja ne tik telefonu, bet ir naudodamiesi programa „Skype“, teikia nuotolines finansų valdymo konsultacijas privatiems ir verslo klientams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Informacija klientams (6)

Nuo š. m. sausio 29 dienos yra sutrikusi el. pašto @post.skynet.lt veikla. Šiuo metu problema yra šalinama. skaityti »

Vilnius ir šiemet sulauks daugiau nei milijono turistų

2017 m. pirmąjį ir antrąjį ketvirtį Vilnius sulaukė atitinkamai 7 ir 5 proc. daugiau turistų nei praėjusiais metais. skaityti »

Vilniuje susitinka Lietuvos ir Suomijos centrinių bankų vadovai

Lapkričio 2–3 dienomis Vilniuje vieši Suomijos bankų valdybų nariai. skaityti »

Japonijoje aptartos pasaulio ekonomikos aktualijos ir geroji „FinTech“ praktika

Tokijuje ​Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas su Japonijos centrinio banko vadovu Haruhiko Kuroda aptarė FinTech sektoriaus raidą, rizikas pasaulio ekonomikos augimui, Japonijos ir euro zonos ekonomikos aktualijas. skaityti »

5 pagrindinės kliūtys, pradedant verslą Lietuvoje

Baimė bankrutuoti, nepasitikėjimas savo galimybėmis, nedraugiškas valstybės požiūris – anot dr. Austės Kiškienės, tai pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria pradedantieji verslą Lietuvoje. skaityti »

Inovacijos tapo iškalbinga Lietuvos vizitine kortele JAE

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė oficialaus vizito JAE metu su Dubajaus Emyru ir šalies Premjeru Mohammedu bin Rashidu Al Maktoumu aptarė bendradarbiavimą aukštųjų technologijų, inovacijų, komunikacijų, atsinaujinančiosios energetikos, gyvybės mokslų srityse. skaityti »

Lietuvoje vyrams verslo pradžiai reikia daugiau pinigų nei moterims

Norėdamas pradėti verslą, dažnas lietuvis startui pageidautų gauti vidutiniškai 33 tūkst. eurų dydžio lengvatinę paskolą. skaityti »

Ar tikrai mane palies ketvirtoji pramonės revoliucija?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu – jau ne ateitis, tai šių dienų realybė. skaityti »

V. Vasiliauskas: palanki reguliacinė aplinka gali padėti Lietuvai įsitvirtinti pasauliniame FinTech žemėlapyje

Finansinių technologijų (FinTech) sektorius gali suteikti ES kapitalo rinkų sąjungos projektui papildomą postūmį, o šalims naujų plėtros galimybių, įsitikinęs Lietuvos banko vadovas Vitas Vasiliauskas. skaityti »