Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Publikuota: 2017 m. gruodžio 11 d. pirmadienis

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. Kauno technologijos universitetas (KTU) su partneriais iš Italijos, Ispanijos, Graikijos ir Austrijos dalyvauja projekte „Video games 4 teachers“ (liet. „Vaizdo žaidimai mokyme“), kurio metu kuriama elektroninė mokymosi medžiaga yra grindžiama vaizdo žaidimų naudojimu. Ateityje ji bus laisvai prieinama internete visiems mokytojams, norintiems vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

KTU Informatikos fakultetas (IF) su užsienio partneriais dalinsis patirtimi, žiniomis ir resursais, rinks informaciją apie edukacinius žaidimus, aplikacijas, kurs metodinę mokymosi medžiagą, kuria naudotis bus galima nemokamai.

Lapkritį Florencijoje, Italijoje, vyko pirmasis šio tarptautinio projekto partnerių susitikimas, kurio metu projekto komandos nariai pristatė savo institucijas, vykdomas veiklas, įgyvendinamus projektus.

Prieinama visiems

Projekto dalyviai tikisi, kad ši medžiaga bus itin naudinga būsimiems mokytojams, norintiems edukacinius vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

„Šio projekto metu su dar keturiais Europoje įsteigtais universitetais žadame sukurti mokymosi priemones mokytojams, kurių pagalba jie galės mokytis vaizdo žaidimų bei mobiliųjų programėlių kūrimo ir taikymo savo švietimo modelyje. Tokiu būdu mokytojai galės perduoti žinias mokiniams“, – apie numatomus projekto rezultatus pasakojo KTU IF projektų vadovė Vida Drąsutė.

Du metus truksiančio projekto rezultatas, anot V. Drąsutės, turės apčiuopiamą vertę, nes bendradarbiaujantys universitetai sukurtą išsamią metodologinę medžiagą patalpins atviroje, nemokamoje ir inovatyvioje internetinėje platformoje, kuri bus prieinama visiems.

Sukurta metodologinė ir elektroninio mokymosi medžiaga bus pateikta ne tik anglų, bet ir lietuvių, ispanų, italų, graikų ir austrų kalbomis.

100 švietimui pritaikytų vaizdo žaidimų

„Projekto tikslas yra ištirti dabartinę situaciją vaizdo žaidimų srityje, todėl kiekvienas partneris turės išanalizuoti po dvidešimt rinkoje jau egzistuojančių edukacinės paskirties vaizdo žaidimų ir mobiliųjų programėlių“, – pasakojo V. Drąsutė.

Visi universitetai bendromis jėgomis išanalizuos net 100 produktų – 50 vaizdo žaidimų ir 50 mobiliųjų programėlių. V. Drąsutės teigimu, gautos šių žaidimų apžvalgos, atliktos pagal nustatytus kriterijus, tolimesnėje projekto eigoje taps pagrindu metodologinei ir elektroninei mokymosi medžiagai sukurti.

„Naudosime tiek nemokamus, tiek komercinius vaizdo žaidimus ir mobiliąsias programėles, sukurtas užsienio ir Lietuvos kūrėjų. Mes patys žaidimų nekursime, tačiau pateiksime labai aiškią metodinę medžiagą ateities mokytojams, norintiems savo pamokose taikyti sužaidybinimo elementus, remiantis atrinktais pavyzdiniais žaidimais“, – sakė KTU IF projektų vadovė.

Tikslinė grupė – ateities mokytojai

Projekto rezultatai bus skirti įvairių švietimo institucijų bei departamentų mokytojams, lektoriams, tyrėjams ir profesoriams, besidomintiems vaizdo žaidimų pritaikymu inovatyviuose mokymo metoduose.

„Suteiksime būsimiems mokytojams būtinus įgūdžius, kompetencijas ir priemones, kad būtų galima veiksmingai išnaudoti vaizdo žaidimus švietime“, – pasakojo V.Drąsutė.

Projekte dalyvauja tarptautiniai partneriai iš Taikomujų mokslų universiteto (Austrija), Graikijos atvirojo universiteto, Valensijos universiteto (Ispanija), „Xano Channel“ asociacijos bendruomenės vystymuisi (Ispanija) ir projektą administruojančios tarptautinių projektų planavimo ir valdymo asociacijos „Pixel“ (Italija). Projektą remia Europos Komisija.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »