Mobilioji mokslinė laboratorija tęsia kelionę po Lietuvos mokyklas

Publikuota: 2014 m. gegužės 20 d. antradienis

Kelionę po Lietuvos mokyklas tęsia unikali mokslinė mobilioji laboratorija „MoMoLab“. Mobiliojoje laboratorijoje, išskirtinio dizaino vilkiko puspriekabėje įrengtoje klasėje, gausu mokslinės įrangos, įrengta 20 darbo vietų, o paskaitų vienu metu gali klausyti apie 30 mokinių.

Mobiliojoje laboratorijoje 2–3 dienas vyksta edukacinės programos, per kurias 7–11 klasių mokiniai kartu su Vilniaus universiteto mokslininkais atlieka mokslo tiriamuosius darbus, klausosi paskaitų apie mokslo naujoves, stebi ir patys atlieka mokslinius eksperimentus, kuria ir įgyvendina mokslines idėjas. Šioje laboratorijoje mokiniai gali daryti fizikos, biologijos, gamtos mokslų, elektronikos ir robotikos, vaizdų ir duomenų analizės tyrimus. Vizito programa parengiama pagal iš anksto mokinių pasirinktas domėjimosi sritis.

Laboratorija, savo kelionę kovo pabaigoje pradėjusi Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijoje, jau aplankė 10 mokyklų: Joniškio, Alytaus, Trakų ir kitų mokyklų mokinius. Antroje gegužės pusėje ji keliaus po Tauragės, Šiaulių, Panevėžio ir kitų rajono mokyklas. Iki 2015 m. vasario 28 d. numatyta 80 vizitų.

Šiais mokslo metais dar suplanuoti vizitai į Šiaulių Didždvario gimnaziją, Panevėžio r. Velžio gimnaziją, Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją, Palangos Baltijos pagrindinę ir kitas mokyklas.

„MoMoLab“ gali atkeliauti ir per mokinių vasaros atostogas. Todėl mokyklos, organizuojančios mokinių, kurie domisi mokslu, vasaros stovyklas, gali į jas pasikviesti laboratoriją.

Jau dabar galima registruotis, kad laboratorija apsilankytų kitų mokslo metų pradžioje.  Pasikviesti „MoMoLab“ į savo mokyklą galima užpildžius prašymą portale www.jaunasis-tyrejas.lt.

„MoMoLab“ vizito į mokyklą tikslas – sudaryti sąlygas mokiniams atskleisti savo gebėjimus tyrinėti aplinką ir gamtą moksliniais metodais, kurti ir ieškoti naujų technologinių sprendimų.

Mobiliosios mokslinės laboratorijos vizitai – tai viena iš projekto „Mokinių jaunųjų tyrėjų atskleidimo ir ugdymo sistemos sukūrimas – II etapas“ veiklų. Projektą įgyvendina Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras. Projektas finansuojamas pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programą iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšų.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »