4 patobulinimai, dėl kurių „ATMeye.iQ“ tapo geriausia 2017-ųjų bankomatų vaizdo stebėsenos ir apsaugos sistema

Publikuota: 2018 m. kovo 1 d. ketvirtadienis

Ko gero, visi, besidomintys BS/2 veikla, žino, kad savitarnos įrenginių vaizdo stebėsenos sistema „ATMeye.iQ“, naudojama bankiniame ir mažmeninės prekybos sektoriuose, yra pats populiariausias BS/2 sukurtas programinis produktas. Ji saugo apie 70 tūkst. bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių visame pasaulyje.

Tam, kad „ATMeye.iQ“ sistema  ne tik atitiktų, bet ir viršytų klientų lūkesčius, BS/2 specialistai nuolat ją tobulina, siekdami atremti bankų ir kitų finansinių organizacijų apsaugos užtikrinimo iššūkius.

Pristatome keturis sistemos patobulinimus, kuriuos nulėmė išaugę klientų reikalavimai. Tik „ATMeye.iQ“ kūrėjai, žinantys klientų norus geriau, nei kiti,  gali geriausiai apibendrinti „ATMeye.iQ“ rezultatus, pasiektus 2017 metais.

1. Didesnis saugumas ir darbo stabilumas

Vienas iš rimtų išbandymų bankams – augantis bankomatų tinklas. Ši tendencija reikalauja papildomų finansinių organizacijų  išlaidų, nes tenka didinti darbuotojų skaičių, ir labai apsunkina darbo procesus, susijusius su įrenginių technine priežiūra. Būtent todėl sistemos „ATMeye.iQ“ patobulinimas, leidžiantis apsaugoti iki 14 tūkst. į vieną tinklą sujungtų savitarnos įrenginių, yra labai aktualus.

Tokio sistemos funkcionalumo optimizavimo varikliu tapo užsakymas iš Šiaurės Amerikos. Stambus bankinių paslaugų teikėjas, prižiūrintis garsių miniparduotuvių „7-Eleven“ ir kitų prekybininkų savitarnos įrenginių tinklus, pasirinko „ATMeye.iQ“  kaip geriausią įrenginių stebėsenos ir apsaugos sprendimą.

Projekto mastas labai skiriasi nuo visų ankstesnių, o „ATMeye.iQ“ komandai, kuriai vadovavo Jelena Grinčuk, buvo iškeltas sudėtingas ir skubus uždavinys – užtikrinti stabilų vaizdo stebėjimo sistemos veikimą kelių tūkstančių įrenginių tinkle ir užkirsti kelią vandalizmui. Tai tapo įmanoma perėjus prie naujos taikomųjų programų serverio versijos „WildFly 9.0.2.“ ir atnaujinus didžiulį darbinį algoritmą.

„Nenorime girtis ir vadinti to produkto technologine revoliucija, tačiau mūsų sistema iš tikrųjų  pradėjo veikti dešimt kartų stabiliau ir patikimiau“, – tvirtina BS/2 IT sprendimų palaikymo skyriaus vadovas Sergej Pokusaev.

Be to, „ATMeye.iQ“ reikėjo pritaikyti atsižvelgiant į regiono  specifiką ir suderinti su ypač populiaria duomenų baze „MS SQL“. Taigi liepos mėnesį atnaujinta versija dabar suderinama ne tik su anksčiau naudotomis duomenų bazėmis „PostgreSQL“ ir „Oracle“, bet ir su  „MS SQL 2016 Server“.

„Praeitus metus galime vadinti pasiruošimo metais: buvo atlikta daug juodraštinio darbo, kurį sunku pastebėti ir įvertinti klientams. Tačiau tik atlikę šį darbą galime jaustis užtikrintai, iš tikrųjų pasiruošę įgyvendinti suplanuotus didelius projektus JAV ir kitose šalyse“, – komentuoja Sergej Pokusaev, aktyviai prisidėjęs prie atnaujinimų kūrimo. 

2. Оrientacija į klientų poreikius

Pastaraisiais metais buvo ypač aktyviai tobulinama bankomatų taikomoji programinė įranga. Standartinės savitarnos įrangos funkcijos jau seniai nebeatitinka bankų poreikių, nes rinkoje vyksta aštri konkurentinė kova dėl kiekvieno kliento. Kad ją laimėtų, bankai privalo pasiūlyti patrauklių papildomų paslaugų.  Klientui atliekant standartinius veiksmus su bankomatu, finansinės įstaigos siekia suteikti kiek įmanoma daugiau tikslinės reklaminės informacijos ir  pasiūlyti papildomų  paslaugų: galimybę per bankomatą atsiskaityti už įvairias paslaugas, pasikeisti valiutą ir kt.

Siekiant padėti įgyvendinti šiuos tikslus, 2017 m. vasarą sistema „ATMeye.iQ“ buvo integruota  su  paskutiniąja bendrovės „Diebold Nixdorf“ programos „ProFlex 4.0“ versija.

„Mūsų sukurta vaizdo stebėsenos sistema visiškai suderinama su paskutiniąja „Diebold Nixdorf“ taikomąja programine įranga, kuri saugo klientų asmeninius banko duomenis, nepaisant  bankomato tipo ir modelio, – tvirtina projekto vadovė Jelena Grinčiuk. – Iš pradžių sistemą pritaikėme „ProFlex“ versijai vieno kliento, užsisakiusio  didelį naujų „Diebold Nixdorf“ bankomatų skaičių, pageidavimu. Ši integracija  sudomino ir kitas finansų organizacijas, jau naudojančias „ATMeye.iQ“ sistemą. Be abejo, mūsų klientų noras didinti teikiamų paslaugų kokybę, visiškai suprantamas. O mūsų užduotis – neatsilikti nuo technologinių naujovių.

3. Didesnė bankinio verslo kontrolė

„ATMeye.iQ“ sprendimas žinomas rinkoje nuo 2001 m. Nuo to laiko sistema sėkmingai naudojosi bankai, turintys neįprastą (kartais pasenusią) technologinę infrastruktūrą. Dar iki šiol ne vienoje besivystančioje šalyje naudojama  sena „ATMeye.iQ“ versija be galimybės valdyti ją per tinklą.

2017 m. buvo įgyvendintas globalinis „ATMeye.iQ“ versijos atnaujinimas, pereinant prie  naujausios versijos „ATMeye.iQ 2.0“, kuri gali būti įdiegta į kiekvieną įrenginį iš serverio tiesiogiai per tinklą. Ši funkcija leidžia patogiai valdyti programinės įrangos licencijas ir efektyviai kurti savitarnos įrenginių apsaugos verslo modelį.

„Jau seniai norėjome realizuoti „ATMeye.iQ“ programinės įrangos licencijų platinimą tiesiai iš serverio. Esame įsitikinę, kad ši funkcija ne tik patogi, bet ir įneš į programinės įrangos tiekėjo ir kliento santykius skaidrumo. Tačiau kol kas nuėjome dar tik pusę kelio: turime sąrašą idėjų, kaip sureguliuoti licencijų politiką. Daugumą iš jų jau pradėjome realizuoti. Dabar svarbiausia įtikinti partnerius, kad toks funkcionalumas ypač svarbus, nes leis jiems efektyviai valdyti programinę įrangą ir sumažins jos diegimo, priežiūros išlaidas“, – pasakoja projekto vadovė Jelena Grinčiuk. 

4. Biometrija – nauja bankinių paslaugų plėtros kryptis

Biometrinių identifikacijos metodų taikymas klientų aptarnavimo srityje – be abejonės,  viena iš svarbiausių šiuolaikinių bankinių technologijų srities tendencijų.

Vaizdų atpažinimo sprendimai organiškai siejasi su vaizdo apsaugos tikslais, nes į daugumą savitarnos įrenginių yra įtaisytos vaizdo apsaugos kameros.

Kadangi vaizdo kamerų techninės savybės ir biometrijos technologijos nuolat tobulinamos, vaizdų atpažinimo panaudojimas atveria naujų galimybių finansinėms įstaigoms. Šiuo metu kuriami standartai po kelerių metų greičiausiai taps sėkmingos banko veiklos būtinybe.

Būtent dėl to 2017 m. BS/2 ir vienas iš atpažinimo technologijų lyderių pasaulyje – „VisionLabs“ – paskelbė apie strateginę partnerystę, kuria bus siekiama drauge kurti tarpbankines identifikacijos paslaugas. Paslaugos bus kuriamos integruojant BS/2 vaizdo stebėsenos sistemą „ATMeye.iQ“ ir „VisionLabs“ platformą LUNA.

„Šiais laikais bankai iš savo klientų surenka milžinišką srautą duomenų, taip pat ir vaizdo medžiagos: fotografuoja juos pasirašant sutartis, užsisakant kreditus  ir banko korteles. Išsaugoti vaizdai gali būti efektyviai panaudoti siekiant vėliau atpažinti patikimus klientus nuo sukčiautojų, įtrauktų į juodąjį sąrašą. Įtartinam asmeniui prisiartinus prie savitarnos įrenginio, vaizdo kamera nufilmuoja atvaizdą, o „ATMeye.iQ“ sistema palygina vaizdą su turimu duomenų bazėje ir akimirksniu siunčia pranešimą apsaugos tarnybai arba paleidžia užprogramuotą scenarijų              (ekrane parodo draudimą atlikti tolimesnius veiksmus, negrąžina įdėtos kortelės ir pan.)

„Tokia integracija leidžia pasiūlyti klientams tobulą kompleksinį apsaugos sprendimą, nes būtent to šiais  laikais reikia bankinių paslaugų rinkai“, – teigia gen. direktoriaus pavaduotojas Tomas Augucevičius.

Brangiausius dalykus, ypač pinigus, asmeninius klientų ir banko duomenis, būtina saugoti visais įmanomais būdais. BS/2 specialistai padeda daugiau nei 700-ui klientų visame pasaulyje palaikyti ir nuolat tobulinti saugią ir efektyvią technologinę bankinių paslaugų teikimo terpę.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »