„ATMeye.iQ“ užtikrins bankomatų apsaugą Turkijoje

Publikuota: 2020 m. sausio 22 d. trečiadienis

BS/2 plečia savo veiklos geografiją – bendradarbiaudama su partneriu Turkijoje „Analistim Bilisim“, siūlo Turkijos bankams vaizdo apsaugos, ginčytinų situacijų sprendimo ir prevencijos nuo sukčiavimo sistemą „ATMeye.iQ“.

Turkijos bankininkystės pramonė

Šiuo metu Turkijos bankiniam sektoriuje aktyviai veikia daugiau nei 50 kredito įstaigų. Didelis grynųjų pinigų poreikis skatina sparčią bankinės savitarnos plėtrą šalyje. 2012 m. milijonui šalies gyventojų kliuvo 450 vnt. bankomatų, 2019 m. – 670 vnt. Šalyje naudojama beveik 60 tūkst. įvairių gamintojų, įvairių modelių bankinių savitarnos įrenginių.

Kasmet auga bankomatų naudotojų skaičius – jais naudojasi ir vietiniai gyventojai, ir turistai. Paskutiniai statistiniai duomenys rodo, kad nuo 2013 m. iki dabar Turkijos bankomatuose iš užsienio kortelių išimtų grynųjų skaičius išaugo dvigubai.

Verta atkreipti dėmesį į tai, kad dauguma bankomatų stovi ne bankų patalpose, o lauke, todėl juos apsaugoti nuo fizinių atakų ir įvairių sukčiavimo būdų yra sudėtingiau.

Stambioms kredito organizacijoms reikia kompleksinio sprendimo, kuris užtikrintų ne tik bankomatų saugumą, bet ir sklandžią milžiniško skirtingų gamintojų, skirtingų modelių bankomatų tinklo stebėseną ir valdymą.

Vaizdo stebėsenos aktualumas

Bendro BS/2 ir „Analistim Bilisim“ vizito metu kredito organizacijų vadovai itin susidomėjo BS/2 sukurtu ir jiems pristatytu bankinės įrangos apsaugos sprendimu „ATMeye.iQ“.

Bankus sudomino ne tik tai, kad sistema gali padėti užtikrinti aukštą bankinės savitarnos įrenginių apsaugos lygį, bet ir spręsti su klientais kylančias ginčytinas situacijas. Buvo pristatyti akivaizdūs „ATMeye.iQ“ pranašumai prieš šiuo metu šalyje naudojamas vaizdo stebėsenos sistemas.

„Turkijos bankai bankomatų apsaugai šiuo metu naudoja DVR sprendimą. Dažniausiai vaizdo kamerų įrašai saugomi pačiame bankomate, kol atvažiuoja atitinkami atsakingi darbuotojai. Vaizdo įrašai ir bankomate atliktų mokėjimo operacijų informacija nėra sinchronizuojama, todėl prireikus susirasti dominančią medžiagą užtrunka kelias dienas, o toks laiko gaišimas sukelia klientų nepasitenkinimą“, – pasakoja BS/2 pardavimo vadovas Vilius Gofmanas.

Vaizdo stebėsenos galimybių išplėtimas

„ATMeye.iQ“ vaizdo sistema įrašo kiekvieno bankomato naudotojo atliekamas operacijas, susieja visus filmuojamus vaizdus ir fotografijas su banko kliento kortelės numeriu. Tad kilus incidentui, naudojantis paieškos priemonėmis galima greitai surasti reikiamus duomenis pagal laiką, kortelės numerį. Pvz., klientui pasiskundus, kad bankomatas neišdavė pinigų, banko darbuotojas gali greitai susirasti dominantį įvykį ir patikrinti, ar tikrai taip įvyko. Banko darbuotojas atsakymą klientui gali pateikti per kelias minutes, taigi tokių situacijų sprendimo laikas ženkliai sutrumpėja ir klientui nereikia kelis kartus dėl tos pačios problemos sprendimo eiti į banko skyrių. Taigi įdiegus „ATMeye.iQ“, panašios situacijos išsprendžiamos daug greičiau. 

„Mūsų bankai ir Bankų asociacija ieško efektyvaus bankomatų apsaugos sprendimo. Rinkoje naudojamų bankinių įrenginių įvairovė labai didelė. BS/2 siūlomas sprendimas pranašus tuo, kad yra lankstus, lengvai diegiamas į skirtingų gamintojų bankinę įrangą, gali būti integruojamas į jau turimą banko infrastruktūrą ir padeda stebėti visą bankui priklausančios įrangos tinklą“, – teigia „Analistim Bilisim“ gen. direktorius Serkan Kočali.

„ATMeye.iQ“ padeda ne tik realiuoju laiku stebėti visą bankinių įrenginių tinklą, bet ir operatyviai informuoja atsakingus banko darbuotojus ir apsaugos tarnybas apie kylančias problemas ir grėsmes.

Jei norite daugiau sužinoti apie vaizdo stebėsenos ir apsaugos sprendimą, susisiekite su BS/2 atstovais.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai,... skaityti »

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas (1)

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai, bendradarbiaudami su mokėjimo sistemomis, padidino bekontakčio atsiskaitymo be būtinybės įvesti PIN kodą limitą. skaityti »

Nauja „ATMeye.iQ“ paskirtis: paštomatų stebėsena (1)

Prekių pristatymas iš elektroninių parduotuvių į paštomatus kasmet vis labiau populiarėja. Vienos stambiausių Amerikos siuntų pristatymo tarnybų „Pitney Bowes“ duomenimis, nuo 2014 iki 2018 metų prekių siuntų visame pasaulyje išaugo net 104 proc. – nuo 43 mlrd. iki 87 mlrd. per metus. Skaičiuojama, kad siuntinių skaičius 2025 metais viršys 200 mlrd. skaityti »

3 naujos „Cash Management.iQ֧“ sistemos apsaugą stiprinančios funkcijos

Atnaujinant BS/2 sistemą „Cash Management.iQ“, buvo siekiama dar labiau padidinti informacijos saugumo lygį, taip pat atitikti augančius tarptautinius saugumo standartų reikalavimus, kurių laikosi šiuolaikiniai bankai, inkasavimo tarnybos ir mažmeninės prekybos įmonės. skaityti »

NFC kaip bankinių operacijų standartas

Bekontaktis autorizavimas – jau seniai tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Juo naudojamės įsigydami prekes parduotuvėse, mokėdami už keliones viešajame transporte, eidami į pastatus, turinčius įėjimo kontrolę. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centrui“ vadovaus Evaldas Girskus (1)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančiai šviesolaidinio interneto bei IPTV paslaugas „Penki“ ir verslo sprendimus „ProfIT“, nuo šiandien pradeda vadovauti Evaldas Girskus. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė po karantino: keitėsi gyvas bendravimas, sparčiau diegiamos naujos technologijos

Šalyje atšaukus karantiną, bankinių ir ITT technologijų įmonių grupė „Penki kontinentai“ pamažu grįžta prie įprasto darbo režimo, dar labiau sutvirtinusi savo pozicijas rinkoje, nesumažinusi nė vieno iš savo darbuotojų atlyginimų ir ryžtingai žiūrėdama į ateitį. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacija rūpinsis A. Zubriakovas

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacijos vadovu nuo šiandien pradeda dirbti 38-erių Aleksandras Zubriakovas. skaityti »

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »