Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas

Publikuota: 2019 m. rugsėjo 17 d. antradienis

Populiarėjanti elektroninė komercija gerokai pakeitė pirkėjų įpročius, o kartu ir visą mažmeninės prekybos sektorių.  Verdant konkurencinei kovai, prekybininkai ieško inovacinių prekybos sprendimų, kurie ne tik padėtų išlaikyti ir pritraukti naujų pirkėjų, bet ir automatizuotų darbą, paspartintų vidinius prekybos procesus. 

Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime.

Į šį suvažiavimą, vykusį  Čekijoje, Prahoje, rugsėjo 11–13 dienomis, buvo pakviesti ir „Penkių kontinentų“ grupės įmonės BS/2 atstovai (nuotraukoje: Kęstutis Andriuškevičius, Jurij Mikuckij, Emil Musayev).

 „Mūsų partneris „Diebold Nixdorf“ pirmą kartą organizavo atskirą mažmeninės prekybos technologijų partnerių suvažiavimą. Iki tol ir bankinių, ir prekybos technologijų partnerių suvažiavimas vykdavo kartu.

Šio renginio aktualumą lėmė mažmeninės prekybos technologijų plėtra ir didėjanti konkurencija šioje srityje. Mums tai buvo puiki proga susitikti su partneriais, susipažinti su naujausiais sprendimais, pasidalyti praktine patirtimi“, – sako BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Emil Musayev.  

Tris dienas vykusiame renginyje mažmeninės prekybos specialistai pristatė pranešimus apie šiuolaikines  savitarnos sistemas, grynųjų pinigų valdymo priemones ir atsiskaitymo sprendimus. Pagrindiniai prekybos organizacijų tikslai išlieka tie patys: mažinti išlaidas, didinti operacijų našumą ir rinkti informaciją apie pirkėjus, jų poreikius.

Partneriams iš Europos „Diebold Nixdorf“ pristatė  programinio komplekso „DN Vynamic™ Retail Software Suit“, skirto mažmeninei prekybai efektyvinti, konkurencinius privalumus. Šis sprendimas sujungia prekybininko turimas sistemas į vieną tinklą, taip padėdamas įgyvendinti daugiakanališkumo principą (kai pirkėjas gali įsigyti prekes ir paslaugas įvairiais kanalai, įvairiais būdais).

„Šiuolaikinei prekybai būdinga pirkėjų migracija iš realaus pasaulio į skaitmeninį, taip pat bankinių ir prekybos paslaugų persiliejimas. Daugiakanališkumas, dar kitaip vadinamas jungtinės komercijos (angl.  „Connected Commerce“) terminu, užtikrina finansinių ir prekybos paslaugų prieigą bet kurioje vietoje, bet kokiu laiku, bet kokiu klientui patogiu atsiskaitymo būdu“, – pasakoja E. Musayev.

Susitikimo metu savo pranešimus pristatė ir „Diebold Nixdorf“ partneriai – „Zebra Technologies“(su ja glaudžiai bendradarbiauja ir BS/2), „YourPass“, AEVI, „Yieldigo“, „InPost“.

Artimas bendradarbiavimas su kitomis įmonėmis padeda „Diebold Nixdorf“ nuolat palaikyti atgalinį ryšį ir kurti novatoriškas technologijas kiekvienam prekybos etapui.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »

BS/2 – sertifikuota „Datalogic“ techninės priežiūros paslaugų partnerė Azerbaidžane

Technologinius sprendimus bankams ir prekybininkams siūlanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, tapo pasaulinės prekybos įrangos gamintojos „Datalogic“ sertifikuota techninės priežiūros paslaugų partnere Azerbaidžane. skaityti »

„TransLink.iQ“ – naujas T. Dadaševo tyrimo objektas

Tachmasibas Dadaševas rengia naują knygą. Šį kartą dėmesio centre – atsiskaitymai be grynųjų pinigų, el. kortelių skaitytuvai ir jų tinklams stebėti bei valdyti skirtas programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Baltijos šalių konferencijoje – diskusijos apie debesijos paslaugų įtaką verslui

Užsakomąsias ITT paslaugas „ProfIT“ teikiančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ atstovai lankėsi tarptautinėje Baltijos šalių konferencijoje „Verslo transformacija – darbas debesyse“. skaityti »

Kovas – Klientų mėnuo!

Kovo 19-oji paskelbta Tarptautine kliento diena. Šiemet ji minima 10-ąjį kartą. Ar žinote, kad šios šventės iniciatoriai – Lietuvos verslininkai? Būtent iš Lietuvos šventė paplito po visą pasaulį. Jos tikslas – parodyti dar didesnį dėmesį klientams, padėkoti jiems. skaityti »

„EuroShop 2020“: kaip keičiasi prekybos įrangos pasaulis

Vokietijoje, Diuseldorfe, š. m. vasario 16–20 dienomis vyko didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos įrangos atstovams ir partneriams skirta paroda „EuroShop 2020“. skaityti »

Latvijos mikrofinansų organizacija LAKS išduoda paskolas bankomatuose pagal pirštų atspaudus

Mikrofinansų organizacijos lanksčiai žiūri į paskolų teikimą mažmeninės prekybos klientams ir tuo yra pranašesnės už didelius bankus. Jos neretai siūlo supaprastintą paskolų įforminimo procedūrą ir yra pasirengusios dirbti su didesnės rizikos segmento klientais. skaityti »