„BS/2“ tapo pirmaujančia bankomatų priežiūros lydere Kazachstane

Publikuota: 2018 m. sausio 30 d. antradienis

Antrinė Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 įmonė „BS/2 Kazakhstan“ pasirašė susitarimą su  vienu didžiausių Kazachstano bankų „Sberbank“, kuriuo remdamasi BS/2 įmonė teiks bankui priklausančio bankomatų tinklo ir kitų savitarnos įrenginių priežiūros paslaugas. Iš viso „BS/2 Kazakhstan“ prižiūrės daugiau nei 1000 „Sberbank“ savitarnos įrenginių tinklą.

„Šis susitarimas rodo aukštą mūsų teikiamų priežiūros paslaugų įvertinimą. BS/2 ne tik tiekia bankinę įrangą ir programinius sprendimus bankams ir kitoms finansų institucijoms, bet ir teikia jų priežiūros paslaugas. 1000 savitarnos įrenginių tinklo priežiūra mus stipriai įpareigoja, dėl to „BS/2 Kazakhstan“ tampa lyderiaujančia šalyje bendrove – šiuo metu prižiūrime per 2600 savitarnos įrenginių“, – sandorį komentavo „Penkių kontinentų bankinių technologijų“ (BS/2) Techninės priežiūros departamento vadovas Gintaras Petkevičius.

Pasak G. Petkevičiaus, BS/2 savo paslaugas teikia 49-iems techninės priežiūros centrams, išsidėsčiusiems 8-iose šalyse. Didžiausias centrų skaičius yra Kazachstane –  tai lėmė prisiimti griežti įsipareigojimai ir aktyvios bankinių paslaugų plėtros perspektyvos šalyje.

BS/2 ir „Sberbank“  aktyviai bendradarbiauja nuo 2006 m. Per tą laiką Lietuvos  bendrovė pristatė bankui daugiau nei 500 bankomatų. Be to, 2017 m. pradžioje „Sberbank“ skyriuose Almatoje ir Astanoje BS/2 įdiegė pirmąją šalyje inovatyvią klientų aptarnavimo sistemą „VTM.iQ“, kuri leidžia klientams nuotoliniu būdu pasikonsultuoti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos metu, atsidaryti arba uždaryti sąskaitą, apmokėti sąskaitas, gauti vardinę kortelę, pasitikrinti sąskaitos balansą, išsiimti ar įnešti grynųjų pinigų, išsikeisti valiutą.

Šiuo metu „Sberbank“ yra vienas iš pagrindinių Kazachstano bankų, turi šalyje 67 padalinius ir 16 filialų.

„Sberbank“ Operacijų valdymo direktorius Sergejus Gubinas  teigia, kad vienas iš pagrindinių banko tikslų – tobulinti ir diegti naujas technologijas. „Mes ne tik nuolat modernizuojame ir plečiame savitarnos įrenginių tinklą, bet ir siekiame, kad  įrenginiai būtų kuo labiau prieinami klientams – ir savo techninėmis savybėmis, ir patogiu išdėstymu. „BS/2 Kazakhstan“ – viena iš lyderiaujančių bankinės įrangos priežiūros paslaugas teikiančių bendrovių, džiaugiamės, kad esame tarp jos partnerių“.

Sėkmingai klientų įrenginių tinklo priežiūrai „BS/2 Kazakhstan“ naudoja sukurtą programinę įrangą  „Service Desk.iQ“, skirtą sudėtingiems verslo procesams optimizuoti, užsakymams priimti, darbų kontrolei ir paskirstymui vykdyti realiuoju laiku.

„BS/2 Kazakhstan“ įkurta 2008 metais Almatoje. Šiuo metu tai plačiausią aptarnavimo centrų tinklą turinti BS/2 įmonė. Kazachstane veikia 23 centrai, iš kurių tiekiama „Diebold Nixdorf“ techninė ir BS/2 kuriama programinė įranga bei atliekama bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių priežiūra. „BS/2 Kazakhstan“ dirba profesionalūs sertifikuoti inžinieriai ir kiti specialistai.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha