BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Publikuota: 2020 m. balandžio 17 d. penktadienis

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu.

Naudojimasis bankomatais karantino metu

Karantino sąlygomis kai žmonės privalo laikytis socialinės distancijos, keičiasi ir naudojimosi bankomatais įpročiai. Bankai pastebi negrynųjų atsiskaitymų, atliktų per mobiliąją ir interneto bankininkystę, pagausėjimą, kuris sumažino vartotojų srautus bankų skyriuose ir prie bankomatų.

Tačiau tokia tendencija pastebima ne visose šalyse. Kai kur, priešingai, – uždarius nemažai bankų skyrių, prie bankomatų susidaro didžiulės eilės, nes žmonės negrynųjų atsiskaitymų operacijas atlieka naudodamiesi būtent savitarnos įrenginiais.

Bet kuriuo atveju bankomatų tinklų savininkai labiau nei bet kada rūpinasi sklandžia bankinės įrangos veikla. Esant tokiai situacijai, ypač svarbu užtikrinti profesionalią savitarnos įrenginių priežiūrą, kad jais naudotis būtų kiek įmanoma saugiau.

Kaip sumažinti viruso plitimo riziką

Tyrimai rodo, kad ant metalinio paviršiaus COVID-19 gali išgyventi iki 72 val. Viena stambiausių pasaulyje bankinės įrangos gamintojų „Diebold Nixdorf“ pateikė rekomendacijas, padedančias kiek įmanoma labiau sumažinti koronaviruso plitimo per bankomatus riziką. UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) griežtai laikosi savo partnerio rekomendacijų ir atsižvelgdama į jas parengė saugios bankinės įrangos priežiūros instrukcijas.

Visi BS/2 specialistai dirbdami dėvi kaukes ir vienkartines pirštines, kurios darbo pabaigoje sunaikinamos. Visi bankinės įrangos paviršiai periodiškai dezinfekuojami specialiomis dezinfekcijos priemonėmis. Plačiau apie bankomatų ir informacinių kioskų dezinfekciją galite pasiskaityti čia (anglų kalba).

Užsakomųjų techninės priežiūros paslaugų privalumai

Įvedus karantiną, įvairių šalių finansinės organizacijos pastebi sumažėjusį bendrų operacijų skaičių ir stengiasi dėl šios priežasties mažinti operacines išlaidas.

Jei bankas savo bankinę įrangą prižiūri pats, jis privalo nuolat investuoti į priežiūros tarnybą: rūpintis personalo kvalifikacija, tobulinti incidentų stebėseną ir valdymą, pirkti atsargines dalis ir kitas reikalingas priemones. Dar vertėtų nepamiršti atlyginimų ir logistikos išlaidų (sugedęs bankomatas ir techninės priežiūros centras gali būti skirtinguose miestuose, toli vienas nuo kito).

Perdavęs bankinių įrenginių priežiūrą specializuotai tokias paslaugas teikiančiai organizacijai, bankas gali sumažinti išlaidas ir užtikrinti operatyvią bei kokybišką priežiūrą ne tik įprastu metu, bet ir sudėtingomis karantino sąlygomis.

BS/2 yra oficiali „Diebold Nixdorf“ partnerė, jau daugiau nei 20 metų teikianti bankinės įrangos techninės priežiūros paslaugas.

Visi įmonės inžinieriai reguliariai dalyvauja „Diebold Nixdorf“ mokymo kursuose ir įgyja sertifikatus. Be to, BS/2 pati turi Techninės priežiūros specialistų rengimo centrą, kur moko savo antrinių įmonių darbuotojus, bankų ir kitų organizacijų atstovus. Čia rengiami universalūs specialistai, galintys dirbti įvairius techninius darbus, dalijamasi patirtimi ir kompetencija.

Techninės priežiūros centrai šalyse, kuriose BS/2 turi padalinius, išdėstyti taip, kad inžinieriai galėtų kuo greičiau pasiekti kiekvieną bankomatą ir ištaisyti gedimus. Taigi bankomatai efektyviai prižiūrimi, o nesklandumai sparčiai sprendžiami netgi karantino metu įvedus ribotą judėjimą tarp šalies miestų.

BS/2 specialistai ne tik prižiūri bankinę įrangą, bet ir atlieka remontą jos buvimo vietoje. Klientams siūlomos skirtingos bendradarbiavimo galimybės: nuolatinė techninė apžiūra, iškvietimas esant poreikiui ir kt. Visi būtini techniniai darbai atliekami operatyviai ir laiku.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

NFC kaip bankinių operacijų standartas

Bekontaktis autorizavimas – jau seniai tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Juo naudojamės įsigydami prekes parduotuvėse, mokėdami už keliones viešajame transporte, eidami į pastatus, turinčius įėjimo kontrolę. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centrui“ vadovaus Evaldas Girskus (1)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančiai šviesolaidinio interneto bei IPTV paslaugas „Penki“ ir verslo sprendimus „ProfIT“, nuo šiandien pradeda vadovauti Evaldas Girskus. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė po karantino: keitėsi gyvas bendravimas, sparčiau diegiamos naujos technologijos

Šalyje atšaukus karantiną, bankinių ir ITT technologijų įmonių grupė „Penki kontinentai“ pamažu grįžta prie įprasto darbo režimo, dar labiau sutvirtinusi savo pozicijas rinkoje, nesumažinusi nė vieno iš savo darbuotojų atlyginimų ir ryžtingai žiūrėdama į ateitį. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacija rūpinsis A. Zubriakovas

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacijos vadovu nuo šiandien pradeda dirbti 38-erių Aleksandras Zubriakovas. skaityti »

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »