BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Publikuota: 2020 m. balandžio 17 d. penktadienis

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu.

Naudojimasis bankomatais karantino metu

Karantino sąlygomis kai žmonės privalo laikytis socialinės distancijos, keičiasi ir naudojimosi bankomatais įpročiai. Bankai pastebi negrynųjų atsiskaitymų, atliktų per mobiliąją ir interneto bankininkystę, pagausėjimą, kuris sumažino vartotojų srautus bankų skyriuose ir prie bankomatų.

Tačiau tokia tendencija pastebima ne visose šalyse. Kai kur, priešingai, – uždarius nemažai bankų skyrių, prie bankomatų susidaro didžiulės eilės, nes žmonės negrynųjų atsiskaitymų operacijas atlieka naudodamiesi būtent savitarnos įrenginiais.

Bet kuriuo atveju bankomatų tinklų savininkai labiau nei bet kada rūpinasi sklandžia bankinės įrangos veikla. Esant tokiai situacijai, ypač svarbu užtikrinti profesionalią savitarnos įrenginių priežiūrą, kad jais naudotis būtų kiek įmanoma saugiau.

Kaip sumažinti viruso plitimo riziką

Tyrimai rodo, kad ant metalinio paviršiaus COVID-19 gali išgyventi iki 72 val. Viena stambiausių pasaulyje bankinės įrangos gamintojų „Diebold Nixdorf“ pateikė rekomendacijas, padedančias kiek įmanoma labiau sumažinti koronaviruso plitimo per bankomatus riziką. UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) griežtai laikosi savo partnerio rekomendacijų ir atsižvelgdama į jas parengė saugios bankinės įrangos priežiūros instrukcijas.

Visi BS/2 specialistai dirbdami dėvi kaukes ir vienkartines pirštines, kurios darbo pabaigoje sunaikinamos. Visi bankinės įrangos paviršiai periodiškai dezinfekuojami specialiomis dezinfekcijos priemonėmis. Plačiau apie bankomatų ir informacinių kioskų dezinfekciją galite pasiskaityti čia (anglų kalba).

Užsakomųjų techninės priežiūros paslaugų privalumai

Įvedus karantiną, įvairių šalių finansinės organizacijos pastebi sumažėjusį bendrų operacijų skaičių ir stengiasi dėl šios priežasties mažinti operacines išlaidas.

Jei bankas savo bankinę įrangą prižiūri pats, jis privalo nuolat investuoti į priežiūros tarnybą: rūpintis personalo kvalifikacija, tobulinti incidentų stebėseną ir valdymą, pirkti atsargines dalis ir kitas reikalingas priemones. Dar vertėtų nepamiršti atlyginimų ir logistikos išlaidų (sugedęs bankomatas ir techninės priežiūros centras gali būti skirtinguose miestuose, toli vienas nuo kito).

Perdavęs bankinių įrenginių priežiūrą specializuotai tokias paslaugas teikiančiai organizacijai, bankas gali sumažinti išlaidas ir užtikrinti operatyvią bei kokybišką priežiūrą ne tik įprastu metu, bet ir sudėtingomis karantino sąlygomis.

BS/2 yra oficiali „Diebold Nixdorf“ partnerė, jau daugiau nei 20 metų teikianti bankinės įrangos techninės priežiūros paslaugas.

Visi įmonės inžinieriai reguliariai dalyvauja „Diebold Nixdorf“ mokymo kursuose ir įgyja sertifikatus. Be to, BS/2 pati turi Techninės priežiūros specialistų rengimo centrą, kur moko savo antrinių įmonių darbuotojus, bankų ir kitų organizacijų atstovus. Čia rengiami universalūs specialistai, galintys dirbti įvairius techninius darbus, dalijamasi patirtimi ir kompetencija.

Techninės priežiūros centrai šalyse, kuriose BS/2 turi padalinius, išdėstyti taip, kad inžinieriai galėtų kuo greičiau pasiekti kiekvieną bankomatą ir ištaisyti gedimus. Taigi bankomatai efektyviai prižiūrimi, o nesklandumai sparčiai sprendžiami netgi karantino metu įvedus ribotą judėjimą tarp šalies miestų.

BS/2 specialistai ne tik prižiūri bankinę įrangą, bet ir atlieka remontą jos buvimo vietoje. Klientams siūlomos skirtingos bendradarbiavimo galimybės: nuolatinė techninė apžiūra, iškvietimas esant poreikiui ir kt. Visi būtini techniniai darbai atliekami operatyviai ir laiku.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »

BS/2 – sertifikuota „Datalogic“ techninės priežiūros paslaugų partnerė Azerbaidžane

Technologinius sprendimus bankams ir prekybininkams siūlanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, tapo pasaulinės prekybos įrangos gamintojos „Datalogic“ sertifikuota techninės priežiūros paslaugų partnere Azerbaidžane. skaityti »

„TransLink.iQ“ – naujas T. Dadaševo tyrimo objektas

Tachmasibas Dadaševas rengia naują knygą. Šį kartą dėmesio centre – atsiskaitymai be grynųjų pinigų, el. kortelių skaitytuvai ir jų tinklams stebėti bei valdyti skirtas programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Baltijos šalių konferencijoje – diskusijos apie debesijos paslaugų įtaką verslui

Užsakomąsias ITT paslaugas „ProfIT“ teikiančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ atstovai lankėsi tarptautinėje Baltijos šalių konferencijoje „Verslo transformacija – darbas debesyse“. skaityti »

Kovas – Klientų mėnuo!

Kovo 19-oji paskelbta Tarptautine kliento diena. Šiemet ji minima 10-ąjį kartą. Ar žinote, kad šios šventės iniciatoriai – Lietuvos verslininkai? Būtent iš Lietuvos šventė paplito po visą pasaulį. Jos tikslas – parodyti dar didesnį dėmesį klientams, padėkoti jiems. skaityti »

„EuroShop 2020“: kaip keičiasi prekybos įrangos pasaulis

Vokietijoje, Diuseldorfe, š. m. vasario 16–20 dienomis vyko didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos įrangos atstovams ir partneriams skirta paroda „EuroShop 2020“. skaityti »

Latvijos mikrofinansų organizacija LAKS išduoda paskolas bankomatuose pagal pirštų atspaudus

Mikrofinansų organizacijos lanksčiai žiūri į paskolų teikimą mažmeninės prekybos klientams ir tuo yra pranašesnės už didelius bankus. Jos neretai siūlo supaprastintą paskolų įforminimo procedūrą ir yra pasirengusios dirbti su didesnės rizikos segmento klientais. skaityti »

„Penki kontinentai“ 2019 metais viršijo 70 mln. eurų apyvartą

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pajamos, palyginti su 2018 metais, išaugo daugiau nei 50 proc. ir 2019 m. viršijo 70 mln. eurų. skaityti »

„PayTech“ suvažiavimas. Atsiskaitymo paslaugų sistemos ir daugiafunkciai įrenginiai

Viena iš didžiausių pasaulyje atsiskaitymo įrenginių gamintojų - „Ingenico" - savo partnerius pakvietė į forumą „PayTech Summit", skirtą įmonės 40-mečiui. skaityti »