BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Publikuota: 2020 m. balandžio 17 d. penktadienis

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu.

Naudojimasis bankomatais karantino metu

Karantino sąlygomis kai žmonės privalo laikytis socialinės distancijos, keičiasi ir naudojimosi bankomatais įpročiai. Bankai pastebi negrynųjų atsiskaitymų, atliktų per mobiliąją ir interneto bankininkystę, pagausėjimą, kuris sumažino vartotojų srautus bankų skyriuose ir prie bankomatų.

Tačiau tokia tendencija pastebima ne visose šalyse. Kai kur, priešingai, – uždarius nemažai bankų skyrių, prie bankomatų susidaro didžiulės eilės, nes žmonės negrynųjų atsiskaitymų operacijas atlieka naudodamiesi būtent savitarnos įrenginiais.

Bet kuriuo atveju bankomatų tinklų savininkai labiau nei bet kada rūpinasi sklandžia bankinės įrangos veikla. Esant tokiai situacijai, ypač svarbu užtikrinti profesionalią savitarnos įrenginių priežiūrą, kad jais naudotis būtų kiek įmanoma saugiau.

Kaip sumažinti viruso plitimo riziką

Tyrimai rodo, kad ant metalinio paviršiaus COVID-19 gali išgyventi iki 72 val. Viena stambiausių pasaulyje bankinės įrangos gamintojų „Diebold Nixdorf“ pateikė rekomendacijas, padedančias kiek įmanoma labiau sumažinti koronaviruso plitimo per bankomatus riziką. UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) griežtai laikosi savo partnerio rekomendacijų ir atsižvelgdama į jas parengė saugios bankinės įrangos priežiūros instrukcijas.

Visi BS/2 specialistai dirbdami dėvi kaukes ir vienkartines pirštines, kurios darbo pabaigoje sunaikinamos. Visi bankinės įrangos paviršiai periodiškai dezinfekuojami specialiomis dezinfekcijos priemonėmis. Plačiau apie bankomatų ir informacinių kioskų dezinfekciją galite pasiskaityti čia (anglų kalba).

Užsakomųjų techninės priežiūros paslaugų privalumai

Įvedus karantiną, įvairių šalių finansinės organizacijos pastebi sumažėjusį bendrų operacijų skaičių ir stengiasi dėl šios priežasties mažinti operacines išlaidas.

Jei bankas savo bankinę įrangą prižiūri pats, jis privalo nuolat investuoti į priežiūros tarnybą: rūpintis personalo kvalifikacija, tobulinti incidentų stebėseną ir valdymą, pirkti atsargines dalis ir kitas reikalingas priemones. Dar vertėtų nepamiršti atlyginimų ir logistikos išlaidų (sugedęs bankomatas ir techninės priežiūros centras gali būti skirtinguose miestuose, toli vienas nuo kito).

Perdavęs bankinių įrenginių priežiūrą specializuotai tokias paslaugas teikiančiai organizacijai, bankas gali sumažinti išlaidas ir užtikrinti operatyvią bei kokybišką priežiūrą ne tik įprastu metu, bet ir sudėtingomis karantino sąlygomis.

BS/2 yra oficiali „Diebold Nixdorf“ partnerė, jau daugiau nei 20 metų teikianti bankinės įrangos techninės priežiūros paslaugas.

Visi įmonės inžinieriai reguliariai dalyvauja „Diebold Nixdorf“ mokymo kursuose ir įgyja sertifikatus. Be to, BS/2 pati turi Techninės priežiūros specialistų rengimo centrą, kur moko savo antrinių įmonių darbuotojus, bankų ir kitų organizacijų atstovus. Čia rengiami universalūs specialistai, galintys dirbti įvairius techninius darbus, dalijamasi patirtimi ir kompetencija.

Techninės priežiūros centrai šalyse, kuriose BS/2 turi padalinius, išdėstyti taip, kad inžinieriai galėtų kuo greičiau pasiekti kiekvieną bankomatą ir ištaisyti gedimus. Taigi bankomatai efektyviai prižiūrimi, o nesklandumai sparčiai sprendžiami netgi karantino metu įvedus ribotą judėjimą tarp šalies miestų.

BS/2 specialistai ne tik prižiūri bankinę įrangą, bet ir atlieka remontą jos buvimo vietoje. Klientams siūlomos skirtingos bendradarbiavimo galimybės: nuolatinė techninė apžiūra, iškvietimas esant poreikiui ir kt. Visi būtini techniniai darbai atliekami operatyviai ir laiku.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„ASHBURN International“ įdiegė Sakartvelo bankui atsiskaitymą QR kodu

Sakartvelo TBC bankas pirmasis šalyje siūlo savo klientams tokias šiuolaikiškas paslaugas. skaityti »

PENKI – Šeimos kortelės partneris (1)

Šeimos kortelės turėtojai galės naudotis ir ypatingomis nuolaidomis PENKI internetui ir „Flexi TV“. skaityti »

Žmogaus teisių dienos proga – mūsų dovana tiems, kurių teises riboja galimybės (2)

„Penki kontinentai“ tęsia bendradarbiavimą su Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. skaityti »

PENKI: Akys spindi, kai svajonės pildosi (1)

PENKI ruošia kalėdines staigmenas nuo pirmos žiemos dienos! skaityti »

VI-ojo bankininkystės forumo Baku atgarsiai

2022 m. lapkričio 24-25 d. Baku vyko VI-asis tarptautinis bankininkystės forumas „Saugi, patikima ir stabili bankininkystė“. „Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 buvo renginio „Premium“ rėmėja. skaityti »

PENKI – Agnės Kuzmickaitės kolekcijos informacinis rėmėjas

2022 m. lapkričio 17 d. viena žymiausių Lietuvos drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė pristatė jubiliejinę kolekciją. skaityti »

BS/2 rėmė tarptautinį bankinį forumą

2022 m. spalio 26-27 dienomis Kazachstane, Almatoje, vyko Rytų Europos ir Centrinės Azijos finansų sektoriaus ekspertų susitikimas. skaityti »

Duok penkis PENKI gimtadienio proga!

2022 m. spalio 28 d. „Penki kontinentai“ grupės įmonė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pasitiks savo 24-ąjį gimtadienį. skaityti »

PENKI – nuo šiol ne tik privatiems, bet ir verslo klientams (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) savo verslo paslaugas, iki šiol vadintas ProfIT, keičia į Penki Verslui. skaityti »