Bankų ateitis: klientus aptarnaujantys botai ir universalūs padalinių skyriai?

Publikuota: 2017 m. rugsėjo 21 d. ketvirtadienis

Aktyviai besikeičianti finansų rinka, kuriai įtaką daro „fintech“ startuolių atėjimas, skatina bankus optimizuoti savo veiklą ir ieškoti būdų, kaip išlaikyti klientus arčiau savęs. Šiandien tam jau nebeužtenka asmeniškai pritaikytų paslaugų lojaliems ar papildomų sąlygų naujiems klientams.

Finansinės institucijos mato būtinybę vis daugiau investuoti į įvairius išmanius sprendimus. Pavyzdžiui, Skandinavijos bankai, siekdami gerinti aptarnavimo kokybę ir įvaizdį, planuoja testuoti dirbtinio intelekto botus, kurie ilgainiui turėtų pakeisti aptarnaujantį personalą ir konsultuotų klientus.

Lietuvos bankinių technologijų įmonės BS/2 verslo vystymo vadovas Daniel Fukson teigia, kad finansų institucijos didesnį dėmesį galėtų skirti universaliems technologiniams sprendimams, gebantiems atstoti visą banko padalinį.

„Automatizuoti klientų aptarnavimo sprendimai dar tik žengia pirmuosius žingsnius, jų efektyvumas ir atsiperkamumas  kol kas nėra  įvertintas. Tačiau kita sritis, kurios link gali judėti bankai, yra universalūs banko terminalai, galintys pakeisti nedidelį banko skyrių ir suteikti klientams visas paslaugas vienoje vietoje. Tai ypač aktualu dabar, kai vis daugiau bankinių operacijų perkeliama į virtualią erdvę ir mažinamas fizinių padalinių ir darbuotojų skaičius“, – sako D. Fukson.

Pasak BS/2 verslo vystymo vadovo, įmonė jau kurį laiką sėkmingai plėtoja technologinį sprendimą – „VTM.iQ“, kuris geba atstoti visą banko skyrių ir neužima daug erdvės. Bankai, pritaikę šį įrenginį savo veikloje, skaičiuoja ženkliai mažesnes išlaidas, nes nebereikia nuomotis didelių patalpų ir išlaikyti didelio personalo. Be to, didėja galimybės optimizuoti darbo su grynaisiais pinigais procesus. Tokio terminalo išlaikymas finansiškai labiau atsiperka nei viso klientų aptarnavimo padalinio.

„Sprendimo „VTM.iQ“ pranašumas yra jo universalumas. Terminalą galima įrengti prekybos centre, pašto skyriuje, stotyje ir kitose masinėse vietose, taip pritraukiant dar daugiau klientų. Iš esmės, tai savitarnos taškas, gebantis suteikti įvairias finansines ir nefinansines paslaugas, taip pat ir galimybę  gauti profesionalią konsultaciją, tiesiogiai bendrauti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos būdu“, – dėstė D. Fukson.

D. Fukson pažymi, kad tokie įrenginiai dėl savo funkcionalumo ir naudojimo paprastumo teigiamai veikia ir klientų lojalumą. Parduotuvėje prie namų, nedideliame miestelyje, kuriame nėra banko skyriaus, ar bet kurioje kitoje vietoje, klientui sudaromos sąlygos atsidaryti sąskaitą ir atlikti visas įprastas finansines operacijas.

„Bankai vis daugiau savo paslaugų perkelia į virtualią erdvę, todėl klientai praranda galimybę tiesiogiai pabendrauti su banko darbuotojais, prarandamas tiesioginis kontaktas. „VTM.iQ“ padeda išlaikyti svarbų bendravimo ryšį, nes klientai su banko darbuotojais gali bendrauti ekrane matydami gyvą pašnekovą, kuris atstovauja finansinei įstaigai. Taip bankai tampa technologiškai pažangūs ir kartu išsaugo gyvumą bei išlieka arčiau klientų“, – pridėjo D. Fukson.

Į „VTM.iQ“ įmontuoti technologiniai sprendimai leidžia naudotis daugybe finansinių funkcijų: užsisakyti ir iš karto gauti mokėjimo kortelę; susimokėti sąskaitas; įsigyti ir čia pats atsispausdinti lėktuvo ar įvairių renginių bilietus ir kt. Prieš konsultaciją klientas identifikuojamas biometriniu būdu arba nuskaičius jo banko kortelę. Taigi klientai gali gauti visas bankines paslaugas, naudodamiesi vienu universaliu įrenginiu ir taip taupyti laiką.

Pirmieji tokio tipo daugiafunkciai įrenginiai sėkmingai buvo pritaikyti Ukrainoje, Kazachstane, Armėnijoje, Azerbaidžane ir kitose šalyse.

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Kazachstano bankuose >>

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Azerbaidžano bankuose >>

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ darbuotojai ir klientai susitiko ėjimo varžybose

Jungtinė „Penki“ komanda Ėjimo varžybose pelnė masiškiausios įmonės komandos vardą. skaityti »

Kaip vaizdo stebėsenos technologijos gali padidinti bankinio sektoriaus srities saugumą

Apie efektyvias saugumo technologijas pasakoja BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson. skaityti »

„Cash Management.iQ“: kaip apskaičiuoti inkasavimo išlaidas?

Neseniai bendrovės BS/2 specialistai atnaujino grynųjų pinigų valdymo sprendimą „Cash Management.iQ“, įtraukdami modulį „CIT.iQ“, atliekantį itin svarbią funkciją – sekantį inkasatorių darbą. skaityti »

Lietuvos įmonių grupė dalyvaus bankinių technologijų parodoje „BankExpo 2018“ Uzbekistane

Balandžio 19–21 dienomis Taškente 11-ąjį kartą organizuojama tradicinė kasmetinė bankinių paslaugų, technologijų bei įrangos paroda „BankExpo 2018“. skaityti »

Idrakas Dadašovas: apie meną, verslą ir gyvenimą

Apie meną ir gyvenimą I. Dadašovą pakalbino dienraščio „Verslo žinios“ žurnalistė. skaityti »

Ateitis šiandien. 3 populiariausi mitai apie vaizdinę bankininkystę

Išaugus interneto greičiui, ištobulėjus tinklų infrastruktūrai ir vaizdo transliacijų įrangai, kiekviena finansinė įstaiga gali įgyvendinti nuotolinį klientų aptarnavimą per vaizdo konferencijas. skaityti »

„ASHBURN International“ atstovai lankėsi didžiausiame Uzbekistano Bendrame respublikiniame duomenų apdorojimo centre

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius su verslo vizitu aplankė Uzbekistano Bendrą respublikinį duomenų apdorojimo centrą. skaityti »

„Penki“ transliavo A.Kuzmickaitės kolekcijos pristatymą internete

Balandžio 5-osios vakarą garsi Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ pristatė jau šeštąją asmeninę 2018–2019 metų prêt-à-porter kolekciją, kurią, kaip ir kasmet, tiesiogiai internete www.scena.lt ir www.zmones.lt transliavo „Penki“. skaityti »

„ASHBURN International“ į elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo atnaujinimą investavo per 1 mln. eurų

Mokėjimo kortelių priėmimo ir lojalumo sistemų valdymo sprendimus diegianti „ASHBURN International“ 2017 m. pabaigoje baigė savo valdomo elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklo atnaujinimą Baltijos šalyse. skaityti »

BS/2 suteiktas sidabrinis „EcoVadis“ statusas

Tarptautinė bendrovė „EcoVadis“ suteikė Lietuvos bankinių technologijų bendrovei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ sidabrinį statusą. skaityti »