Bankų ateitis: klientus aptarnaujantys botai ir universalūs padalinių skyriai?

Publikuota: 2017 m. rugsėjo 21 d. ketvirtadienis

Aktyviai besikeičianti finansų rinka, kuriai įtaką daro „fintech“ startuolių atėjimas, skatina bankus optimizuoti savo veiklą ir ieškoti būdų, kaip išlaikyti klientus arčiau savęs. Šiandien tam jau nebeužtenka asmeniškai pritaikytų paslaugų lojaliems ar papildomų sąlygų naujiems klientams.

Finansinės institucijos mato būtinybę vis daugiau investuoti į įvairius išmanius sprendimus. Pavyzdžiui, Skandinavijos bankai, siekdami gerinti aptarnavimo kokybę ir įvaizdį, planuoja testuoti dirbtinio intelekto botus, kurie ilgainiui turėtų pakeisti aptarnaujantį personalą ir konsultuotų klientus.

Lietuvos bankinių technologijų įmonės BS/2 verslo vystymo vadovas Daniel Fukson teigia, kad finansų institucijos didesnį dėmesį galėtų skirti universaliems technologiniams sprendimams, gebantiems atstoti visą banko padalinį.

„Automatizuoti klientų aptarnavimo sprendimai dar tik žengia pirmuosius žingsnius, jų efektyvumas ir atsiperkamumas  kol kas nėra  įvertintas. Tačiau kita sritis, kurios link gali judėti bankai, yra universalūs banko terminalai, galintys pakeisti nedidelį banko skyrių ir suteikti klientams visas paslaugas vienoje vietoje. Tai ypač aktualu dabar, kai vis daugiau bankinių operacijų perkeliama į virtualią erdvę ir mažinamas fizinių padalinių ir darbuotojų skaičius“, – sako D. Fukson.

Pasak BS/2 verslo vystymo vadovo, įmonė jau kurį laiką sėkmingai plėtoja technologinį sprendimą – „VTM.iQ“, kuris geba atstoti visą banko skyrių ir neužima daug erdvės. Bankai, pritaikę šį įrenginį savo veikloje, skaičiuoja ženkliai mažesnes išlaidas, nes nebereikia nuomotis didelių patalpų ir išlaikyti didelio personalo. Be to, didėja galimybės optimizuoti darbo su grynaisiais pinigais procesus. Tokio terminalo išlaikymas finansiškai labiau atsiperka nei viso klientų aptarnavimo padalinio.

„Sprendimo „VTM.iQ“ pranašumas yra jo universalumas. Terminalą galima įrengti prekybos centre, pašto skyriuje, stotyje ir kitose masinėse vietose, taip pritraukiant dar daugiau klientų. Iš esmės, tai savitarnos taškas, gebantis suteikti įvairias finansines ir nefinansines paslaugas, taip pat ir galimybę  gauti profesionalią konsultaciją, tiesiogiai bendrauti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos būdu“, – dėstė D. Fukson.

D. Fukson pažymi, kad tokie įrenginiai dėl savo funkcionalumo ir naudojimo paprastumo teigiamai veikia ir klientų lojalumą. Parduotuvėje prie namų, nedideliame miestelyje, kuriame nėra banko skyriaus, ar bet kurioje kitoje vietoje, klientui sudaromos sąlygos atsidaryti sąskaitą ir atlikti visas įprastas finansines operacijas.

„Bankai vis daugiau savo paslaugų perkelia į virtualią erdvę, todėl klientai praranda galimybę tiesiogiai pabendrauti su banko darbuotojais, prarandamas tiesioginis kontaktas. „VTM.iQ“ padeda išlaikyti svarbų bendravimo ryšį, nes klientai su banko darbuotojais gali bendrauti ekrane matydami gyvą pašnekovą, kuris atstovauja finansinei įstaigai. Taip bankai tampa technologiškai pažangūs ir kartu išsaugo gyvumą bei išlieka arčiau klientų“, – pridėjo D. Fukson.

Į „VTM.iQ“ įmontuoti technologiniai sprendimai leidžia naudotis daugybe finansinių funkcijų: užsisakyti ir iš karto gauti mokėjimo kortelę; susimokėti sąskaitas; įsigyti ir čia pats atsispausdinti lėktuvo ar įvairių renginių bilietus ir kt. Prieš konsultaciją klientas identifikuojamas biometriniu būdu arba nuskaičius jo banko kortelę. Taigi klientai gali gauti visas bankines paslaugas, naudodamiesi vienu universaliu įrenginiu ir taip taupyti laiką.

Pirmieji tokio tipo daugiafunkciai įrenginiai sėkmingai buvo pritaikyti Ukrainoje, Kazachstane, Armėnijoje, Azerbaidžane ir kitose šalyse.

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Kazachstano bankuose >>

Projekto „VTM.iQ“ pritaikymas Azerbaidžano bankuose >>

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„BS/2 Georgia“ specialistus mokė „Ingenico“

Bankinių technologijų bendrovė „BS/2 Georgia“, priklausanti Lietuvos kapitalo įmonei BS/2, pradėjo įgyvendinti naują projektą Gruzijoje, kurio metu teiks bankų mokėjimo terminalų tinklo priežiūros paslaugas vienam stambiausių Gruzijos banku. skaityti »

Išmanioji „Skynet“ televizija kanalus „TV3“ ir „TV6“ retransliuoja HD raiška

Vienos pirmųjų IPTV Lietuvoje – išmaniosios „Skynet“ televizijos – kūrėjai š. m. sausio 18 dieną savo klientams pasiūlė kanalus „TV3“ ir „TV6“ didžiąja HD raiška. Minėtus kanalus „Skynet“ klientai galės žiūrėti nemokamai. skaityti »

„ProfIT“ pradeda teikti vaizdo kamerų pardavimo, įrengimo ir vaizdo įrašų saugojimo debesyje paslaugas

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ siūlo verslo stebėjimo sprendimą, kuris ne tik leis stebėti svarbius objektus vaizdo kameromis, bet ir patogiai peržiūrėti vaizdo kamerų įrašus, gauti pranešimus apie pastebėtą įtartiną pašalinių asmenų veiklą. skaityti »

Plečiami verslo ryšiai su Uzbekistano duomenų apdorojimo centru

Plečiant verslo santykius su vietos verslo atstovais, grupėje lankėsi svečiai iš Uzbekistano duomenų apdorojimo centro, kurie buvo supažindinti su BS/2 ir „ASHBURN International“ plėtojamais bankinių technologijų ir mokėjimo kortelių sprendimais. skaityti »

„VisionLabs“ vadovas Aleksandr Khanin: „Pagrindinis mūsų bendradarbiavimo tikslas – kurti sprendimus konkrečioms verslo užduotims įgyvendinti“

BS/2 būstinėje Vilniuje lankėsi „VisionLabs“ įkūrėjas ir vadovas Aleksandr Khanin. Pristatome interviu su juo. skaityti »

Kompleksiniam savitarnos įrenginių apsaugos sprendimui „ATMeye.iQ“ – aukso medalis

Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 plėtojamas kompleksinis savitarnos įrenginių apsaugos ir monitoringo sprendimas „ATMeye.iQ“ gavo Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Lietuvos metų gaminys 2017“ aukso medalį. skaityti »

„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“

„Penki kontinentai“ įgyvendino darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“. Jos metu įmonių grupės darbuotojai pristatė savo darbą ir laisvalaikio pomėgius. skaityti »

BS/2 ir „VisionLabs“ kuria naujos kartos tarpbankines paslaugas

BS/2 ir „VisionLabs“ paskelbė apie strateginę verslo partnerystę. Įmonės kartu kurs tarpbankines identifikacijos paslaugas. skaityti »

„Skynet“ pirmajam savo klientui įdiegė 10 Gb/s internetą

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, valdanti prekės ženklą „Skynet“, pirmoji šalyje įdiegė savo klientui 10 Gb/s greičio šviesolaidinį internetą. skaityti »