„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Publikuota: 2017 m. gruodžio 14 d. ketvirtadienis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. Kartu į atsinaujinančio verslo gretas įsijungia ir bankinių technologijų gamintojai, kurie keičia požiūrį ir mitus apie bankus kaip uždaras, griežtas ir sunkiai suprantamas institucijas. 

Pokyčiams įkvėpė pagrindinė verslo esmė – teigiama klientų patirtis. Atsižvelgdama į klientų poreikius, didžiausia bankinių technologijų gamintoja „Diebold Nixdorf“ pristatė naują bankinio sektoriaus koncepciją, angliškai vadinamą „Connected Commerce“. Jungiamoji komercija remiasi idėja, kad dvi iš pažiūros skirtingos verslo šakos – bankinis sektorius ir mažmeninė prekyba – gali sukurti tokią terpę, kuri padėtų plėtotis tiek bankams, tiek mažmenos tinklams ir patenkintų augančius klientų lūkesčius. 

Jungiamosios komercijos sėkmės formulė – tai naujas savitarnos įrangos dizainas, kurį privalu pasiūlyti klientams, padidintas finansinių operacijų saugumas, išplėstos vartotojų galimybės ir atsigręžimas į socialiai atsakingą pasirinkimą, ekologiją. Apie naujausias technologijas ir tai, kaip tikimasi jomis pakeisti klientų patirtį, kalbamės su bankinių technologijų įmonės BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju Tomu Augucevičiumi. 

Tomai, ką naujo pasiūlys „Connected Commerce“ principas? 

Tai naujas požiūris į klientą per bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sričių simbiozę. „Connected Commerce“ tikslas – sujungti dvi iš pažiūros skirtingas verslo šakas, sukuriant tokią terpę, kuri padėtų plėtoti bankų ir mažmenos tinklų veiklą ir visiškai patenkintų klientų poreikius. 

Kuo ši idėja patraukli vartotojams ir verslininkams?

Vartotojas gauna vientisumo pojūtį. Nesvarbu, kokiomis paslaugomis jis naudojasi – lankosi banko padalinyje, ima pinigus iš bankomato ar atlieka kasdienius atsiskaitymus parduotuvėje, jis jaučiasi darantis tą patį veiksmą. Tai yra, sumažinama riba tarp skirtingų verslo sektorių, gerinant kliento patirtį ir taupant jo laiką. Verslui šie principai atveria naujas galimybes plėsti savo klientų ratą bei užtikrinti teigiamą jų patirtį, ugdyti lojalumą. 

Kokia ateitis laukia bankinio sektoriaus, besivadovaujančio „Connected Commerce“ principu? 

Kalbant apie „Connected Commerce“, negalima apsiriboti vienu sektoriumi. Tai ne tik bankų, bet ir visų kitų industrijų ateitis: tai bendra vystymosi strategija, bendras požiūris į klientą ir pagrindinis siekis – užtikrinti teigiamą patirtį besinaudojantiems paslauga.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ darbuotojai ir klientai susitiko ėjimo varžybose

Jungtinė „Penki“ komanda Ėjimo varžybose pelnė masiškiausios įmonės komandos vardą. skaityti »

Kaip vaizdo stebėsenos technologijos gali padidinti bankinio sektoriaus srities saugumą

Apie efektyvias saugumo technologijas pasakoja BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson. skaityti »

„Cash Management.iQ“: kaip apskaičiuoti inkasavimo išlaidas?

Neseniai bendrovės BS/2 specialistai atnaujino grynųjų pinigų valdymo sprendimą „Cash Management.iQ“, įtraukdami modulį „CIT.iQ“, atliekantį itin svarbią funkciją – sekantį inkasatorių darbą. skaityti »

Lietuvos įmonių grupė dalyvaus bankinių technologijų parodoje „BankExpo 2018“ Uzbekistane

Balandžio 19–21 dienomis Taškente 11-ąjį kartą organizuojama tradicinė kasmetinė bankinių paslaugų, technologijų bei įrangos paroda „BankExpo 2018“. skaityti »

Idrakas Dadašovas: apie meną, verslą ir gyvenimą

Apie meną ir gyvenimą I. Dadašovą pakalbino dienraščio „Verslo žinios“ žurnalistė. skaityti »

Ateitis šiandien. 3 populiariausi mitai apie vaizdinę bankininkystę

Išaugus interneto greičiui, ištobulėjus tinklų infrastruktūrai ir vaizdo transliacijų įrangai, kiekviena finansinė įstaiga gali įgyvendinti nuotolinį klientų aptarnavimą per vaizdo konferencijas. skaityti »

„ASHBURN International“ atstovai lankėsi didžiausiame Uzbekistano Bendrame respublikiniame duomenų apdorojimo centre

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius su verslo vizitu aplankė Uzbekistano Bendrą respublikinį duomenų apdorojimo centrą. skaityti »

„Penki“ transliavo A.Kuzmickaitės kolekcijos pristatymą internete

Balandžio 5-osios vakarą garsi Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ pristatė jau šeštąją asmeninę 2018–2019 metų prêt-à-porter kolekciją, kurią, kaip ir kasmet, tiesiogiai internete www.scena.lt ir www.zmones.lt transliavo „Penki“. skaityti »

„ASHBURN International“ į elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo atnaujinimą investavo per 1 mln. eurų

Mokėjimo kortelių priėmimo ir lojalumo sistemų valdymo sprendimus diegianti „ASHBURN International“ 2017 m. pabaigoje baigė savo valdomo elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklo atnaujinimą Baltijos šalyse. skaityti »

BS/2 suteiktas sidabrinis „EcoVadis“ statusas

Tarptautinė bendrovė „EcoVadis“ suteikė Lietuvos bankinių technologijų bendrovei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ sidabrinį statusą. skaityti »