Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Publikuota: 2019 m. liepos 1 d. pirmadienis

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo „Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi.

Šis sprendimas priimtas įvertinant klientų įpročius, kurie taupydami savo laiką vis rečiau užsuka į aptarnavimo skyrius ir renkasi sąskaitų apmokėjimą ir konsultacijas nuotoliniu būdu.

Klientus informuojame, kad visos funkcijos, teikiamos „Penki“ skyriuose PC „Mada“ ir PC „IKI Šeškinė“, nuo nurodytų datų perkeliamos į Kareivių g. 2 esantį klientų aptarnavimo centrą. Čia galėsite pasikonsultuoti Jus dominančiais klausimais, atsiskaityti už paslaugas, sužinoti apie įvairias akcijas bei pasiūlymus.

Klientų patogumui Kareivių g. 2 aptarnavimo skyriaus darbo laikas nuo rugpjūčio 1 d.:

I–V 8:00–20:00 val. (be pietų pertraukos), VI 10:00–15:00 val. (pietų pertrauka 13:00–13:30 val.). Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu info@penki.lt, svetainėje www.penki.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/penki.lt.

„Penki“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų pasirinkus patogiausią mokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.penki.lt“, svetainėje https://www.manogile.lt/, e. sąskaita (SEB, Luminor,| DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų, taip pat nemokamai loterijos „Perlas“ terminaluose bei „Maxima“ kasose (atsiskaitant būtina turėti popierinę sąskaitą).

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

„ASHBURN International“ įžengia į Vakarų Europą (7)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine įmone DECTA. skaityti »

Uzbekistane vyko mokymai „Ipak Yuli“ banko darbuotojams (3)

BS/2 Kompetencijos centro specialistai reguliariai organizuoja mokymus finansų įstaigų inžinieriams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. skaityti »

„Victoriabank“ bankomatų tinklą papildė šiuolaikiški „DN-series“ bankomatai (62)

„DAAC System Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 pristatė „Victoriabank“ 100 naujų bankomatų. skaityti »

Uzbekistano banko „Aloqabank“ darbuotojai tobulino bankomatų žinias (4)

BS/2 ekspertai Uzbekistane vedė mokymus „Aloqabank“ techninės bankomatų priežiūros specialistams. skaityti »

„Intersect 2022“: bankininkystės tendencijų analizė ir technologinės naujovės (4)

2022 m. birželio 13–15 d. BS/2 atstovai dalyvavo konferencijoje „Intersect“. skaityti »

PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“ atgarsiai (5)

Žiūrėkite vaizdo reportažą iš PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Kavos galia“ suteikia galių jaustis reikšmingu (4)

Prie įmonių grupės „Penki kontinentai“ biuro Vilniuje ir vėl viešėjo iniciatyvos „Kavos galia“ automobilis. skaityti »

„DUOday 2022“ įmonių grupėje „Penki kontinentai“ (5)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė jau antrus metus dalyvavo socialinės įdarbinimo agentūros SOPA iniciatyvoje „DUOday“. skaityti »

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »