Didesnė „.iQ“ ir „Vynamic“ sinergija

Publikuota: 2018 m. liepos 12 d. ketvirtadienis

Pavel Köhler, („Diebold Nixdorf“), Emil Musayev (BS/2), Kirill Ovsiannikov (BS/2), Liubov Kremer (BS/2), Anna Pankraz („Diebold Nixdorf“), Daniel Fukson (BS/2), Tomas Augucevičius (BS/2)

Klientų asmeninių duomenų apsauga – viena iš  svarbiausių kiekvienos finansinės organizacijos užduočių. Pastaraisiais metais savitarnos įrenginiais (bankomatais ir kt.) naudojasi vis daugiau žmonių, todėl finansinės įstaigos susiduria su didėjančiomis grėsmėmis. Informacijos vagystės atveju nukenčia ne tik bankų finansinė būklė, bet ir reputacija. Kad verslo plėtra būtų sėkminga ir stabili, būtina rasti sprendimą, kuris garantuotų viso savitarnos įrenginių tinklo apsaugą. 

Šiuo metu rinkoje siūlomos įvairios daugiapakopės apsaugos nuo sukčiavimo sistemos, kurios saugo pačias svarbiausias ir labiausiai pažeidžiamas bankų ir kitų organizacijų IT infrastruktūros dalis, optimizuoja jų valdymo sistemas. 

Šiais tikslais Lietuvos bankinių technologijų bendrovė BS/2 sukūrė ir nuolat plėtoja daugiafunkcę monitoringo ir verslo procesų optimizavimo funkcijas atliekančią programinių produktų šeimą „.iQ“, o pasaulinė bankinių technologijų sprendimų kūrėja „Diebold Nixdorf“ iš savo pusės siūlo specializuotą platformą „Vynamic“, jungiančią bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių apsaugos priemones bei centralizuotą rinkodaros sprendimų sistemą, skirtą rinkti ir analizuoti duomenims apie savitarnos įrenginių vartotojų elgseną.

Birželio mėnesio viduryje BS/2 atstovai lankėsi „Diebold Nixdorf“ programinių produktų plėtros padalinyje Čekijoje, kuriame buvo iš arčiau supažindinti su šios bendrovės plėtojama „Vynamic“ platforma. Liepos 8–11 d. Vilniaus biure su atsakomuoju vizitu lankėsi „Diebold Nixdorf“ atstovai: pardavimų Europoje ir Vidurinėje Azijoje direktorė Anna Pankraz bei ryšių su klientais vadovas Pavel Köhler. 

Vizito metu svečiams buvo pristatyti BS/2 plėtojami „.iQ“ šeimos produktai:  sudėtingiems verslo procesams optimizuoti skirtas sprendimas „Service Desk.iQ“; grynųjų pinigų srautų valdymo, kontrolės ir optimizavimo sprendimas „Cash Management.iQ“; kasininkų darbo vietų automatizavimo ir grynųjų pinigų operacijų valdymo sprendimas „Smart Safe.iQ“. „Diebold Nixdorf“ atstovai taip pat buvo supažindinti su BS/2 sėkmingai įgyvendintais stambaus masto projektais Sakartvele. 

„Su „Diebold Nixdorf“ draugaujame jau daugiau nei 20 metų. Esame ilgalaikis partneris, atstovaujantis šiai įmonei 14-oje šalių. Norime ne tik palaikyti glaudžius partnerystės santykius, bet ir ieškome galimybių bendrai plėtoti savo programinius sprendimus, siekdami verslo partneriams pasiūlyti dar geresnius universalius sprendimus jų verslo plėtrai. Neseniai lankėmės „Diebold Nixdorf“ programinių produktų plėtros centre, o šiandien šios bendrovės atstovai yra supažindinami su mūsų bankinių technologijų produktais.  Ieškome didesnių  „.iQ“ ir „Vynamic“ sinergijos taškų“, – sako BS/2 Verslo plėtros departamento vadovas Daniel Fukson. 

„Diebold Nixdorf“ – pasaulinė lyderė, dirbanti su globaliais klientais finansų ir mažmeninės prekybos sektoriuose. Specializuoti įmonės sprendimai leidžia perkelti finansines operacijas į elektroninės komercijos lygį patogiai, saugiai ir efektyviai. Būdama daugiau nei 100 didžiausių pasaulio finansinių organizacijų ir daugiau nei 25 globalių mažmeninės prekybos įmonių partnerė „Diebold Nixdorf“ siūlo universalių paslaugų ir technologijų, padedančių tenkinti nuolat kintančius verslo vartotojų poreikius. Įmonė turi 25 tūkst. darbuotojų, kurie dirba daugiau nei 130-yje pasaulio šalių.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »