„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: klientų pažinimas – sėkmingo verslo pagrindas

Publikuota: 2018 m. birželio 11 d. pirmadienis

Verslo sėkmė priklauso nuo vartotojų poreikių išmanymo ir gebėjimo juos įgyvendinti. Bankinių paslaugų sektorius – ne išimtis.  Aktyvi šiuolaikinio pasaulio sparta neleidžia laukti, kol pasirodys naujų technologinių sprendimų, padėsiančių rinktis duomenis apie klientų elgesį. Būtina išnaudoti jau dabar egzistuojančias priemones, kurios padeda geriau pažinti klientus ar paslaugų vartotojus.

Bankinius ir mažmeninės prekybos sprendimus diegiančios bendrovės privalo numatyti galimus bankų ar mažmenininkų poreikius, o pastarieji turi jausti, ko šiandien labiausiai reikia jų klientams ar paslaugų vartotojams. Būtent šių duomenų pagrindu turi būti kuriami bankinių technologijų sprendimai.

Tai pagrindinės temos, kurios buvo nagrinėjamos š.m. birželio 4–6 dienomis Vengrijos sostinėje vykusiame kasmetiniame stambiausios pasaulyje bankinės ir mažmeninės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime, kuriame dalyvavo apie 200 atstovų iš 31 šalies.

Pasak „Diebold Nixdorf“ Rinkodaros vadovo Devon Watson, ateinantys metais bus kupini iššūkių ir ne tik todėl, kad rinka tampa vis labiau konkurencinga, bet ir dėl Europoje griežtėjančių sąlygų rinkti duomenis apie vartotojų elgesį.  Dėl šių priežasčių vartotojai tampa mažiau pasiekiami, tad sprendimus kuriančios bendrovės turi tapti dar išradingesnės, kad juos pažintų.

Vien per paskutiniuosius kelerius metus Europoje buvo uždaryta 9000 bankų padalinių, taigi bankai privalo prisitaikyti prie naujų rinkos poreikių ir pokyčių. Jiems tenka taikyti skaitmenines technologijas įvairiausiose srityse – nuo mobiliosios ir interneto bankininkystės iki klientų elgsenos ypatumų analizės ir individualių pasiūlymų ruošimo. Bankų padaliniai turi transformuotis, tapdami ne tik pinigų išgryninimo vieta, bet ir įvairių finansinių paslaugų teikimo centrais.

Mažmeninės prekybos sektoriuje pastebima priešinga tendencija – elektroninių parduotuvių valdytojai, siekdami didesnio efektyvumo, personalizuoto ir glaudesnio santykio su klientais, pereina prie fizinių parduotuvių – pvz., AMAZON GO.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas pabrėžia, jog svarbiausia pasiūlyti klientams patį naujoviškiausią ir efektyviausią (palyginti su konkurentais) produktą.

„Pasaulis nuolat keičiasi, veikiamas informacinių technologijų ir inovacinių verslo modelių. Verslo skaitmenizacija ir visose srityse naudojami mobilieji įrenginiai tampa šiandienos technologijomis, todėl ypač svarbus jų pritaikomumas ir vartotojų poreikių supratimas. Europoje vis dažniau kalbama apie atsiskaitymą be grynųjų, tačiau kituose pasaulio regionuose, ypač tuose, kurių ekonomika sparčiai auga, pastebimas didelis grynųjų pinigų vartojimas. Taigi siūlomi sprendimai turi būti priderinami prie atitinkamų regionų poreikių“, – sako I. Dadašovas.

Pasak „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko, pastebima viena bendra tendencija – atsiskaitymo priemonės, banko padaliniai, bankinė įranga vis labiau artėja prie skaitmeninio formato. Bankomatuose pradedamos naudoti ne standartinės klaviatūros, o lietimui jautrūs ekranai, pinigams išgryninti taikomos bekontaktės priemonės ir mobilieji telefonai, veido atpažinimo technologijos. Skaitmeninėje eroje verslas sukasi ne aplink produktą, bet aplink klientą, todėl skaitmeninės platformos, kurias naudoja šiuolaikiniai bankai, išsiskiria intuityviai suvokiamu naudojimu.

„Diebold Nixdorf“ siūlo savo partneriams specializuotą bankinės įrangos apsaugos sprendimą „Vynamic“, kuris jungia verslo optimizavimo, analitikos, monitoringo ir saugumo sistemas.

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius partnerių suvažiavimo metu pristatė mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklų valdymo bei priežiūros specifiką ir jau papasakojo apie sėkmingai įgyvendintus projektus įvairiose šalyse. Anot jo, mokėjimo kortelių skaitytuvai taupo klientų laiką ir ypač populiarėja tose šalyse, kurios siekia mažinti atsiskaitymą grynaisiais. Plečiantis jų tinklui, labai svarbi veiklos stebėsena, operatyvus gedimų aptikimas ir šalinimas.

„Diebold Nixdorf“ suvažiavimo metu tradiciškai pristatyti įmonės veiklos rezultatai. Pora pastarųjų metų buvo itin sėkmingi, bendrovė išlaikė lyderiaujančias pozicijas Europos rinkoje ir dar labiau įsitvirtino Rytų Europos regione. Šiuo metu pasaulyje kas trečias bankomatas yra „Diebold Nixdorf“ gamybos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Penki kontinentai“ atnaujins Lietuvos oro uostų IT infrastruktūrą

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ laimėjo valstybinės įmonės Lietuvos oro uostai viešųjų pirkimų konkursą dėl visų trijų oro uostų IT infrastruktūros atnaujinimo darbų. skaityti »

Lietuvoje pripažinta atsiskaitymų kortelėmis sistema įvertinta ir užsienyje

20-metį švenčianti UAB „ASHBURN International“ šiandien žinoma kaip įmonė, viena pirmųjų pristačiusi unikalių naujovių Lietuvoje. skaityti »

Kelionė interneto kabeliais – iki mėnulio ir triskart aplink žemę

Šiuolaikinė karta jau sunkiai įsivaizduoja, kad kažkada interneto nebuvo. O ar žinote, kaip iš tikrųjų veikia internetas? skaityti »

BS/2 partnerė „Diebold Nixdorf“ – tarp 10 geriausių technologijų bendrovių

Bankinių technologijų srities lyderė „Diebold Nixdorf“ vėl pateko į tarptautinį autoritetingo „FinTech 2018 IDC Financial Insights“ reitingo dešimtuką. skaityti »

IT paslaugas teikiantys „rykliai“ užmiršta smulkų verslą – siūlome išeitį

Skaitmeniniame amžiuje vis svarbesnį vaidmenį atlieka informacinių technologijų priežiūra. skaityti »

„ASHBURN International“ stiprina partnerystę su „Gjensidige“ – teiks savo paslaugas Latvijoje

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų valdymo ir programinės įrangos sprendimus diegianti „ASHBURN International“ plečia bendradarbiavimą su draudimo paslaugų įmone „Gjensidige“. skaityti »

Emociukų gimtadienis. Kas pirmasis el. paštu išsiuntė šypsenėlę?

Šiuolaikiniame gyvenime bendraujant virtualiai, išgyvenimus ir nuotaiką padeda reikšti emociukai (ang. emoji) – ženkliukai, perteikiantys emociją. skaityti »

Kova už bankomatus. Kaip šiais laikais apiplėšiami savitarnos įrenginiai

Vagystės iš bankomatų, panaudojant piktavalių sukurtą programinę įrangą ar bankomatą išlaužiant tiesiog fiziškai, tebėra skaudi 2018-ųjų metų bankinio sektoriaus tema. skaityti »

5 mitai apie programuotojus

Ko gero kiekvienas yra girdėjęs, kad programuotojai yra uždari, nemoka bendrauti su moterimis ir kiaurą parą nesiprausę nesiskutę sėdi prie kompiuterio. skaityti »

Azerbaidžano greito maitinimo restoranuose – BS/2 įdiegti savitarnos kioskai

Greito maitinimo restoranuose „McDonald's“ Azerbaidžane Lietuvos bendrovė BS/2 įrengti pirmieji interaktyvūs savitarnos kioskai. skaityti »