Draudimo brokeriai savo klientams siūlys patogesnį atsiskaitymo būdą už paslaugas

Publikuota: 2018 m. liepos 13 d. penktadienis

Draudimo brokeriai savo klientams jau gali pasiūlyti greitą ir patogų atsiskaitymo už draudimo paslaugas būdą mokėjimo kortelėmis, kai vienu mokėjimu galima apmokėti kelias draudimo sąskaitas.

Įdiegtas specializuotas sprendimas ne tik padeda brokeriams optimizuoti duomenų tvarkymą, o mokėjimus tiesiogiai nukreipia į draudimo bendrovių sąskaitas, bet ir išvaduoja nuo būtinybės su savimi nešiotis grynųjų pinigų sumas.

„Ši nauja galimybė mums labai palengvina darbą – klientams nebereikia iš sąskaitos išsiimti grynųjų, o brokeriams nebereikia jų nešiotis, ieškant artimiausio banko, kuriame galėtų įnešti lėšas į atskirą klientų sąskaitą. Tai ypač aktualu dabar, kai bankai mažina savo padalinių skaičių. Šis atsiskaitymo būdas užtikrina ir mūsų darbuotojų saugumą, ir mūsų klientų patogumą, nes jie iš karto gali apmokėti kelias sąskaitas vienu mokėjimu. Pats mūsų darbas tampa operatyvesnis“, – sako draudimo brokerių bendrovės „Drausma“ generalinis direktorius Stasys Stumbrys.

Anot specializuotą sprendimą brokeriams sukūrusios elektroninių kortelių skaitytuvų tinklų valdymo ir monitoringo technologijų bendrovės „ASHBURN International“ vykdomojo direktoriaus Žoržo Šarafanovičiaus, šis būdas leidžia brokeriams greičiau aptarnauti klientus nepriklausomai nuo to, kurios draudimo įmonės paslaugas jie perka. Kartu sumažėja draudimo brokerių patiriamos išlaidos, nes nebereikia mokėti inkasacijos mokesčio.

„Draudimo brokerių paslaugomis besinaudojantys klientai gali mokėjimo kortelėmis atsiskaityti už visų Lietuvoje veikiančių draudimo bendrovių paslaugas. Brokerių įmonės darbuotojui reikia nuskaityti ant mokėjimo dokumento esantį brūkšninį kodą, o klientui – tiesiog susimokėti kortele. Vienu mokėjimu galima apmokėti kelias sąskaitas. Draudimo bendrovės iš karto gauna automatinus pranešimus apie kliento atliktą mokėjimą už brokerio parduotą paslaugą“, – sprendimo privalumus vardija Ž. Šarafanovičius.

Draudimo bendrovių atstovai teigia, kad, įsidiegus šį sprendimą, lėšos už draudimo paslaugos patenka į draudimo bendrovių sąskaitas, o paslaugos vartotojams iš karto aktyvuojamos.

„Lėšų surinkimo procesas pagreitėja, kadangi, atsiskaičius už draudimo paslaugas, pinigai iš karto patenka į mūsų sąskaitas. Kai tik mūsų sistemos užfiksuoja, kad už paslaugą sumokėta, draudimo paslauga klientui tuoj pat aktyvuojama. Šis specializuotas sprendimas užtikrina ir didesnį draudimo paslaugų sektoriaus skaidrumą“, – teigia draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Verslo klientų departamento direktorius Vytautas Astrauskas.

„ASHBURN International“ sprendimas gali būti diegiamas ne tik draudimo paslaugas teikiančiose bendrovėse, bet ir kitose įmonėse, norinčiose patogiai bei operatyviai priimti įmokas už prekes ar paslaugas savo ar kitų paslaugų teikėjų naudai, pvz., kelionių agentūrose, viešbučiuose.  Be to, toks techninis sprendimas aktualus įmonėms, turinčioms po visą šalį išsidėsčiusius klientų aptarnavimo centrus.

Lietuvoje yra per 300-us brokerių bendrovėms priklausančių elektroninių kortelių skaitytuvų, į kuriuos yra įdiegtas minėtas „ASHBURN International“ produktas. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Penki kontinentai“ atnaujins Lietuvos oro uostų IT infrastruktūrą

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ laimėjo valstybinės įmonės Lietuvos oro uostai viešųjų pirkimų konkursą dėl visų trijų oro uostų IT infrastruktūros atnaujinimo darbų. skaityti »

Lietuvoje pripažinta atsiskaitymų kortelėmis sistema įvertinta ir užsienyje

20-metį švenčianti UAB „ASHBURN International“ šiandien žinoma kaip įmonė, viena pirmųjų pristačiusi unikalių naujovių Lietuvoje. skaityti »

Kelionė interneto kabeliais – iki mėnulio ir triskart aplink žemę

Šiuolaikinė karta jau sunkiai įsivaizduoja, kad kažkada interneto nebuvo. O ar žinote, kaip iš tikrųjų veikia internetas? skaityti »

BS/2 partnerė „Diebold Nixdorf“ – tarp 10 geriausių technologijų bendrovių

Bankinių technologijų srities lyderė „Diebold Nixdorf“ vėl pateko į tarptautinį autoritetingo „FinTech 2018 IDC Financial Insights“ reitingo dešimtuką. skaityti »

IT paslaugas teikiantys „rykliai“ užmiršta smulkų verslą – siūlome išeitį

Skaitmeniniame amžiuje vis svarbesnį vaidmenį atlieka informacinių technologijų priežiūra. skaityti »

„ASHBURN International“ stiprina partnerystę su „Gjensidige“ – teiks savo paslaugas Latvijoje

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų valdymo ir programinės įrangos sprendimus diegianti „ASHBURN International“ plečia bendradarbiavimą su draudimo paslaugų įmone „Gjensidige“. skaityti »

Emociukų gimtadienis. Kas pirmasis el. paštu išsiuntė šypsenėlę?

Šiuolaikiniame gyvenime bendraujant virtualiai, išgyvenimus ir nuotaiką padeda reikšti emociukai (ang. emoji) – ženkliukai, perteikiantys emociją. skaityti »

Kova už bankomatus. Kaip šiais laikais apiplėšiami savitarnos įrenginiai

Vagystės iš bankomatų, panaudojant piktavalių sukurtą programinę įrangą ar bankomatą išlaužiant tiesiog fiziškai, tebėra skaudi 2018-ųjų metų bankinio sektoriaus tema. skaityti »

5 mitai apie programuotojus

Ko gero kiekvienas yra girdėjęs, kad programuotojai yra uždari, nemoka bendrauti su moterimis ir kiaurą parą nesiprausę nesiskutę sėdi prie kompiuterio. skaityti »

Azerbaidžano greito maitinimo restoranuose – BS/2 įdiegti savitarnos kioskai

Greito maitinimo restoranuose „McDonald's“ Azerbaidžane Lietuvos bendrovė BS/2 įrengti pirmieji interaktyvūs savitarnos kioskai. skaityti »