Draudimo brokeriams – patogi klientų aptarnavimo priemonė

Publikuota: 2015 m. birželio 3 d. trečiadienis

Draudimo brokeriai jau gali patogiai ir greitai aptarnauti klientus, atsiskaitančius už draudimo paslaugas mokėjimo kortelėmis. Tokią galimybę draudikams pasiūlė UAB „ASHBURN International“ (ASHBURN), sukūrusi mokėjimo už paslaugas atsiskaitant mokėjimo kortelėmis sprendimą.

Naująjį sprendimą sudaro draudimo brokerių įmonėse įrengiami elektroniniai kortelių skaitytuvai, sujungti su brūkšninių kodų skaitytuvais, ir ASHBURN sukurta programinė įranga, kuri sujungia ir priima atsiskaitymus už skirtingų draudimo bendrovių paslaugas.

Anot ASHBURN Verslo vystymo departamento direktoriaus Dominyko Mertino, šis sprendimas leidžia brokeriams greitai aptarnauti klientus nepriklausomai nuo to, kurios draudimo įmonės paslaugas jie renkasi. „Nuskaičius ant mokėjimo dokumento esantį brūkšninį kodą, sprendimas automatiškai nustato konkrečią draudimo bendrovę, poliso numerį ir mokėtiną sumą, kuri iš karto atvaizduojama kortelių skaitytuvo ekrane, ir klientas gali atlikti mokėjimo kortele operaciją. Tai palengvina ir paspartina klientų aptarnavimo specialistų darbą bei leidžia išvengti su žmogiškuoju faktoriumi susijusių klaidų“, – sako D. Mertinas.

Anot specialisto, naujasis sprendimas taip pat visapusiškai optimizuoja apskaitos tvarkymą. Sistema draudimo ir brokerių bendrovėms teikia kasdienes ataskaitas apie polisus, už kuriuos atsiskaitoma kortelėmis. Be to, ataskaitos yra automatizuotai importuojamos į bendrovių apskaitos sistemas ir taip palengvinami apskaitos procesai.

Dar vienas naujojo sprendimo privalumas tas, kad visi mokėjimai nukreipiami tiesiogiai į draudimo bendrovių sąskaitas. Tokiu būdu mažėja tiesioginė brokerio įmonės apyvarta, o tai savo ruožtu leidžia optimizuoti brokerio bendrovės įstatinį kapitalą.

Minėtas ASHBURN sprendimas gali būti diegiamas bet kurioje įmonėje, norinčioje patogiai ir operatyviai priimti įmokas už prekes ar paslaugas savo naudai ar kitų paslaugų teikėjų naudai.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„ASHBURN International“ įdiegė Sakartvelo bankui atsiskaitymą QR kodu

Sakartvelo TBC bankas pirmasis šalyje siūlo savo klientams tokias šiuolaikiškas paslaugas. skaityti »

PENKI – Šeimos kortelės partneris (1)

Šeimos kortelės turėtojai galės naudotis ir ypatingomis nuolaidomis PENKI internetui ir „Flexi TV“. skaityti »

Žmogaus teisių dienos proga – mūsų dovana tiems, kurių teises riboja galimybės (2)

„Penki kontinentai“ tęsia bendradarbiavimą su Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. skaityti »

PENKI: Akys spindi, kai svajonės pildosi (1)

PENKI ruošia kalėdines staigmenas nuo pirmos žiemos dienos! skaityti »

VI-ojo bankininkystės forumo Baku atgarsiai

2022 m. lapkričio 24-25 d. Baku vyko VI-asis tarptautinis bankininkystės forumas „Saugi, patikima ir stabili bankininkystė“. „Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 buvo renginio „Premium“ rėmėja. skaityti »

PENKI – Agnės Kuzmickaitės kolekcijos informacinis rėmėjas

2022 m. lapkričio 17 d. viena žymiausių Lietuvos drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė pristatė jubiliejinę kolekciją. skaityti »

BS/2 rėmė tarptautinį bankinį forumą

2022 m. spalio 26-27 dienomis Kazachstane, Almatoje, vyko Rytų Europos ir Centrinės Azijos finansų sektoriaus ekspertų susitikimas. skaityti »

Duok penkis PENKI gimtadienio proga!

2022 m. spalio 28 d. „Penki kontinentai“ grupės įmonė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pasitiks savo 24-ąjį gimtadienį. skaityti »

PENKI – nuo šiol ne tik privatiems, bet ir verslo klientams (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) savo verslo paslaugas, iki šiol vadintas ProfIT, keičia į Penki Verslui. skaityti »