„EuroShop 2020“: kaip keičiasi prekybos įrangos pasaulis

Publikuota: 2020 m. vasario 27 d. ketvirtadienis

Vokietijoje, Diuseldorfe, š. m. vasario 16–20 dienomis vyko didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos įrangos atstovams ir partneriams skirta paroda „EuroShop 2020“. Į kartą per trejus metus organizuojamą renginį atvyko daugiau nei 2 300 dalyvių iš 60-ies šalių. Iš viso jį aplankė daugiau nei 114 000 lankytojų.

Dabar  „EuroShop“  – tai, visų pirma, diskusijų erdvė, kurioje mažmeninės prekybos profesionalai gali keistis savo patirtimi ir susipažinti  su šios srities inovacijomis.

„BS/2 įmonei paroda „EuroShop“ – puiki galimybė sužinoti apie paskutines pasaulinės prekybos įrangos rinkos tendencijas, susipažinti su naujovėmis, aptarti pagrindines rinkos problemas ir vartotojų poreikius. Mažmeninės prekybos įrangos pasaulis keičiasi. Parodoje buvo pastebima keletas esminių pokyčių tendencijų“ , – teigia BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Emil Musayev.

1. Prekybos įranga tampa panaši į konstruktorių

Dauguma gamintojų pradėjo gaminti modulines sistemas. Įrenginys tampa panašus į konstruktorių, kurio bet kurią dalį galima pakeisti. Tokia koncepcija paspartina įrenginių remontą, padeda išlaikyti nenutrūkstamą darbo procesą

„Pavyzdžiui, mūsų partneris „Diebold Nixdorf“ pristatė šiuolaikiško dizaino modulinį kasos įrenginį. Jis sudarytas iš kompiuterio, kasos operatoriaus ir  pirkėjo ekranų, čekių spausdintuvo. Prireikus galima pakeisti bet kurią jo dalį – ekraną arba patį kompiuterį, nestabdant visos kasos darbo. Panašų įrenginį siūlo ir kitas mūsų partneris „Bizerba“ – tai modulinės svarstyklės „KHIII-800“, – pasakoja BS/2 atstovas.

2. Pirkėjų elgsenos analizei – dirbtinio intelekto technologijos

Kita tendencija, apie kurią kalba specialistai – dirbtinio intelekto technologijų taikymas pirkėjų elgsenai analizuoti. Naudodami dirbtinio intelekto pagrindu veikiančias priemones,  prekybininkai gali sekti pirkėjų elgesį, jų pirkimo įpročius ir netgi nuotaiką.

„Pavyzdžiui, daugybėje parduotuvių naudojama dirbtinio intelekto technologija, siekiant apdoroti informaciją, gautą iš vaizdo kamerų. Tai padeda išsiaiškinti, kokios prekės turi didžiausią paklausą tarp tam tikros grupės pirkėjų, – pasakoja Emil. Musayev. – Šios informacijos pagrindu daromos prekių paklausos prognozės, automatiškai užsakomos trūkstamos prekės, klientams siūloma tikslinė reklama, specialūs pasiūlymai, mėgstamų prekių nuolaidos“.

Kai kuriuose prekybos centruose stebimas visas klientų srautas, o jų elgsenos analizę atlieka didžiulė komanda: analitikai, rinkodaros specialistai, programinės įrangos kūrėjai.

3. Savitarnos įranga ir toliau populiarėja

Savitarnos kasomis šiais laikais jau nieko nebenustebinsi. Šių įrenginių skaičius auga, ypač Rytų Europoje – Ukrainoje, Rusijoje. Šiais metais BS/2 Azerbaidžane planuoja įdiegti pirmąją savitarnos kasą.

„Vienas iš pagrindinių savitarnos kasų privalumų – tai, kad jos padeda išvengti žmogiškojo faktoriaus: netiksliai išduotos grąžos, galimų sukčiavimo atvejų. Vienintelis įrenginys, per kurį atliekamas automatinis darbo dienos procesų uždarymas – tampa savitarnos kasa, – pasakoja BS/2 atstovas.

Išvados

Anksčiau prekybininkai ypatingą dėmesį skyrė prekybos centrų įrangai, prekių išdėstymui. Dabar jau kuris laikas dėmesio centre yra pirkėjas, jo elgsenos analizė. Vieniems pirkėjams patinka vaikščioti į parduotuves ir patiems rinktis prekes. Kiti mėgsta apsipirkti interneto parduotuvėse. Prekybininkai siekia atsižvelgti į  visų pirkėjų grupių poreikius, kad galėtų suteikti jiems kuo daugiau patogumo. Pardavėjai nori pažinti savo klientus, jų poreikius, pageidaujamą pirkinių krepšelį. Tam naudoja dirbtinio intelekto, biometrijos priemones ir yra pasiruošę investuoti į naują įrangą bei technologijas.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

NFC kaip bankinių operacijų standartas

Bekontaktis autorizavimas – jau seniai tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Juo naudojamės įsigydami prekes parduotuvėse, mokėdami už keliones viešajame transporte, eidami į pastatus, turinčius įėjimo kontrolę. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centrui“ vadovaus Evaldas Girskus (1)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančiai šviesolaidinio interneto bei IPTV paslaugas „Penki“ ir verslo sprendimus „ProfIT“, nuo šiandien pradeda vadovauti Evaldas Girskus. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė po karantino: keitėsi gyvas bendravimas, sparčiau diegiamos naujos technologijos

Šalyje atšaukus karantiną, bankinių ir ITT technologijų įmonių grupė „Penki kontinentai“ pamažu grįžta prie įprasto darbo režimo, dar labiau sutvirtinusi savo pozicijas rinkoje, nesumažinusi nė vieno iš savo darbuotojų atlyginimų ir ryžtingai žiūrėdama į ateitį. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacija rūpinsis A. Zubriakovas

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacijos vadovu nuo šiandien pradeda dirbti 38-erių Aleksandras Zubriakovas. skaityti »

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »