Įspūdžiai iš „EuroShop 2017“: kad pirkėjas parduotuvėje jaustųsi kaip namie

Publikuota: 2017 m. kovo 29 d. trečiadienis

Išskirtinio dizaino parduotuvės, puoštos meno kūriniais, keliančios pirkėjams geras emocijas. Jokių kasininkų. Visiška laisvė pirkėjui. Galimybė gauti prekes ir paslaugas vienu iš daugybės prekybos kanalų ir būdų bet kuriuo paros metu. Ar tokia prekybos ateitis mūsų laukia?

Kovo pradžioje prekybos sektoriaus tendencijos buvo pristatytos Vokietijoje, Diuseldorfe, vykusioje didžiausioje pasaulinėje mažmeninės prekybos parodoje „EuroShop 2017“.

Paroda „EuroShop“ skirta didmeninės ir mažmeninės prekybos profesionalams, viešojo maitinimo ir gastronomijos specialistams, rankdarbių ir prekybos įrangos gamintojams, bendrovėms, teikiančioms įvairias paslaugas ir konsultacijas. Taip pat joje dalyvauja architektai, dekoratoriai ir visų tipų reklamos specialistai.

Per daugiau nei 50 metų (organizuojamas nuo 1966 m.) renginys išaugo, o jo įtaka ir svarba sustiprėjo. Šiemet į parodą susirinko daugiau nei 113 tūkst. lankytojų iš 138-ių šalių. Paroda užėmė daugiau nei 107 tūkst. kvadratinių metrų plotą, kuriame prisistatė 2 368 dalyviai iš 61-os šalies.

Pagrindinės parodoje „EuroShop 2017“ iškeltos temos: skaitmenizavimo proceso tęstinumas mažmeninėje prekyboje, „Omni-chanel“ sprendimai ir emocinio ryšio su pirkėjais skatinimas.

Pasaulinę parodą aplankė ir Lietuvos bendrovės UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) specialistai, aktyviai besidomintys naujovėmis. Čia jie susitiko su savo partneriais – didžiausia bankinės įrangos gamintoja „Diebold Nixdorf“, gamybos ir prekybos įrangos gamintoja „Bizerba“ ir kt.

Anot BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo Jurijaus Mikuckio, daugiausia dėmesio parodoje sulaukė savitarnos terminalai, interaktyvūs informaciniai kioskai, robotai pagalbininkai.  „Ateities prekybos principas – savarankiškas apsipirkimas. Technologijos turi padėti pirkėjui jaustis kaip namie“, – sako jis.

Didžiulio  susidomėjimo „EuroShop 2017“ sulaukė „Diebold Nixdorf“ pristatoma savitarnos įranga. Naudodamasis „Diebold Nixdorf“ savitarnos kasa „Easy Express“, pirkėjas gali nusiskenuoti prekes ir susimokėti už jas grynaisiais, kortele ar išmaniuoju telefonu bekontakčiu būdu.

„Diebold Nixdorf“ įrenginys „Еxtreme Self-Checkout“, veikdamas kartu su mobiliąja programa „TPiSHOP“, leidžia pirkėjams dar būnant namie susidaryti planuojamų pirkinių sąrašą, o atėjus į parduotuvę pagal jį susirasti greičiausią apsipirkimo maršrutą, nuskenuoti dominančias prekes savo mobiliuoju įrenginiu ir galiausiai atsiskaityti prie savitarnos kasos „Еxtreme Self-Checkout“.

„Kiekvienas prekybininkas siekia būti patrauklus klientui, lankstus ir kiek įmanoma sumažinti savo išlaidas. Bendraudami su užsakovais pastebime, kad šiuolaikiniai „Diebold Nixdorf“ ir kitų gamintojų mažmeninės įrangos sprendimai, jų pasirinkimo įvairovė ne tik atitinka šiuolaikinių pirkėjų poreikius, bet ir padeda verslininkams taupyti lėšas, mažinti personalo išlaidas, didinti klientų srautą ir vidutinio krepšelio sumos dydį“, – sako BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emilis Musayevas. 

Vokietijos prekybos instituto „EHI Retail Institute“ generalinis direktorius Michaelis Gerlingas teigia, kad reali ir elektroninė prekyba pastaruoju metu persipina. „Tradicinės parduotuvės vis dažniau atidaro interneto parduotuves, o interneto parduotuvių savininkai ieško būdų prekiauti ne tik internete, bet ir fizinėse parduotuvėse ar steigia prekių atsiėmimo punktus“, – sako jis.

Visos technologijos juda link to, kad pirkėjas galėtų apsipirkti bet kuriuo jam tinkamu metu, bet kurioje vietoje ir naudodamasis patogiausia jam priemone. Tai vadinamasis „Omni-chanel“ principas, kai visi komunikacijos su klientu kanalai sujungiami į vieną bendrą. Pvz., klientas gali pradėti domėtis preke ar paslauga interneto parduotuvėje, vėliau pasikonsultuoti telefonu, nueiti prekės apžiūrėti į realią parduotuvę, o tuomet susimokėti už prekę per išmanųjį telefoną ar savitarnos įrenginį. Duomenys, gauti per skirtingus kanalus, sinchronizuojami akimirksniu, todėl klientui nereikia skirtingose vietose iš naujo registruotis, iš naujo pasakoti apie savo poreikius.

„EHI Retail Institute“ tyrimai taip pat rodo, kad siekiant sukurti geras klientų emocijas, pardavėjai vis daugiau investuoja į prekybos centrų architektūrą, dizainą, apšvietimą, meno kūrinius, kuriais puošia interjerą. Pastaruoju metu daug investuojama ir į LED technologijas ir elektrą taupančią įrangą.

Nuolat tobulinamos technologijos iš esmės keičia prekybos procesą ir patį požiūrį į apsipirkimą. Technologijos padeda taupyti pirkėjų ir prekybininkų laiką, o kartu ir išlaidas. Sutaupydami šioje srityje,  prekybininkai daugiau investuoja į šiltus santykius su klientais ir aplinkos grožį.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Sparčiausias internetas studentams – už studentišką kainą

Kaip manote, be ko negali gyventi nė vienas studentas? Kalba ne apie maistą, bet apie technologiją, suteikiančią galimybę turėti ryšį su visu pasauliu. skaityti »

Draudimo brokeriai savo klientams siūlys patogesnį atsiskaitymo būdą už paslaugas

Draudimo brokeriai savo klientams jau gali pasiūlyti greitą ir patogų atsiskaitymo už draudimo paslaugas būdą mokėjimo kortelėmis, kai vienu mokėjimu galima apmokėti kelias draudimo sąskaitas. skaityti »

Didesnė „.iQ“ ir „Vynamic“ sinergija

Asmeninių klientų duomenų apsauga – viena iš svarbiausių kiekvienos finansinės organizacijos užduočių. Pastaraisiais metais savitarnos įrenginiais (bankomatais ir kt.) naudojasi vis daugiau žmonių, todėl finansinės įstaigos susiduria su didėjančiomis grėsmėmis. skaityti »

„ASHBURN International“ gavo VISA PIN sertifikatą

„ASHBURN International“, besispecializuojanti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų stebėjimo ir kortelių operacijų valdymo bei perdavimo sistemų sprendimų kūrimo srityje, baigė VISA PIN atestacijos auditą ir gavo sertifikatą apdoroti PIN kodus, siunčiamus iš EKS į bankus. skaityti »

Elita Citovičiūtė gyvena dviejose šeimose

Fotomodelis ir socialinių tinklų žvaigždė Elita Citovičiūtė gyvena aktyvų gyvenimą – dalyvauja įvairiose fotosesijose, veda laidą „IT+“, yra šviesolaidinio interneto tiekėjo „Penki“ reklaminis veidas, daug keliauja po įvairias pasaulio šalis. skaityti »

Judresnis PENKI internetas – judresni vartotojai

Birželio 21 d. vakarą Vingio parke PENKI organizavo treniruotę po atviru dangumi. skaityti »

Ką daryti, kad bankomatai neštų pelną?

Užtikrinti sėkmingą bankomatų tinklo veiklą finansų institucijoms kasmet kainuoja šimtus tūkstančių eurų. skaityti »

BS/2 sėkmingai plečia 13-os tūkst. elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo priežiūrą Sakartvele

Bankinių technologijų ir mažmeninės prekybos sprendimus diegianti bendrovė BS/2 prižiūri daugiau nei 20-ies tūkst. elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą (EKS) 7-iuose tūkst. prekybos taškų ne tik Baltijos šalyse, bet ir Vidurio Azijos bei Kaukazo regionuose. skaityti »

Kviečiame į nemokamą treniruotę!

Nori gražios figūros? Geros sveikatos? Tiesiog jaustis laimingas? Kad ir kiek egzistuotų būdų tą pasiekti, pats veiksmingiausias ir sveikiausias – mankšta. skaityti »

Kokį automatinį seifą pasirinkti? Populiariausių TOP 5

Automatiniai seifai – specifiniai bankiniai įrenginiai, kurie ilgą laiką buvo nepelnytai nuvertinami. Tačiau pastaruoju metu prekyba šio tipo įranga vis labiau auga. skaityti »