Klientų lojalumui išlaikyti vien akcijų nepakanka

Publikuota: 2019 m. kovo 19 d. antradienis

Kovo 19-ąją daugiau nei 20-yje šalių švenčiama Tarptautinė kliento diena. Ji įtraukta į minėtinų dienų sąrašą, siekiant gerinti klientų aptarnavimo kultūrą, paskatinti kokybiškesnių ir įvairesnių prekių bei paslaugų pasiūlą, plačiau informuoti visuomenę apie įmonių veiklą, jų darbo specifiką.

Šiandien daugelio įmonių verslas sukasi ne vien apie paslaugą – didelis dėmesys skiriamas klientui, stengiantis ne tik nuspėti jo poreikius, pomėgius, bet ir siekiant išlaikyti jo lojalumą. Didelė paslaugų pasiūla ir konkurencija vartotojus padarė išrankius, jie tapo reiklesni ne tik paslaugų kainoms, bet ir jiems skiriamam dėmesiui. Savo ruožtu, norėdamas išlaikyti klientų lojalumą, verslas investuoja ir į papildomas naudas.

REIKLUMAS IR AKTYVUMAS

Kažkada klientams svarbiausia buvo apskritai gauti norimą prekę ar paslaugą. Išaugus pasiūlai ir pardavėjų skaičiui jiems iškilo pasirinkimo dilema, kuri iš pradžių trikdė ir vargino, o vėliau išaugino klientų reiklumą. Suprasdami, kad įmonės dėl jų konkuruoja, jie ėmė drąsiau ir aktyviau reikšti savo norus.

„Šiuolaikiniai klientai vis labiau reiklesni. Tai anaiptol ne priekaištas, o pagirtina savybė, nes klientų reiklumas padeda mums geriau suprasti jų poreikius ir judėti pirmyn. Būtent jų noras turėti visa, kas naujausia, geriausia, ir mus skatina siūlyti vis naujų paslaugų rinkai. Iš pradžių tai buvo technologinės naujovės: 2012 m. pirmieji Lietuvoje savo klientams pasiūlėme 1 Gb/s interneto spartą, o 2017 m. pirmieji išbandėme 10 Gb/s interneto greitį. Tačiau šiandien to nebepakanka. Kliento nesuviliosi vien tik kainos akcija“, – sako išmaniosios TV ir šviesolaidinio interneto „Penki“ paslaugas teikiančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktorius Romas Rimgaila.

Pasak įmonės vadovo, daugelis bendrovių stengiasi ieškoti naujų, netradicinių pasiūlymų, kurie atkreiptų potencialių klientų dėmesį ir skatintų esamų lojalumą. Tuo tikslu organizuojami įvairūs konkursai, bendros šventės, sporto renginiai. Svarbiausias poreikis – dėmesys ir gyvas bendravimas su klientais. 

DĖMESIO IR BENDRAVIMO POREIKIS

Prieš gerą dešimtmetį ryšys su klientais dažniausiai apsiribodavo tik prekės ar paslaugos pardavimu. Bendravimas atsinaujindavo tik pratęsiant paslaugų sutartį ar šiems kreipiantis dėl nekokybiškos prekės. Šiandien verslas stengiasi išlaikyti nuolatinį kontaktą su klientu, siekdamas labiau perprasti jo poreikius ir suteikti tik jam reikalingų paslaugų.

„Šiais laikais apskritai nebėra baigtinių paslaugų. Užsisakęs paslaugą, klientas bet kada gali ją pakeisti, išplėsti, pvz., gali užsisakyti patį paprasčiausią interneto planą, o vėliau esant poreikiui pasikeisti jį į didesnės spartos. Klientai dažnai kreipiasi ir norėdami pasikonsultuoti, kokia paslauga jiems labiausiai tiktų. Į mus jie žiūri kaip į IT srities specialistus, galinčius padėti išsiaiškinti įvairius įrangos konfigūravimo klausimus. Neretai mes patys bandome nuspėti, ko klientams reikia šiandien ir siūlome jiems papildomų paslaugų“, – pasakoja „Penki“ rinkodaros projektų vadovė Ernesta Kuzmickaitė.

Socialinių tinklų plėtra bendravimą su klientais labai palengvino. Šiandien atsakyti į rūpimus klausimus ar spręsti iškilusias technines problemas galima realiuoju laiku – čia ir dabar.

„Anksčiau bendravimas vyko formaliai, susisiekiant per nurodytus kontaktus, o dabar vartotojų elgsena padiktuoja, kokiais ryšio kanalais juos pasiekti geriausiai. Neturėsi „Facebook“ ar „Instagram“ paskyros, klientų akyse atrodysi kaip nešiuolaikiška, klientų poreikių nepaisanti įmonė“, – sako E. Kuzmickaitė. Anot jos, socialiniuose tinkluose klientų aktyvumas didžiausias. Jie laukia greito atsako, individualaus sprendimo. Standartizuoti atsakymai jiems netinka.

Šiais laikais klientams reikia daug daugiau asmeninio dėmesio. Ypač tai vertina lojaliausi klientai, kurie neretai jaučiasi nuskriausti, matydami, kaip naujiems pritraukti įmonės siūlo įvairių akcijų ir nuolaidų.

„Mums svarbus kiekvienas naujai atėjęs žmogus, tačiau šiemet stengiamės ypatingą dėmesį skirti būtent esamiems klientams: sugalvoti jiems naujų pramogų, įvairiomis progomis dovanoti vertingų prizų, specialių pasiūlymų, geresnes sąlygas užsisakant naujas paslaugas. Neseniai apdovanojome savo lojaliausią klientą, kuris mūsų paslaugomis naudojasi jau 20 metų. Tai tikrai retenybė šiais laikais, kai vartotojai dažnai keičia savo paslaugų teikėjus“, – dalijasi E. Kuzmickaitė.

PAPILDOMOS PASLAUGOS IR DOVANOS

Žinoma, norėdami išlaikyti savo klientų lojalumą ir parodyti jiems dar daugiau dėmesio, prekių ir paslaugų teikėjai savo vartotoją turi geriau pažinti. Tam taikomos įvairios priemonės.

„Savo klientus stengiamės pažinti atlikdami įvairias apklausas, tyrimus. Į juos visuomet žiūrime kaip į vieną šeimą, todėl nuolat kviečiame prisijungti prie įvairių projektų ar iniciatyvų, pvz., kartu dalyvaujame ėjimo varžybose, bėgimo ir dviračių maratonuose, organizuojame treniruotes gryname ore sostinės parkuose“, – pasakoja R. Rimgaila.

Tai, kad klientai irgi nori individualaus, o ne formalaus dėmesio, pripažįsta ir ne vienus metus šviesolaidinio interneto „Penki“ paslaugomis besinaudojanti klientė Loreta.

„Buvo smagu išbandyti nemokamas treniruotes, nes pati niekaip iki tol nesugebėjau prisiversti sportuoti. Naujo tipo treniruotės su šokio ir kovos elementais, jas energingai pristatę treneriai pakeitė mano nuomonę apie sportą kaip neįdomų, prievartinį dalyką“, – sako „Penki“ klientė. Anot jos, nuolatinis dėmesys, pagalba ir plečiamos paslaugos – ko gero, esminiai dalykai, skatinantys lojalumą.

„Kaskart nustembu, kai man paskambina „Penki“ atstovas ir paklausia, ar esu patenkinta paslaugomis. Iš pradžių pagalvoju, kad, jei kas nors būtų blogai, taigi pati paskambinčiau. Man vis dar neįprastas toks dėmesys, tačiau dabar, žinoma, į tai žiūriu visiškai kitaip“, – džiaugiasi Loreta.

Visą kovo mėnesį „Penki“ paskelbė Klientų mėnesiu, tad kiekvienas naujų paslaugų užsisakęs klientas gaus ypatingą, individualų pasiūlymą, bet to, viename iš konkursų galės laimėti dovanų kuponą knygoms ar kino bilietus.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ strateginės sesija: keitimasis patirtimi ir plėtros planai

2024 m. sausio 22-26 dienomis Vilniuje vyko kasmetinė įmonių grupės „Penki kontinentai“ strateginė sesija. skaityti »

BS/2 remiama Karina iškovojo Lietuvai 1-ąją vietą Pasaulio rungtynių šokių čempionate!

Penkiolikmetė Karina Gasanova kartu su dvylikamete Arina Šiukštaite iškovojo pirmąją vietą jaunių duetų varžybose Japonijoje. skaityti »

„ASHBURN International“ ir „Rietumu banka“ drauge skatins el. mokėjimų plėtrą Baltijos šalyse bei Europos Sąjungoje

Planuojama, kad „ASHBURN International“ teiks „Rietumu banka“ platų atsiskaitymo įrenginių asortimentą ir jų veiklos užtikrinimo paslaugas. skaityti »

PENKI rėmė Agnės Kuzmickaitės kolekcijos transliaciją

Lapkričio 23 d. garsi Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė pristatė savo kolekciją. skaityti »

PENKI kelionę laimėjo lojali klientė Valentina

Savo 25-ojo gimtadienio proga UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) vienam iš savo PENKI interneto klientų padovanojo kelionę! skaityti »

PENKI gavo Šeimos kortelės partnerio apdovanojimą

Per metus bendrovė suteikė nuolaidas PENKI šviesolaidiniam internetui daugiau kaip 100-ui Šeimos kortelę turinčių šeimų Vilniaus mieste ir nuolaidas išmaniajai televizijai beveik 50 šeimų visoje Lietuvoje. skaityti »

PENKI paslaugas teikiančios įmonės atsakingumą patvirtina sertifikatas ISO 14001

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ įsidiegė sertifikatą ISO 14001. skaityti »

BS/2 10-ą kartą rėmė teniso turnyrą „BFI Cup 2023“

„Penkių kontinentų“ grupė turnyre turėjo ir savo komandą. skaityti »

BS/2 gavo du „Diebold Nixdorf“ apdovanojimus už puikius rezultatus

BS/2 dalyvavo kasmetiniame „Diebold Nixdorf“ bankininkystės partnerių suvažiavime. skaityti »

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »