Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Publikuota: 2019 m. balandžio 2 d. antradienis

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt.

Visa tai galima saugoti fiziniame serveryje pačioje įmonėje arba patikėti užsakomųjų IT paslaugų teikėjui, kuris suteiks virtualų serverį (dar vadinamą debesimi) – tai yra, visi įmonės ištekliai bus saugomi serveryje, stovinčiame IT paslaugų teikėjo duomenų centre, o įmonės darbuotojai prie savo išteklių prieis per internetą.

Išlaikyti ir prižiūrėti savo serverį ne IT srities įmonėms pernelyg sudėtinga ir brangu, todėl vis daugiau bendrovių ryžtasi nuomotis virtualų serverį. Štai tuomet pirmiausia prireikia atlikti visų įmonės išteklių duomenų migraciją.

Kuo svarbi ir pavojinga migracija?

„Perkelti duomenis iš fizinio serverio į virtualų ar iš vieno IT paslaugų teikėjo serverio į kito yra sudėtingas procesas, kuris įmonei gali būti skausmingas. Gali būti, kad dėl tokios migracijos įmonė negalės vykdyti savo veiklos valandą ar kelias, o gal ir visą dieną“, – teigia UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančios užsakomųjų paslaugų verslui kompleksą „ProfIT“, Verslo klientų skyriaus vadovas Ernestas Stačiūnas.

Anot Ernesto, kad migracijos procesas būtų sklandus, jį būtina iš anksto planuoti. Iš pradžių sudaromas detalus migracijos planas, parenkamas vienas iš migracijos būdų – kai sukuriamas serverio klonas arba analogiška, tas pačias funkcijas atliekanti serverinė sistema. Tuomet atliekama testinė migracija, po kurios klientas gali detaliai ištestuoti sistemą ir įsitikinti, kad po galutinės migracijos viskas veiks kaip ir anksčiau. Testuojant laikiną sistemą įvertinamos rizikos, užkertamas kelias visiems galimiems nesklandumams. Galiausiai suderinamas laikas, kada bus atliekama tikroji migracija – savaitgalį, naktį ar kitu klientui patogiu laiku, kad mažiausiai trukdytų įmonės veiklai. Jei įmonė veikia pagal modelį 7 dienos per savaitę ištisą parą, migracija gali būti atliekama ir dalimis.

Migracija kliento akimis

Finansinių konsultacijų ir buhalterinės apskaitos valdymo įmonės „Findir Consulting“ direktorius Mindaugas Dabulis teigia, kad migracijos procesui atlikti pasirinko įmonę, kuri aiškiausiai apibrėžė proceso eigą.

„Naudojame „biuro be popieriaus“ koncepciją, kai didžioji dalis buhalterinių dokumentų yra ruošiama, gaunama ir tvirtinama elektroniniu būdu. Taip pat teikiame internetinės sąskaitų išrašymo sistemos ASAP paslaugas, todėl mums svarbu užtikrinti, kad jos nuolat nepertraukiamai veiktų. Šiemet nusprendėme pasinaudoti „ProfIT“ virtualaus serverio paslaugomis, nes jų pasiūlymas buvo iki smulkmenų detaliai išdėstytas. Patraukė ir profesionalus požiūris į kliento poreikius, įmonės atstovai išsamiai susipažino su mūsų poreikiais, atsižvelgė į visas mūsų verslui būtinas sąlygas“, – sako „Findir Consulting“ įmonės vadovas.

Anot M. Dabulio, svarbu, kad duomenų migracija netrikdytų įmonės veiklos, kadangi dirbama su jautria kiekvienos įmonės sritimi – finansais, todėl ieškota sprendimo, kuris užtikrintų sklandų duomenų perkėlimą ir dėl to nenukentėtų klientams teikiamos paslaugos.

„Anksčiau teko susidurti su daug laiko ir pastangų reikalaujančia duomenų migracija, todėl kurį laiką nesiryžome jos vėl atlikti. Šį kartą viskas pavyko puikiai – mūsų įsikišimo beveik nereikėjo, o ir prastovų nebuvo. Rekomenduoju patikėti šį darbą patyrusiems specialistams, su kuriais visada galima pasikonsultuoti techniniais klausimais“, – sako M. Dabulis.

Šiais laikais konkurencinga rinka išplečia galimybes rinktis IT paslaugų teikėją, atsižvelgiant į kainos ir kokybės santykį, teikiamų paslaugų operatyvumą, SLA lygį (angl. Service-level agreement) ir pan. Tuos, kurie vis dar baiminasi atlikti migraciją dėl galimų nuostolių jos metu, „ProfIT“ specialistas Ernestas nori nuraminti: „Šiuolaikinės techninės galimybės ir procesų valdymo metodai leidžia sumažinti migracijos metu patiriamą prastovų riziką iki minimumo“. 

Vien 2018 m. „ProfIT“ paslaugomis susidomėjo 110 naujų verslo klientų, kurie pasirinko įvairias IT paslaugas verslui – nuo interneto ryšio, telefonijos, duomenų saugojimo iki visos įmonės IT infrastruktūros priežiūros. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Lietuvos paštas tęsia bendradarbiavimą su „ASHBURN International“

Didžiausia Lietuvoje pašto paslaugas teikianti bendrovė Lietuvos paštas dar dvejiems metams pratęsė bendradarbiavimo sutartį su mokėjimo kortelių autorizavimo sprendimus kuriančia ir diegiančia bendrove „ASHBURN International“. skaityti »

„Face Detection“: papildoma PIN kodo apsauga naudojantis bankomatu

Viena iš dažniausiai pasitaikančių banko klientų finansinių nuostolių priežasčių vis dar yra banali kortelės ar PIN kodo vagystė. skaityti »

Pokalbiai apie įvairialypę kūrybą ir meno (ne)kolekciją

Ar gali būti susiję IT verslas ir menas? „370“ žurnalo atstovai domėjosi „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko Idrako Dadašovo meno kolekcija. skaityti »

ATSARGIAI: plinta virusas, skelbiantis melagingas žinutes „Penkių kontinentų“ vardu

Gerbiami „Penkių kontinentų“ klientai ir partneriai, įspėjame apie virusą, neteisėtai skelbiantį žinutes „Penkių kontinentų“ vardu. skaityti »

Kaip keičiasi bankinė savitarna Uzbekistane: pagrindinės konferencijos „Banking Fusion 2019“ įžvalgos

Lapkričio pabaigoje Uzbekistane vykusi bankinės savitarnos konferencija parodė, kad šalis pasiruošusi diegti ir naudoti bankines inovacijas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ biure – šventinė Kalėdų atmosfera

Ypatingą Kalėdų laukimo atmosferą ir kūrybiškas idėjas jau ne pirmus metus įgyvendina „Penkių kontinentų“ aplinkotvarkos inžinierius Marius Tomkevičius. skaityti »

Bankomatai ar automatinės grynųjų pinigų įnešimo mašinos? Kas naudingiau bankams, siūlantiems saviinkasacijos paslaugas savo klientams?

Nepaisant sparčiai populiarėjančių atsiskaitymų negrynaisiais pinigais, prekybos ir paslaugų teikimo įmonėse vis dar masiškai cirkuliuoja ir kaupiami grynieji pinigai. Norint surinkti juos iš kasų, kad be reikalo negulėtų talpyklose, o „uždirbtų“ prekybininkui papildomos vertės, praverčia saviinkasacijos įrenginiai. skaityti »

Inovatyvių restoranų tinklas pasirinko „ProfIT“ paslaugas

Bendrovė „Inovatyvūs restoranai“, Vilniuje valdanti aštuonis restoranus ir planuojanti plėsti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje bei Lenkijoje, pasirinko UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ teikiamas užsakomąsias „ProfIT“ paslaugas. skaityti »

Konferencijoje „Banking Fusion“ aptartos svarbiausios bankinės savitarnos tendencijos

Lapkričio 26 ir 27 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyko tarptautinė konferencija „Banking Fusion“ apie bankinę savitarną. Daugiau nei 100 finansų sektoriaus atstovų iš Uzbekistano, Kazachstano, Kirgizijos, Tadžikistano, Azerbaidžano, Sakartvelo, Rusijos, Baltarusijos, Vokietijos, Lietuvos ir Šveicarijos susirinko Uzbekistano sostinėje aptarti, kaip pastaraisiais metais keičiasi bankinės savitarnos pasaulis ir kokie veiksniai daro įtaką bankiniam sektoriui. skaityti »

„Penki“ tinklas padovanojo Lietuvos mokykloms per 1000 tinklo įrenginių

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, sostinėje tiesiantis šviesolaidinio interneto tinklą „Penki“, jau nebe pirmus metus įgyvendina socialinę akciją, kurios metu nenaudojama įranga dovanojama švietimo įstaigoms. skaityti »