Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Modernus grynųjų pinigų valdymas. 5 grynųjų pinigų apyvartos valdymo sistemų iššūkiai

Grynųjų pinigų valdymo sistemos bankuose ir kitose organizacijose aktyviai plėtojamos jau keletą dešimtmečių, papildomos vis naujomis funkcinėmis galimybėmis. skaityti »

„ASHBURN International“ pradėjo teikti Dinaminio valiutos keitimo paslaugą

„ASHBURN International“ Lietuvos rinkai pasiūlė sprendimą, patogų turistams ar iš užsienio atvykusiems verslininkams, norintiems atsiskaityti elektroninėmis mokėjimo kortelėmis. skaityti »

„Liberty“ banko atstovus domino pažangiausi bankinių technologijų sprendimai

Kiekvieno šiuolaikinio banko sėkmė priklauso nuo to, kaip gerai jis žino savo klientų poreikius ir sugeba juos įgyvendinti, o šiuolaikiniams klientams ypač svarbu paslaugas gauti patogiai, greitai, norimu laiku ir norimoje vietoje. skaityti »

Lukas Keraitis: jei interneto greitis mažas, geriau siųsti pašto karvelį

Lukas Keraitis muzikuoja žinomoje grupėje „Abudu“, yra interneto TV laidos „IT+“ vedėjas, o neseniai filmavosi ir šviesolaidinio interneto „Penki“ reklamose. skaityti »

„Penki“ – tarp geriausių „myPlan“ pasiūlymų

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ paslaugas teikianti bendrovė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pradėjo bendradarbiauti su Lietuvos interneto ir televizijos tiekėjų parinkimo įmone „myPlan“. skaityti »

Kriptovaliutų bankomatų tinklo priežiūra Sakartvele patikėta BS/2

BS/2 ir kriptovaliutų bankomatų tiekėja „Cryptomat“ pasirašė susitarimą dėl kompleksinių kriptovaliutų bankomatų tinklo priežiūros paslaugų Sakartvele. skaityti »

„ASHBURN International“ – 20 metų

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų valdymo ir programinės įrangos kūrėja „ASHBURN International“ švenčia savo dvidešimtmetį. skaityti »

Visa matanti akis. Kodėl bankomatų vaizdo stebėjimo sistemos reikalingos ne tik saugumo tikslais

Savitarnos įrenginių ir kitos bankinės įrangos saugumas – pati jautriausia finansinių ir kitų su šia sritimi susijusių organizacijų sritis. skaityti »

Sparčiausias internetas studentams – už studentišką kainą

Kaip manote, be ko negali gyventi nė vienas studentas? Kalba ne apie maistą, bet apie technologiją, suteikiančią galimybę turėti ryšį su visu pasauliu. skaityti »

Draudimo brokeriai savo klientams siūlys patogesnį atsiskaitymo būdą už paslaugas

Draudimo brokeriai savo klientams jau gali pasiūlyti greitą ir patogų atsiskaitymo už draudimo paslaugas būdą mokėjimo kortelėmis, kai vienu mokėjimu galima apmokėti kelias draudimo sąskaitas. skaityti »