Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

5 patarimai, kaip profesionaliai organizuoti bankinės įrangos priežiūros darbus, naudojantis specializuota programine įranga

Techninės priežiūros tarnybos, prižiūrinčios bankų techninę infrastruktūrą, puikiai žino, kad dėl pasitaikančių savitarnos įrangos (bankomatų, mokėjimo terminalų ir kt.) sutrikimų bankai ne tik nukenčia materialiai, bet ir praranda gerą reputaciją. skaityti »

BS/2 pripažinta „Metų eksporto“ įmone

BS/2 apdovanojimuose „Metų paslauga 2018“ pelnė „Metų eksporto“ nominaciją. skaityti »

„ProCredit“ grupės atstovams pristatytos „TransLink.iQ“ galimybės

„Penkių kontinentų“ įmonių BS/2 ir „ASHBURN International“ plėtojamais verslo sprendimais domėjosi „ProCredit“ grupės atstovai. skaityti »

„Penki kontinentai“ tradiciškai dalyvavo „Vilties“ draugystės šventėje

Gegužės 9 d. sutrikusio intelekto žmonių globos asociacija „Viltis“ jau devintą kartą organizavo tradicinę geros kaimynystės ir draugystės šventę „Draugystės tiltai apleistuose praeities kiemuose“ skaityti »

Saviinkasacija: kaip efektyviai taikyti depozito mašinas bankiniame ir mažmeninės prekybos sektoriuose

Sukurti optimalų grynųjų pinigų judėjimo organizacijos viduje modelį daugumai finansinių įstaigų ir mažmeninės prekybos įmonių yra nelengvas uždavinys. skaityti »

Kam reikalingi programinės įrangos sertifikatai?

Apie tai, kaip atskirti tikrus tinklapius ir el. laiškus nuo suklastotų, pasakoja UAB Skaitmeninio sertifikavimo centras direktorius Mudrikas Dadašovas. skaityti »

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ rūpinasi jaunimo motyvacija

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ padovanojo Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos vienuoliktokams bilietų į festivalį „Vibelift“, skirtą skatinti jaunimą aktyviau siekti savo tikslų ir tobulėti. skaityti »

„BankExpo 2018“ – bankinių technologijų proveržis Uzbekistane

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ bendrovės „ASHBURN International“ ir BS/2 sėkmingai prisistatė tradicinėje kasmetinėje bankinių paslaugų, technologijų bei įrangos parodoje „BankExpo 2018“, vykusioje Uzbekistane, Taškente. skaityti »

„Penki“ ir „Citadele“ banko klientai galės patogiau susimokėti už paslaugas

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ tiekėja UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ ir „Citadele“ bankas glaudžiau bendradarbiaus klientų aptarnavimo srityje. skaityti »

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ darbuotojai ir klientai susitiko ėjimo varžybose

Jungtinė „Penki“ komanda Ėjimo varžybose pelnė masiškiausios įmonės komandos vardą. skaityti »