Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Lietuva dalyvauja tobulinant bendrą elektroninio parašo ir elektroninio verslo saugos reguliavimo sistemą

2018 m. vasario 16 d. Vienoje vyko antrasis Europos parašo dialogo steigėjų posėdis, kuriame Europos Sąjungos elektroninio parašo ir patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjai aptarė eIDAS reglamento harmonizuoto įgyvendinimo nacionaliniu mastu aktualijas. skaityti »

„Penki kontinentus“ su Azerbaidžanu sieja ne tik verslas, bet ir menas

Vasario 12 d. Vilniuje, ISM, buvo atidaryta Azerbaidžano paroda, kurioje pristatyti vieno iš šalies šiaurinių regionų – Gabala – rankdarbiai. skaityti »

Šviesolaidinio interneto tiekėjas „Skynet“ keičia vardą į „Penki“

„Penki“ – taip nuo 2018 m. vasario mėnesio vadinsis jau 20 metų Vilniuje gyvuojantis šviesolaidinis interneto tinklas, šiuo metu jungiantis daugiau nei 120 tūkstančių butų daugelyje sostinės mikrorajonų. skaityti »

BS/2 dalyvavo vienoje stambiausių bankinių technologijų parodų JAV

Naujausios bankinių technologijų tendencijos, novatoriški sprendimai, bankomatų ateitis XXI amžiuje – šios ir kitos temos buvo aptartos 2018 m. vasario 6–8 dienomis Las Vegase vykusioje ATMIA 2018 konferencijoje. skaityti »

Parodoje „NRF 2018: Retail’s Big Show“: pažvelkime į ateitį

BS/2 atstovai lankėsi parodoje „NRF 2018: Retail’s Big Show“ Niujorke. skaityti »

Įmonių grupėje „Penki kontinentai" lankėsi „Farnell“ atstovai iš Baltarusijos

Sausio mėnesį įmonių grupės „Penki kontinentai“ centriniame biure su verslo vizitu lankėsi Baltarusijos bankinių technologijų bendrovės „Farnell“ atstovai skaityti »

Dėl Skaitmeninio sertifikavimo centro kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų

Pateikiame Skaitmeninio sertifikavimo centro (SSC) komentarą dėl 2018 m. vasario 7 d. pasirodžiusio Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) pranešimo apie SSC kvalifikacijos statuso panaikinimą. skaityti »

15 taisyklių, kad internete būtumėte saugūs

Kasmet pirmąjį vasario antradienį Europos komisijos iniciatyva Europos Sąjungos šalyse minima Saugesnio interneto diena. Kad jaustumėtės saugesni internete, šviesolaidinis tinklas „Skynet“ siūlo laikytis pagrindinių taisyklių. skaityti »

„BS/2“ tapo pirmaujančia bankomatų priežiūros lydere Kazachstane

Antrinė Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 įmonė „BS/2 Kazakhstan“ pasirašė susitarimą su vienu didžiausių Kazachstano bankų „Sberbank“. skaityti »

Vilniuje aptarti bankomatų saugumo klausimai

Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 ir jos antrinių įmonių darbuotojai iš Latvijos, Azerbaidžano bei Kirgizstano dalyvavo bankinių įrenginių apsaugos programinės įrangos diegimo ir konfigūravimo mokymuose. skaityti »