Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„ASHBURN International“ įdiegė Sakartvelo bankui atsiskaitymą QR kodu

Sakartvelo TBC bankas pirmasis šalyje siūlo savo klientams tokias šiuolaikiškas paslaugas. skaityti »

PENKI – Šeimos kortelės partneris (1)

Šeimos kortelės turėtojai galės naudotis ir ypatingomis nuolaidomis PENKI internetui ir „Flexi TV“. skaityti »

Žmogaus teisių dienos proga – mūsų dovana tiems, kurių teises riboja galimybės (2)

„Penki kontinentai“ tęsia bendradarbiavimą su Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. skaityti »

PENKI: Akys spindi, kai svajonės pildosi (1)

PENKI ruošia kalėdines staigmenas nuo pirmos žiemos dienos! skaityti »

VI-ojo bankininkystės forumo Baku atgarsiai

2022 m. lapkričio 24-25 d. Baku vyko VI-asis tarptautinis bankininkystės forumas „Saugi, patikima ir stabili bankininkystė“. „Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 buvo renginio „Premium“ rėmėja. skaityti »

PENKI – Agnės Kuzmickaitės kolekcijos informacinis rėmėjas

2022 m. lapkričio 17 d. viena žymiausių Lietuvos drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė pristatė jubiliejinę kolekciją. skaityti »

BS/2 rėmė tarptautinį bankinį forumą

2022 m. spalio 26-27 dienomis Kazachstane, Almatoje, vyko Rytų Europos ir Centrinės Azijos finansų sektoriaus ekspertų susitikimas. skaityti »

Duok penkis PENKI gimtadienio proga!

2022 m. spalio 28 d. „Penki kontinentai“ grupės įmonė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pasitiks savo 24-ąjį gimtadienį. skaityti »

PENKI – nuo šiol ne tik privatiems, bet ir verslo klientams (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) savo verslo paslaugas, iki šiol vadintas ProfIT, keičia į Penki Verslui. skaityti »