„Gyva paieška“ iš „Google Commerce Search 3.0“

„Google Commerce Search 3.0“ įdiegė „gyvos paieškos“ technologiją pateikdama „pramoninę“ naujojo „Google“ produkto versiją. Be to, naujojoje komercinės paieškos versijoje yra ir vietos paieškos elementų.

„Google Commerce Search“ buvo pristatyta kompanijos „Google“ 2009 metų lapkritį. Projektas buvo orientuotas į internetines parduotuves, kurios pasiruošusios diegti šią paieškos technologiją vietoj nuosavų sprendimų.

„Commerce Search“ veikia remdamasi nuosavais „Google“ serveriais ir „debesų“ technologijomis – būtent tuo ši paieška skiriasi nuo kitų tiekėjų komercinės paieškos technologijų, tokių kaip „Endeca“, „Vivisimo“ ir „Microsoft Fast unit“, kurias reikia diegti į parduotuvių įrangą.

Antroji „Commerce Search“ versija buvo pristatyta 2010 metų birželį ir turėjo automatinio užklausų baigimo parinktį, kuri paiešką darė greitesnę ir paprastesnę.

Iš trečiojoje versijoje atsiradusių socialinių elementų galima paminėti kitų naudotojų rekomendacijas, parinktį „kiti naudotojai pirko...“. Be to, „Commerce Search 3.0“ nurodo artimiausias parduotuves, kuriose galima įsigyti norimą prekę, – ši funkcija perimta iš populiariojo „Product Search“.