„Ashburn International“ išduota mokėjimo įstaigos ribotos veiklos licencija

Lietuvos banko valdyba 2011 m. balandžio 27 dieną bendrovei „Ashburn International“ išdavė mokėjimo įstaigos ribotos veiklos licenciją, suteikiančią teisę teikti pinigų perlaidų paslaugas. Įmonė sėkmingai įgyvendino specialius mokėjimo ir finansų įstaigoms taikomus normatyvus, paruošė specialius su licencijavimu susijusius dokumentus bei verslo modelį pagrindžiantį planą.

„Į licencijas pretenduojančioms įmonėms keliami aukšti reikalavimai, susiję su jų organizacine struktūra, valdymo organais, vartotojų lėšų apsauga, vidaus kontrolės bei rizikos valdymo sistemomis, nuosavu kapitalu. Todėl mūsų gauta licencija – oficialus Lietuvos banko įvertinimas, kad esame patikima ir atsakinga įmonė“, – teigia „Ashburn International“ generalinis direktorius Rolandas Budriūnas.

Bendrovės vadovas reikalavimą licencijuotis vertina teigiamai, nes dabar įstatymo tvarka bus prižiūrimos įmonės, kurios anksčiau teikė su mokėjimais susijusias paslaugas, bet nebuvo kontroliuojamos.

Mokėjimo įstaigų įstatymas Lietuvoje įsigaliojo 2009 m. pabaigoje. Visos Lietuvoje mokėjimus renkančios bendrovės licenciją turėjo įgyti iki š. m. gegužės 1 dienos.

Apie „Ashburn International“

UAB „Ashburn International“ – bankinių mokėjimo kortelių paslaugas teikianti bei elektroninės komercijos ir lojalumo sistemų sprendimus diegianti bendrovė, įkurta 1998 metais. Įmonė savo informacinių technologijų sprendimus ir paslaugas teikia finansų, prekybos, telekomunikacijų ir paslaugų sektorių klientams.

„Ashburn International“ valdo modernų daugiafunkcį autorizacijos centrą, apdorojantį milijonus mokėjimo-lojalumo operacijų per mėnesį. 2007 metais įmonei suteiktas aukščiausio lygio kortelių duomenų apsaugą liudijantis tarptautinis PCI DSS sertifikatas.

Bendrovė priklauso tarptautinei „Penkių kontinentų“ įmonių grupei.