„Facebook“ leido reklamuoti azartinius lošimus ir alkoholį

„Facebook“ vadovybė atšaukė apribojimą publikuoti alkoholio, tabako bei azartinių lošimų reklamą. Taisyklių supaprastinimas taikomas ir tiems produktams, kurių reklama anksčiau buvo ribojama. Tai pieno produktai, benzinas, receptiniai vaistai, ginklai. Be to, nelieka reklamos apribojimų skirtingoms amžiaus grupėms – reklamą dabar galės žiūrėti bet kokio amžiaus „Facebook“ naudotojai. Beje, minėti produktai ir prekės galės būti ir „Facebook“ reklamos akcijų prizai.

Atsakomybę už reklamos turinį nuo šiol prisiims reklamos užsakovai ir socialinių tinklų naudotojai. Naujose taisyklėse numatyta, kad visos socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodančios reklamos – tai taikomosios programos arba nuorodos į jas oficialiuose prekių ženklų interneto portaluose.

Taisyklių supaprastinimas – vienas iš „Facebook“ politikos, kurios tikslas padaryti tinklą atviresnį reklamos užsakovams bei naudotojams, žingsnių. Be abejo, tai bus patrauklu tiems, kurie anksčiau negalėjo reklamuotis šiame socialiniame tinkle.