„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. Bendra planuojama bendrovių metinė apyvarta šiemet sieks daugiau negu 60 milijonų eurų.

Po susijungimo „Slevomat“ taps viena iš „Cherry Media“ akcininkių. Abiejų susijungiančių įmonių vadovai taps abiejų įmonių valdybų nariais ir imsis įmonių veiklos integravimo. Abi įmonės pradėjo bendradarbiauti jau nuo šių metų gegužės.

„Cherry Media“ ir „Slevomat“ yra pirmaujančios savo sektoriaus įmonės Baltijos šalyse, Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. Dienos pasiūlymų tinklalapiai, kuriuos valdo į bendrą grupę besijungiančios bendrovės yra cherry.ee Estijoje, cherry.lv Latvijoje, beta.lt ir grupinis.lt Lietuvoje, slevomat.cz Čekijoje, bonuszbrigad.hu Vengrijoje ir zlavomat.sk Slovakijoje. Vien per praėjusį mėnesį grupė pateikė 2 700 dienos pasiūlymų beveik 2 milijonams klientų septyniose valstybėse.

„Abi bendrovės ieškojo tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje galimybių, todėl bendradarbiavimas yra logiškas žingsnis. Galime pasigirti geriausiomis vadovų komandomis, ir nuo dabar turėsime unikalią galimybę savo klientams pasiūlyti regioninio masto bendradarbiavimą“, – sakė „Slevomat“ vadovas Tomášas Čupra.

„Netrukome įsitikinti, kad abiejų bendrovių steigėjai stovi ant to paties pagrindo ir yra vedami tos pačios aistros šiai veiklai. Veikdami drauge, išnaudosime aibę sinergijų:, keisimės vertingiausia patirtimi, kursime ir išbandysime naujas technologijas viso regiono mastu. Visa tai suteiks papildomų privalumų mūsų partneriams bei klientams“, – pažymėjo „Cherry Media“ vadovas Aldas Kirvaitis.

Abi bendrovės pradėjo veiklą 2010 metų pradžioje ir greitai tapo savo rinkos lyderiais. „Manome, kad svarbiausias konsolidacijos Vidurio ir Rytų Europoje etapas sėkmingai užbaigtas. „Slevomat Group“ šiandien tapo septynių valstybių rinkos lyderių susivienijimu. Nepaisant to, mes neatmetame galimybės toliau konsoliduoti pajėgas regione“, – pripažino į „Slevomat“ investavusio MITON atstovas Tomášas Matějčekas.

„Grupinių pirkimų verslas tapo sparčiausiai augusia interneto prekybos verslo rūšimi tiek pasaulyje, tiek Vidurio ir Rytų Europoje. Viskas prasidėjo kaip “laukiniuose Vakaruose„, kai šimtai bendrovių startavo šiame segmente, tačiau labai greitai įsitvirtino tik geriausieji, kurie šiuo metu konsoliduoja pajėgas“, – sakė vienas iš „Cherry Media“ savininkų Allanas Martinsonas, Baltijos šalių interneto ir IT sektoriuje gerai žinomas investuotojas.

Grupinių pirkimų verslo modelis atsirado JAV, kur 2008 metais jį pirmoji pradėjo taikyti „Groupon“ – sparčiausiai augusi bendrovė interneto verslo istorijoje.

Stulbinančiu augimo tempu pasižymi ir „Cherry Media“ bei „Slevomat Group“, bendrą mėnesinę 8 milijonų eurų pardavimų apyvartą pasiekusios per mažiau nei 18 mėnesių nuo įsikūrimo. Kiekvieną mėnesį „Cherry Media“ ir „Slevomat“ leidžia milijonams žmonių išbandyti naujas paslaugas, restoranus, aplankyti koncertus ir keliauti su nuolaidomis, kurios gali siekti iki 70 proc. Daugiau nei 8000 smulkių, vidutinių ir stambių įmonių septyniose Vidurio ir Rytų Europos valstybėse jau pasinaudojo šiuo unikaliu ir itin efektyviu reklamos įrankiu savo prekėms ir paslaugoms populiarinti.

2012–aisiais „Slevomat“ ir „Cherry Media“ planuoja beveik padvigubinti savo bendrą apyvartą nuo 60 milijonų eurų šiemet ir toliau plėstis vietos rinkose. „Nematome priežasčių augimui sustoti. Nuolat tobuliname esamus ir kuriame naujus produktus, žengiame į naujus sektorius“, – pažymėjo Tomášas Čupra.

Regiono vartotojams „Slevomat“ ir „Cherry Media“ sąjunga reikš dar didesnį pasirinkimą ir geresnius sandorius. Verslininkams ji atvers dar daugiau galimybių rinkose, kuriose gyvena 40 milijonų žmonių.