Amerikos žaidėjų populiacija mažėja

Šaltinis: ucc.lt

Žmonių, žaidžiančių kompiuterinius žaidimus, skaičius Jungtinėse Amerikos Valstijose nuolat mažėja. Tokius duomenis pateikė NPD tyrimų grupė, nustačiusi, kad visų žaidimų segmentų įtraukiant ir mobiliuosius, „online“ ir parsisiunčiamus žaidimus auditorija vis nyksta.

Rinkos tyrimas „Žaidėjų segmentacija 2012: naujas žaidėjų veidas” parodė, kad 211,5 milijonai žmonių JAV 2012 metais žaidžia kompiuterinius žaidimus. Tai yra beveik du trečdaliai šalies populiacijos, bet beveik 12 milijonų (5 proc.) mažiau, nei 2011–aisiais.

Dauguma žaidimų segmentų, kuriuos NPD stebėjo, patvirtino hipotezę, kad konsolės žaidėjai, lengvų PC žaidimų vartotojai, taip pat vaikiškų žaidimų žaidėjai yra labiausiai nuo vartotojų rato traukimosi nukentėjusios rinkos. Vaikų žaidimų auditorija sumažėjo 17,4 milijonais žmonių.

Kaip bebūtų, virtualūs žaidėjai (tai yra tie, kurie žaidžia parsisiunčiamus ir „online“ žaidimus) taip pat mobiliųjų žaidimų žaidėjų populiacija ženkliai padidėjo. Mobiliųjų žaidimų kategorija šiuo metu sudaro didžiausią dalį iš visų rūšių žaidimų (sudaro 22 proc. viso reitingo, užgožę ir konsolės žaidimus).

NPD tyrimų grupės analitikė, Anita Frazier sako, kad tokie žaidimų auditorijos šuoliai jai nekelia nuostabos. Pasak A. Frazier, tokiems rinkos pokyčiams didelę įtaką daro ilgas konsolės žaidimų kartos gyvavimo ciklas ir sparčiai auganti išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pasiūla.

Pasikeitimai rinkoje įvyko industrijos kaina. Pasak NPD analitikų, konsolės žaidėjai išleido daugiau pinigų mažmeninėje prekyboje, nei visų kitų kompiuterinių žaidimų segmentai per pastaruosius tris mėnesius. Vidutiniškai vienas žaidėjas per šį laiko periodą išleisdavo apie 65 JAV dolerius, kuomet kitų segmentų vidutinis vartotojas išleisdavo iki 48 JAV dolerių.