Auga moterų įtaka mobiliesiems vaizdo žaidimams

Rinkos tyrimai atskleidė, jog moterys sudaro beveik 60 proc. žaidėjų, vertinant žaidimus mobiliuosiuose įrenginiuose. Jos yra labiau linkusios žaisti mobiliuosius žaidimus negu vyrai, ypač daugelio žaidėjų režimo tipo (angl. multiplayer) žaidimus, kurie turi daug socialumo elementų, pavyzdžiui, „Words With Friends“ ar „Draw Something“.

Tyrimų organizacija EEDAR, JAV, atliko tyrimą, kuris parodė, kad daugiau negu 6 moterys iš 10, arba kitaip 63 proc., žaidžia mobiliuosius žaidimus. Palyginimui, vyrai sudaro 52 proc. Taip pat moterys daro didelę įtaką tam, kokie žaidimai žaidžiami namuose. Remiamasi prielaida, kad moterys dažniau negu vyrai žaidžia žaidimus su šeimos nariais, nori juos įtraukti, skatinti prisijungti, bei siunčia ir priima „Facebook” žaidimų kvietimus. „Moterys, kaip klientės, tapo svarbesnės nei kada nors anksčiau. Tai iš tiesų keičia žaidimų veidą”, – praneša EEDAR analitikas Jesse Divnich.

Pavyzdžiui, 2002 metais vyrai sudarė beveik tris ketvirtadalius vaizdo žaidimo žaidėjų. Po dešimtmečio situacija akivaizdžiai pasikeitė. Konsolės ir PC žaidimai populiariausi buvo tarp jaunų vyrų – iš pradžių buvo žaidžiami vaizdo žaidimai iki kol jie išsivystė į „PlayStation“ ir „Xbox“ erą. „Tikriausiai taip įvyko todėl, kad naujas technologijas paprastai labiau ir greičiau priima vyrai”, mano vyresnysis „Zynga” viceprezidentas Travis Boatman”. Tačiau kai pasikeitė technologiniai įrenginiai ir atsirado liečiamas ekranas (angl. touch–screen), žaidimai tapo daug labiau priimtinesni visiems”.

T. Boatman teigia, kad „Moterys siekia žaisti tuos žaidimus, kurie buvo sukurti (mobiliajai) platformai, nes būtent tokie žaidimai yra joms priimtinesni”. Todėl mobiliųjų technologijų gamintojai vis labiau atsižvelgia į rinkos pokyčius, ir bando sukurti tokią pasiūlą, kuria pritrauktų daugiau moterų. Kuriamas patrauklus dizainas, valdymas ir pan.