„Sony“ patentuoja temperatūros reguliatorių žaidimams

Šaltinis: ucc.lt

Vaizdo žaidimų kūrėjai nuolat ieško būdų, kaip suteikti žaidėjams daugiau svaiginančių įspūdžių. Naudojamos kelios judesių kontrolės sistemos, populiarios ir virtualios realybės ausinės, tačiau ką dar būtų galima padaryti, kad žaidimai atrodytų realesni? Gali būti, kad „Sony“ pasiūlys visiškai inovatyvią naujieną.

Naujajame patente aprašytas, duomenų kontrolės reguliatorius, kuris keičia temperatūrą iš karštos į šaltą ir atvirkščiai, kad atitiktų žaidimo veiksmus. Temperatūros duomenų kontrolės idėja remiasi tuo, kad žaidėjai galėtų labiau pajusti, ką personažas jaučia, pavyzdžiui, nukentėjimą nuo ugnies kamuolio ar sunkią kelionę per šaltą pūgą.

„Sony“ naujame patente aprašo planus dėl „Temperatūros režimo reguliatoriaus” ir vaizduoja tai, kas atrodo kaip „Playstation“ judesių valdymas. Nors neminimos jokios specialios šildymo ar vėsinimo nedidelio mastelio technologijos, patente pateikiama daug idėjų, kaip temperatūros pokyčiai galėtų būti taikomi vaizdo žaidimams. Galimi naudojimo pavyzdžiai įtraukiamos žaidimo aplinkos su ekstremaliomis temperatūromis –ledinis urvas, kaitinantis ugnikalnis, ir jos sustiprinamos mėgdžiojant atitinkamas temperatūras. Kita idėja – personažo sąveika su tam tikrais objektais, pavyzdžiui, gaisru ar tekančiu vandeniu. Reguliatorius galėtų būti net ginklas – perkaitęs jis lėtai vėsta, kinta temperatūra.

Patente pažymima, kad reguliatorius gali turėti spalvotus signalus, kurie atitinka jo temperatūrą: mėlyna – šalta, raudona – karšta, geltona – šilta, ir t.t. Nedidelis ventiliatorius taip pat galėtų suteikti papildomą karšto arba šalto oro gūsį (pavyzdžiui, tai atitiktų sprogimo bangą žaidžiant). Reguliatorius neturi būti atskiras prietaisas, bet, kaip aprašoma „Sony patente“, visą temperatūros grįžtamojo ryšio sistemą galima patalpinti į jau naudojamus prietaisus.

Reguliatoriaus galimybės nesibaigia ties realistinės žaidimų patirties kūrimu. Patente taip pat aprašomas vėsinimas, kai jis pajunta prakaituotas rankas ar padidėjusį širdies susitraukimų dažnį, ir šildymas, kai jis aptinka šaltas rankas.

Deja, „Sony“ kol kas nekomentuoja patento, todėl teks dar palaukti ir pamatyti, ar ši idėja išsivystys į visavertį produktą. Apskritai, temperatūros grįžtamojo ryšio reguliatorius skamba netradiciškai ir būtų tikras proveržis, jeigu pavyktų tinkamai įgyvendinti. Toks prietaisas galėtų būti labai viliojantis žaidimų kūrėjams ir gerbėjams.