„YouTube“ paskelbė tris šiemet Didžiojoje Britanijoje populiariausias reklamas

Vaizdo priegloba „YouTube“ publikavo Didžiojoje Britanijoje populiariausių 2012 metų reklamų dešimtuką, praneša „Сampaignlive“.

Populiariausias reklaminis automobilio „Honda Civic“ klipas – 3,8 mln. peržiūrų. Klipe „Spark“ (angl. žiežirba, kibirkštis) demonstruojamas naujojo automobilio „Civic“ gimimas: tamsoje užsidega mašinos kūrėjų „įkvėpimo kibirkštis“, kuri galiausiai virsta modeliu.

Antrąją vietą užėmė 4 min. reklaminis automobilių koncerno „Peugeot“ vaizdo klipas: automobilio fone šoka Marcusas Scottas, pravarde „Nonstop“, kuris laikomas vienu iš geriausių pasaulio šokėjų.

Lyderių trejetuką baigia prezervatyvų „Durex“ reklama: dviejuose grotuvuose sukamos plokštelės su Marvino Gaye kompozicija „Let's Get It On“. Veneros ženklu pažymėta plokštelė skamba sulėtintu tempu, Marso – pagreitintu. Paskui jos sinchronizuojamos šūkiu: „Pagreitinti ją ir sulėtinti jį.“