Nauja „YouTube“ išvaizda nepatenkinti milijonai internautų

Šią savaitę didžiausias pasaulyje vaizdų dalijimosi portalas „YouTube“, kuris priklauso interneto milžinei „Google“, atnaujino savo išvaizdą. Ir nors tai daroma norint jį padaryti patogesnį ir funkcionalesnį, internete ir pačiame vaizdų dalijimosi portale milijonai vartotojų reiškia nepasitenkinimą dėl naujojo dizaino.

Daugelyje populiarų vaizdo įrašų, nors jie kartais būna net ir poros savaičių senumo bei neturi jokių sąsajų su pasikeitusiu portalo dizainu, internautai rašo, kad nėra patenkinti nauja „YouTube“ išvaizda. Kai kurie savo nepasitenkinimą išreiškia ir nenormine leksika, o tokie komentarai greitai sulaukia daugybės vadinamųjų „pliusų“ ir patenka į komentarų sekcijos viršų.

Kaip rašo „Google“, „YouTube“ pasirinko paprastesnį dizainą dėl to, kad padėtų vaizdų dalijimosi portalo naudotojams lengviau „užsiprenumeruoti“ kanalus ir peržiūrėti juose esančius įrašus. Atnaujinta „Vedlio“ (angl. guide) ypatybė taip pat jau prieinama daugelyje įvairaus tipo įrenginių. Jos funkcija – pasiūlyti kitą, bet panašų į anksčiau matytą turinį taip didinant bendrą peržiūrų skaičių.