VDU studentai kviečiami kurti reklamą apie klimato kaitą

Klimato kaitos iniciatyva „Connect4Climate“ (C4C) kviečia studentus dalyvauti tarptautiniame konkurse „iChange“, kuriame bus renkamas geriausias 30 sekundžių reklaminis vaizdo klipas apie klimato kaitą. Klipus galima siųsti iki gegužės 1 d.

„Connect4Climate“ (C4C) yra klimato kaitos iniciatyva, kurią 2011 m. įkūrė Pasaulio Bankas, Pasaulio aplinkos fondas ir Italijos Aplinkos ministerija. C4C tikslas – sukurti atvirų žinių platformą, kuri mezga pasaulinį dialogą su jaunimu apie klimato kaitą ir skatina vietines iniciatyvas.

C4C naujasis konkursas „iChange“ yra skirtas viso pasaulio studentams ir kviečia juos sukurti geriausią 30 sekundžių reklaminį vaizdo klipą apie klimato kaitą. Tai – iššūkis veiksmingai pranešti apie klimato kaitą naudojantis originalaus vaizdo klipo formatu. Šis klipas gali pasakoti istoriją, kuri skatintų sąmoningumą apie klimato klaitą, įkvėptų imtis veiksmų, siūlytų potencialias išeitis ir t.t.

Konkurse gali dalyvauti 18–35 m. asmenys (arba jų grupės iki 5 asmenų), šiuo metu studijuojantys universitete. Laimėtojai bus apdovanoti renginyje „International GrandPrix Advertising Strategies“ Milane gegužės 29 d. Nugalėtojo vaizdo klipas bus rodomas kino festivaliuose Kanuose, Niujorke ir Pekine. Visi 5 finalinio etapo dalyviai gaus po vieną 2000 eurų stipendiją ir bus pakviesti keliauti į „GrandPrix“ renginį Milane. Didžiojo prizo laimėtojui bus įteikta papildoma „TVN Media Group“ stipendija (3000 eurų), o išrinktas vaizdo klipas taps oficialiu C4C klipu.

Vaizdo klipus galima siųsti iki 2013 m. gegužės 1 d.