„Medžio centre“ – pirmoji Lietuvoje kryžminio lojalumo sistema

Vilniuje įsikūrusiame apdailos prekių centre „Medžio centras“ jau veikia pirmoji Lietuvoje kryžminio lojalumo (angl. Cross Loyalty) sistema. Šį projektą per 50 skirtingų pardavėjų jungiančiame specializuotame parduotuvių centre įgyvendino UAB „ASHBURN International“.

Pirkėjai, apsipirkdami bet kurioje „Medžio centro“ parduotuvėje, kaupia taškus, kuriuos vėliau gali panaudoti bet kurioje centro parduotuvėje sumokėję iki 50 proc. pirkinio vertės. VIP pirkėjams taip pat suteikiama fiksuota momentinė nuolaida, suteikiami papildomi lojalumo taškai.

Cross Loyalty programa joje dalyvaujančioms įmonėms leidžia sukurti sinergiją sujungiant ir efektyviau išnaudojant identifikuotų klientų duomenų bazes, vykdant bendras akcijas ir rinkodarinę komunikaciją, stebint ir analizuojant klientų pirkimo įpročius. Lojalumo programos dalyviams-kortelių turėtojams suteikiami bendri lojalumo taškai tampa vertingesni – klientai turi daugiau pasirinkimo galimybių, kur panaudoti sukauptus taškus.

„Naujos lojalumo sistemos sukūrimas ir įdiegimas skatins pirkėjus grįžti apsipirkti į „Medžio centrą“, formuos pastovių klientų grupę, bendro prekybos centro įvaizdį, skatins pardavėjus aktyviau tarpusavyje konkuruoti dėl pirkėjų,“ – sako „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Kryžminio lojalumo sistemą „ASHBURN International“ gali įdiegti bet kuriame prekybos centre ar sujungdama kelis partnerius.