„Yahoo!“ naikins nenaudojamas pašto dėžes

Interneto kompanija „Yahoo!“ atlaisvink nemažai prisijungimų ir juos pasiūlys naujiems vartotojams, praneša „The Wall Street Journal“.

Per vasarą „Yahoo!“ atlaisvins dalį pašto adresų, į kuriuos naudotojai nebuvo užėję daugiau nei 12 mėnesių. Kompanija tikisi, kad atlaisvinti trumpi paprasti adresai privilios naujų naudotojų. Kol kas nepranešama, kiek adresų kompanija pasiūlys pakartotinei registracijai.

Interneto kompanijos laikosi įvairių pozicijų dėl nenaudojamų adresų. „Gmail“ atsisako atlaisvinti nenaudojamus adresus, nes tai gali kelti grėsmę vartotojo privatumui. „Microsoft“ pasilieka teisę šalinti prisijungimą, jei juo nesinaudojama 270 dienų. Tačiau kompanija nepatikslina, kiek tokių prisijungimų pašalina iš tikrųjų.

2012 metais prie „Yahoo!“ vairo stojus Marissai Meyer, kompanija aktyviai keičia savo politiką, kad pritrauktų naujų vartotojų. Kompanija įsigijo keletą įdomių internetinių projektų, tarkim, prieglobą „Tumblr“, naujienų skaityklę „Summly“, sukurtą 17-mečio brito. Be to, „Yahoo!“ uždarė keletą įprastų paslaugų ir pakeitė puslapių dizainą.