Dizaineris į elektroninę prekybą žengia su lininiais džinsais

Giedriaus Šarkausko dizaino studijos UAB „Lino kopos“ didžioji pajamų dalis jau daugiau nei 10 metų yra gaunama iš lininių pret-a-porter drabužių eksporto, tai sudaro iki 80% įmonės įplaukų. Vasarą įmonės veiklą papildė nauja kryptis, kuria siekiama įsitvirtinti tose šalyse, kur prekinis ženklas „Giedrius“ iki šiol buvo mažai žinomas. Tai – lininių rūbų, džinsų ir aksesuarų asortimentas, siūlomas elektroninėje parduotuvėje giedrius.com.

„Vartotojai, pasisotinę milžiniška masinės produkcijos pasiūlos lavina, vis dažniau gręžiasi į sąmoningą madą, vertindami kokybę, originalumą. Jiems norisi žinoti, kur, kieno rankomis ir kaip produktai yra kuriami“, – kalba UAB „Lino kopos“ direktorė Aušra Kartanienė.

Prekinio ženklo GIEDRIUS gaminius vertina Japonijos, Vokietijos, Kanados, Skandinavijos šalių pirkėjai. Ištikimi G. Šarkausko klientai pastebi, kad nešiojant jo kurtus lino rūbus aplanko ypatingas jausmas, lyg būtum aprengęs ir savo sielą.

Elektroninės parduotuvės širdimi pasirinktas naujas kūrinys – lininiai džinsai, kurių idėja bei technologinis įgyvendinimas yra itin inovatyvus sprendimas. Tai įkvėpė įmonę plėstis – tapti elektroninės komercijos žaidėju. „Neplanavome eiti į elektroninės komercijos verslą tik todėl, kad „taip visi daro“. Ieškojome kūrinio, kuriuo galėtume pabrėžti dizainerio vizijos išskirtinumą bei modernumą“, – teigia A. Kartanienė.

Elektroninė parduotuvė giedrius.com visų pirma skirta užsienio rinkoms, atsižvelgiant į elektroninės prekybos rinkos tendencijas. Lietuvoje pirkėjai gali užsisakyti drabužius „Lino kopų“ studijoje, o skleisti „lino idėją“ pasaulyje tiesioginio kanalo trūko.

Prekės ženklą „Giedrius“ užsienio šalyse atstovauja partneriai, jie ir renkasi asortimentą. „Savo ruožtu elektroninėje parduotuvėje siūlysime originalius, drąsius, įdomesnius rankų darbo kūrinius, atsižvelgdami į pasaulines tendencijas. Pristatysime liną ir kaip gatvės mados dalį“, – sako UAB „Lino kopos“ direktorė A. Kartanienė.