„Forbes“ pristatė brangiausių 2014 m. prekės ženklų sąrašą

Žurnalas „Forbes“ eilinį kartą įvertino įvairių prekės ženklų kainą, atsižvelgdamas į kompanijų pelningumą ir jų įtaką pasaulyje.

Jau keletą metų iš eilės iš pirmos vietos niekas negali išstumti „Apple“, kurios prekinį ženklą leidinys „Forbes“ įvertino $124,2 mlrd. Tai yra beveik du kartus daugiau, nei antroje vietoje likusios Microsoft.

„Apple“  prekės ženklo, kaip ir visų kitų, įvertinimas numato ne tik realių aktyvų ir produktų kainą, tačiau ir įvairių sprendimų populiarumą bei žinomumą įvairiausiuose pasaulio regionuose.

Antroje vietoje likusi „Microsoft“ įvertinta $63 mlrd. Trejetuką uždarė interneto gigantas „Google“. Pastarasis prekinis ženklas įvertintas $56,6 mlrd. Kaip matyti, visą pirmąjį trejetuką užėmė technologijų rinkos veikiančios kompanijos.

Puikiu pavyzdžiu, kad informacinių technologijų industrijoje gerai žinomas prekės ženklas yra labai svarbus dalykas, pademonstravo startuolis „Snapchat“. Jokio pelno neatnešanti kompanija interneto giganto „Yahoo“ buvo įvertinta $10 mrld. (būtent už tiek buvo įsigytas naujasis Marrisos Mayer valdomos kompanijos pirkinys).

Penktoje vietoje liko IBM ($47.9 mlrd.), aštuntoje – „Samsung“ ($35.0 mlrd.), dvyliktoje – CISCO ($28.0 mlrd.), tryliktoje – „Intel“ ($28.0 mlrd.), penkioliktoje – „Oracle“ ($25.8 mlrd.), aštuonioliktoje – „Facebook“ ($23.7 mlrd.).