Draudimo brokeriams – patogi klientų aptarnavimo priemonė

Draudimo brokeriai jau gali patogiai ir greitai aptarnauti klientus, atsiskaitančius už draudimo paslaugas mokėjimo kortelėmis. Tokią galimybę draudikams pasiūlė UAB „ASHBURN International“ (ASHBURN), sukūrusi mokėjimo už paslaugas atsiskaitant mokėjimo kortelėmis sprendimą.

Naująjį sprendimą sudaro draudimo brokerių įmonėse įrengiami elektroniniai kortelių skaitytuvai, sujungti su brūkšninių kodų skaitytuvais, ir ASHBURN sukurta programinė įranga, kuri sujungia ir priima atsiskaitymus už skirtingų draudimo bendrovių paslaugas.

Anot ASHBURN Verslo vystymo departamento direktoriaus Dominyko Mertino, šis sprendimas leidžia brokeriams greitai aptarnauti klientus nepriklausomai nuo to, kurios draudimo įmonės paslaugas jie renkasi. „Nuskaičius ant mokėjimo dokumento esantį brūkšninį kodą, sprendimas automatiškai nustato konkrečią draudimo bendrovę, poliso numerį ir mokėtiną sumą, kuri iš karto atvaizduojama kortelių skaitytuvo ekrane, ir klientas gali atlikti mokėjimo kortele operaciją. Tai palengvina ir paspartina klientų aptarnavimo specialistų darbą bei leidžia išvengti su žmogiškuoju faktoriumi susijusių klaidų“, – sako D. Mertinas.

Anot specialisto, naujasis sprendimas taip pat visapusiškai optimizuoja apskaitos tvarkymą. Sistema draudimo ir brokerių bendrovėms teikia kasdienes ataskaitas apie polisus, už kuriuos atsiskaitoma kortelėmis. Be to, ataskaitos yra automatizuotai importuojamos į bendrovių apskaitos sistemas ir taip palengvinami apskaitos procesai.

Dar vienas naujojo sprendimo privalumas tas, kad visi mokėjimai nukreipiami tiesiogiai į draudimo bendrovių sąskaitas. Tokiu būdu mažėja tiesioginė brokerio įmonės apyvarta, o tai savo ruožtu leidžia optimizuoti brokerio bendrovės įstatinį kapitalą.

Minėtas ASHBURN sprendimas gali būti diegiamas bet kurioje įmonėje, norinčioje patogiai ir operatyviai priimti įmokas už prekes ar paslaugas savo naudai ar kitų paslaugų teikėjų naudai.