Vyresnės kartos žmonės vis aktyviau perka internetu

Elektroninių parduotuvių populiarumas nuolat didėja. Sparčiausiai auganti jų klientų auditorija – tai asmenys, kurių amžius per 55 metus. Atliktas tyrimas parodė, kad vyresni nei 55 metų britai išleidžia interneto parduotuvėse apie 14,45 mlrd. svarų sterlingų.

Rinkodaros agentūra „Greenlight“ prognozuoja, kad per artimiausius 10 metų du trečdaliai internetinių pirkinių priklausys būtent šio amžiaus pirkėjams. Deja, pardavėjai šiai grupei skiria mažai dėmesio ir orientuojasi į jaunimą.

Vienas iš „Greenlight“ įkūrėjų Andreas Pouros pataria interneto parduotuvėms nusigręžti nuo jaunimo ir susikoncentruoti ties vyresne auditorija. Vyresnės kartos žmonės perka atidžiau ir tikslingiau, turi daugiau išteklių, be to, remiasi patarimais internete. Jie taip pat užsisako prekės pristatymo paslaugą.

Geriausias būdas pritraukti vyresnio amžiaus pirkėjus – tai patogi ir paprasta svetainės grafinė sąsaja. Verta taip pat pabrėžti, kad 55 ir vyresni pirkėjai labiausiai domisi pramoninėmis prekėmis. Antroje jų favoritų vietoje – knygos ir buitinė technika, trečioje – filmai ir muzika.