Skelbiami SEB banko grupės Lietuvoje 2016 metų pirmo ketvirčio veiklos rezultatai

Preliminariais duomenimis, per 2016 metų pirmą ketvirtį AB SEB bankas uždirbo 12,5 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 11,3 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. Šis rezultatas yra apskaičiuotas laikantis Lietuvos banko dokumentuose ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų. Per 2015 metų pirmą ketvirtį AB SEB bankas uždirbo 18,4 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 18,2 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno.

SEB banko prezidento Raimondo Kvedaro komentaras

Šių metų pradžioje šalies ekonomikai buvo būdinga gerai subalansuota plėtra – sparčiu tempu augo ir pramonės produkcija, ir vidaus rinka, optimistiškai dėl šių metų rezultatų nuteikia ir vykstanti kryptinga eksporto pertvarka.

Banko paskolų portfelis dėl gerėjančių verslo ir gyventojų lūkesčių bei žemų palūkanų normų toliau augo – pirmą šių metų ketvirtį SEB banko grupės paskolų ir lizingo portfelio grynoji vertė padidėjo 6 procentais. Nors banko pajamoms neigiamą įtaką daro jau kurį laiką besitęsianti neigiamų palūkanų aplinka, tai iš dalies atsvėrė pernai ėmęs didėti banko paskolų portfelis – pirmą šių metų ketvirtį 7 proc. padidėjo grynosios palūkanų pajamos.

Gyventojai toliau  skolinosi būstui – pirmą šių metų ketvirtį suteikėme 43 proc. daugiau naujų būsto paskolų negu atitinkamu laikotarpiu pernai. Didesnės įmonių investicijos į plėtrą, naujus projektus, Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama lėmė, kad pirmą ketvirtį 53 proc. padidėjo ir naujų banko suteiktų paskolų mažoms ir vidutinėms įmonėms suma.

Atsižvelgdami į klientų poreikius ir norėdami gerinti jų aptarnavimą, pasiūlėme naujų paslaugų, pavyzdžiui, bendradarbiaudami su partneriais, suteikėme galimybę banko skyriuje apdrausti savo planuojamą įsigyti ar jau turimą būstą, taip pat skyrėme daug dėmesio savo paslaugų paprastumui, pavyzdžiui, klientų patogumui žymiai sutrumpinome ir supaprastinome dalį paslaugų sutarčių.

Akivaizdžiai ryškėja tendencija, kad klientai kasdienius finansus tvarko savarankiškai ir nuotoliniu būdu, todėl ir toliau didėja interneto banko naudotų skaičius, į skyrius dėl šių kasdienių paslaugų klientai užsuka rečiau ir dažniau atsiskaito mokėjimo kortelėmis.

Pirmą šių metų ketvirtį bankas ir toliau nuosekliai įgyvendino savo pasirinktą strategiją būti geriausiu patarėju finansų klausimais privatiems klientams ir  įmonėms.

Pagrindiniai AB SEB banko grupės duomenys