„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. Kartu į atsinaujinančio verslo gretas įsijungia ir bankinių technologijų gamintojai, kurie keičia požiūrį ir mitus apie bankus kaip uždaras, griežtas ir sunkiai suprantamas institucijas. 

Pokyčiams įkvėpė pagrindinė verslo esmė – teigiama klientų patirtis. Atsižvelgdama į klientų poreikius, didžiausia bankinių technologijų gamintoja „Diebold Nixdorf“ pristatė naują bankinio sektoriaus koncepciją, angliškai vadinamą „Connected Commerce“. Jungiamoji komercija remiasi idėja, kad dvi iš pažiūros skirtingos verslo šakos – bankinis sektorius ir mažmeninė prekyba – gali sukurti tokią terpę, kuri padėtų plėtotis tiek bankams, tiek mažmenos tinklams ir patenkintų augančius klientų lūkesčius. 

Jungiamosios komercijos sėkmės formulė – tai naujas savitarnos įrangos dizainas, kurį privalu pasiūlyti klientams, padidintas finansinių operacijų saugumas, išplėstos vartotojų galimybės ir atsigręžimas į socialiai atsakingą pasirinkimą, ekologiją. Apie naujausias technologijas ir tai, kaip tikimasi jomis pakeisti klientų patirtį, kalbamės su bankinių technologijų įmonės BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju Tomu Augucevičiumi. 

Tomai, ką naujo pasiūlys „Connected Commerce“ principas? 

Tai naujas požiūris į klientą per bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sričių simbiozę. „Connected Commerce“ tikslas – sujungti dvi iš pažiūros skirtingas verslo šakas, sukuriant tokią terpę, kuri padėtų plėtoti bankų ir mažmenos tinklų veiklą ir visiškai patenkintų klientų poreikius. 

Kuo ši idėja patraukli vartotojams ir verslininkams?

Vartotojas gauna vientisumo pojūtį. Nesvarbu, kokiomis paslaugomis jis naudojasi – lankosi banko padalinyje, ima pinigus iš bankomato ar atlieka kasdienius atsiskaitymus parduotuvėje, jis jaučiasi darantis tą patį veiksmą. Tai yra, sumažinama riba tarp skirtingų verslo sektorių, gerinant kliento patirtį ir taupant jo laiką. Verslui šie principai atveria naujas galimybes plėsti savo klientų ratą bei užtikrinti teigiamą jų patirtį, ugdyti lojalumą. 

Kokia ateitis laukia bankinio sektoriaus, besivadovaujančio „Connected Commerce“ principu? 

Kalbant apie „Connected Commerce“, negalima apsiriboti vienu sektoriumi. Tai ne tik bankų, bet ir visų kitų industrijų ateitis: tai bendra vystymosi strategija, bendras požiūris į klientą ir pagrindinis siekis – užtikrinti teigiamą patirtį besinaudojantiems paslauga.