Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau naudotojų nei „Facebook“. skaityti »

Lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus

Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Nors prognozės apie „Facebook“ populiarumo kritimą pasaulyje sklando jau kuris laikas, panašu, kad jaunimas Lietuvoje iš tikrųjų atranda naujas virtualaus bendravimo platformas. skaityti »

Mobiliąsias programėles naudoja pusė išmaniųjų telefonų savininkų

Kas antras išmanaus telefono savininkas siunčiasi ir naudoja nemokamas mobiliųjų telefonų programėles, o mokamas įsigyja 7 proc. išmaniuosius telefonus turinčių šalies gyventojų. skaityti »

Beveik penktadalis lietuvių dar nežino, kaip atrodo eurai

Kol kas tik trečdalis lietuvių žino, kiek šalių jau yra euro zonoje. Penktadalis lietuvių dar nėra matę euro monetų bei 14 proc. nežino, kaip atrodo euro banknotai. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas „Flash Eurobarometro“ tyrimas apie euro įvedimą neseniai į ES įstojusiose valstybėse. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Lietuviai kasdien įvairioms medijoms skiria trečdalį paros

Lietuvos gyventojai beveik trečdalį paros – 8 val. 43 min. – praleidžia naudodamiesi įvairiomis medijomis. Vidutiniškai vienas lietuvis kiekvieną dieną susiduria mažiausiai su 3 informavimo ir laisvalaikio medijų priemonėmis. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas 10-ies medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“. skaityti »

Išmanųjį įrenginį naudoja kas penktas Lietuvos gyventojas

Mūsų šalyje tokiais išmaniaisiais įrenginiais – planšete ar išmaniuoju telefonu – naudojasi beveik kas penktas gyventojas. Per metus besinaudojančių šiais įrenginiais skaičius išaugo 5 proc. skaityti »

Bent vienas neigiamas komentaras internete turi įtakos pirkėjų sprendimui

Dauguma Lietuvos interneto naudotojų prieš įsigydami prekes ir paslaugas ieško informacijos apie jas elektroninėje erdvėje, atskleidė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas specialus interneto vartotojų elgsenos tyrimas. skaityti »

Susidomėjimas bankų naujienomis išaugo 5 kartus

2011 m. lapkričio mėnesį žiniasklaidos priemonėse paskelbtų bankų naujienų skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus, lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais. skaityti »

Vartotojai perka parduotuvėse, bet apsisprendžia internete

Vartotojų elgsenoje visame pasaulyje vyksta lūžis – prieš įsigydami prekes bei paslaugas ir apsispręsdami dėl jų vis dažniau pasitelkia internetą ir mobiliuosius įrenginius. skaityti »