Mokomieji žaidimai išmoko klysti

Seniai įrodyta, kad naudojant žaidimus švietimo sistemoje, varginantį mokymosi procesą galima padaryti įdomų ir naudingą. Neseniai atrasta ir pagrįsta nauja idėja, kuri akcentuojama vaizdo žaidimuose: „nieko blogo patirti nesėkmę“ (angl. „it’s okay to fail“). skaityti »

„Sony“ patentuoja temperatūros reguliatorių žaidimams

Vaizdo žaidimų kūrėjai nuolat ieško būdų, kaip suteikti žaidėjams daugiau svaiginančių įspūdžių. Naudojamos kelios judesių kontrolės sistemos, populiarios ir virtualios realybės ausinės, tačiau ką dar būtų galima padaryti, kad žaidimai atrodytų realesni? Gali būti, kad „Sony“ pasiūlys visiškai inovatyvią naujieną. skaityti »

Investuotojai apleidžia socialinius žaidimus, bet remia „Multiplayer Online“

Po praėjusių metų bumo rinkoje dėl socialinių žaidimų, dabar investuotojai jau nebėra tokie aktyvūs šioje srityje. Rezultatai rodo, kas sumažėjo sėkmingų sandorių skaičius ir pinigų socialinių žaidimų sektoriuje išleidžiama mažiau. skaityti »

Auga moterų įtaka mobiliesiems vaizdo žaidimams

Rinkos tyrimai atskleidė, jog moterys sudaro beveik 60 proc. žaidėjų, vertinant žaidimus mobiliuosiuose įrenginiuose. Jos yra labiau linkusios žaisti mobiliuosius žaidimus negu vyrai, ypač daugelio žaidėjų režimo tipo (angl. multiplayer) žaidimus, kurie turi daug socialumo elementų, pavyzdžiui, „Words With Friends“ ar „Draw Something“. skaityti »

„eBay“ parduota žaidimų kolekcija už 1,2 mln. JAV dolerių

Kolekcionierių susidomėjimas tuo, ką jie renka, dažnai prasideda ir baigiasi naujo dalyko kolekcijai gavimu. Kolekcionavimas tikrai neskirtas kiekvienam, bet tiems, kas juo užsiima, šis hobis kartais gali atnešti nemažą pelną. Taip atsitiko prancūzui, kuris pardavė didelę dalį savo vaizdo žaidimų kolekcijos per „eBay“ už 1,2 milijono JAV dolerių. skaityti »

Nuo laukinių vakarų į „crowdfunding“ modelį

Rugsėjo 25–ąją „Gambitious“ paleido unikalią hibridinę platformą vaizdo žaidimams. „Gambitious“ sukūrė struktūrizuotą interneto platformą, kurioje suteikia galimybę žaidėjams, nepriklausomiems žaidimų kūrėjams, leidėjams ir potencialiems investuotojams saugiai investuoti lėšas naujo arba esamo žaidimo projekto plėtrai su galimybe atgauti finansus. skaityti »

Festivalis „Game City“

Festivalis „Game City“ – didžiausias nepriklausomas video žaidimų festivalis Europoje, kurį organizuoja Notingemo Trento universitetas Anglijoje. Šiais metais festivalis vyks jau septintąjį kartą ir suburs video žaidimų kūrėjus, mėgėjus ir profesionalus į vieną vietą spalio 20 – 27 dienomis. skaityti »