Atnaujintoje Ūkio banko svetainėje – nauji elektroniniai įrankiai

Publikuota: 2011 m. spalio 11 d. antradienis

Ūkio bankas šiandien pristatė atnaujintą savo interneto svetainę, kurioje bus patogiau naršyti klientams bei visiems besidomintiems banko paslaugomis ir veikla. Puslapis atnaujintas remiantis naujausiomis internetinių puslapių dizaino tendencijomis, todėl jis tapo funkcionalesnis, reikiamą informaciją galima surasti greičiau ir paprasčiau. Be to, svetainėje pristatomi du nauji elektroniniai įrankiai, padedantys pasirinkti tinkamiausias paslaugas ir produktus – „Mokėjimo kortelių gidas“ bei „Taupymo paslaugų gidas“.

„Pristatome atnaujintą Ūkio banko svetainę, kuri pasikeitė ne tik vizualiai – ji tapo gerokai funkcionalesnė, o besidomintiems konkrečiomis paslaugomis siūlome pasinaudoti specialiais gidais, padėsiančiais pasirinkti tinkamiausią paslaugą ir produktą. Tikimės, kad mūsų naujasis puslapis vartotojams bus ne tik patogus, bet ir naudingas“, – sakė Ūkio banko Rinkodaros departamento direktorė Vitalija Cariova.

Pasak jos, „Taupymo paslaugų gidas“ leis lengvai pasirinkti tinkamiausią taupymo būdą, o „Mokėjimo kortelių gidas“ – labiausiai konkretaus žmogaus poreikius atitinkančią mokėjimo kortelę. Vartotojui atsakius į šiuose giduose pateiktus klausimus apie savo lūkesčius, vartojimo įpročius, pajamas, amžių ir pan., jam iškart bus pasiūlytas tinkamiausias sprendimas.

Be vizualinių pakeitimų, naujoje Ūkio banko svetainėje pritaikyti ir kiti naujausi internetinių svetainių sprendimai, supaprastinantys naršymą ir leidžiantys greičiau surasti aktualią informaciją. Tuo tikslu sumažintas meniu lygių skaičius – dabar jų yra tik trys, todėl ieškomą informaciją rasti lengviau. Be to, įdiegti suskleidimai, kurie pagal kategorijas sumažina informacijos kiekį, matomą puslapyje.

Naujosios svetainės tituliniame puslapyje patogiau išdėliota pirmo būtinumo informacija, aiškiau matomi banko pasiūlymai, naujienos, taip pat – įvairios Ūkio banko siūlomos skaičiuoklės, prašymų formos ir kiti dokumentai. Be to, pakeisti ir paslaugų aprašymai, siekiant, kad jie klientams būtų aiškesni ir lengviau suprantami.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB: skaitmenizacijos nauda verslui – greitis ir paprastumas

Lietuvos, Latvijos ir Estijos didžiosios įmonės pripažįsta, kad skaitmenizacija šiandien yra labai svarbi sėkmingai verslo plėtrai. skaityti »

Kinai diegia naują veidų atpažinimo technologiją

Kinijos kompanija PING AN diegia naują veidų atpažinimo technologiją. Ji bus naudojama kapitalo valdymo sistemoje ir prisidės prie greičiausios Kinijoje virtualios kreditų išdavimo platformos kūrimo. skaityti »

Italija kuria bankų gelbėjimo fondą

Silpnesni Italijos bankai, draudikai ir aktyvus valdančios kompanijos susitarė su šalies valdžia dėl 5mlrd. eurų gelbėjimo fondo. skaityti »

Zambijos valiuta – vertingiausia pasaulyje?

Per pirmuosius 2016 m. mėnesius Zambijos valiuta sugebėjo šoktelti taip, kad savo verte aplenkė net auksą ir sidabrą. skaityti »

„Citadele“ bankas pirmasis Baltijos šalyse įdiegė internetinę tiesioginio pokalbio programą

„Citadele“ bankas Lietuvoje pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. Live Chat). Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje. skaityti »

Europos parlamente – konferencija apie virtualiąsias valiutas

Europos parlamente organizuojamas keturių dienų konferencija virtualiųjų valiutų ir „Blockchain“ technologijų klausimais. Informacinio apžvalginio pobūdžio renginys, visų pirma, skirtas deputatams. skaityti »

Pradėjo veikti Lietuvos banko paskyra „Facebook'e“

Lietuvos bankas jau turi oficialią paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ skaityti »

Didžiojoje Britanijoje – nauja paslauga „PayPal Credit“

Mokėjimo kompanija „PayPal“ Didžiojoje Britanijoje pristatė naują paslaugą „PayPal Credit“. Ji leis naudotojams pasiskolinti iki 150 svarų sterlingų be jokių palūkanų pirmus keturis mėnesius. skaityti »

Bankai su klientais ketina bendrauti per „Facebook Messenger“

„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais. skaityti »

Bankai turi būti pasiruošę technologijų plėtros pokyčiams

„Šiandienėje bankininkystėje svarbu turėti finansinių išteklių ir būti pasiruošusiems technologijų plėtros pokyčiams“, – sakė SEB grupės prezidentė Annika Falkengren Taline vykusiame renginyje „Baltic Business Summit 2016“, skirtame Baltijos šalių didelėms įmonėms. skaityti »