Bankas SNORAS klientams pasiūlė telefoninės bankininkystės paslaugą

Publikuota: 2011 m. gegužės 17 d. antradienis

Bankas SNORAS, siekdamas gerinti teikiamų paslaugų kokybę, savo klientams pasiūlė naują paslaugą – telefoninę bankininkystę. Be to, nuo šiol banko klientai į Kontaktų centrą galės kreiptis trumpuoju numeriu.

„Nauja telefoninės bankininkystės paslauga leis bankui SNORAS geriau aptarnauti telefonu besikreipiančiųjų į banką klientų srautą – bus galima suteikti dalį kliento prašomų paslaugų telefonu, klientui neatvykstant į banko skyrių“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius Deividas Šipaila.

Pasak jo, automatiniu būdu banko klientai galės sužinoti savo sąskaitų likučius, atlikti pervedimus tarp savo sąskaitų banke SNORAS, konvertuoti valiutą, gauti informaciją apie mokėtinas sumas pagal su banku sudarytas paskolų sutartis. Taip pat bus galima sužinoti valiutų kursus, indėlių palūkanas, banko SNORAS  padalinių darbo laiką, gauti informaciją apie vykdomas akcijas ir banko paslaugas.

„Bendraudami su banko specialistu, klientai galės atlikti visas kasdienes bankines operacijas, išskyrus tarptautinius pavedimus, taip pat valdyti turimas ar užsisakyti naujas paslaugas“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius D. Šipaila.
 
Be to, bankas SNORAS klientų aptarnavimo telefonu 800–ąją liniją keičia į trumpojo rinkimo numerį 1814. Klientai, paskambinę į banką SNORAS Kontaktų centro telefono numeriu, galės pasirinkti kokiu būdu – automatiniu ar su specialisto pagalba – nori susižinoti reikiamą informaciją ir (ar) atlikti operacijas.

Nauja paslauga – telefoninė bankininkystė – bus teikiama klientui pasirašius papildomą sutartį su banku SNORAS. Šioje sutartyje bus numatyta kliento identifikavimo procedūra ir telefoninės bankininkystės paslaugų teikimo tvarka.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Indijos bankas įdiegė klientų identifikavimo pagal akies tinklainę sistemą

Indijos bankas DCB įdiegė „Aadhaar“ biometrijos sistemą, kuri skenuoja klientų akies tinklainę. skaityti »

Londono naktiniame bare galima susimokėti pirštu

Didžiojoje Britanijoje buvo atliktas pirmas atsiskaitymas nuskenavus piršto atspaudą. skaityti »

Skelbiami SEB banko grupės Lietuvoje 2016 metų veiklos rezultatai

Preliminariais duomenimis, per 2016 metus AB SEB bankas uždirbo 94,5 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 93,1 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. skaityti »

Mobiliųjų atsiskaitymų per „PayPal“ padaugėjo 55 proc.

2016 metų ketvirtajame ketvirtyje trečdalis per mokėjimo sistemą „PayPal“ atliktų atsiskaitymų buvo įgyvendinta per mobiliuosius įrenginius. skaityti »

Singapūre už transporto paslaugas bus galima atsiskaityti išmaniosiomis apyrankėmis

Singapūro mokėjimo technologijų ir telekomunikacijų bendrovė „EZ-Link“ pristatė savo elektroninės piniginės CEPAS integraciją į išmaniąsias sportines apyrankes „Garmin“ ir „Watchdata Technologies“. skaityti »

Rinkos dalyviams sudarytos sąlygos pasiruošti naujam būsto paskolų rinkos reguliavimui

Atnaujinęs Atsakingojo skolinimo nuostatus, Lietuvos bankas baigė priimti jo reguliavimo sričiai priskiriamus antrinius teisės aktus, reikalingus nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliosiančio Su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymo nuostatoms įgyvendinti. skaityti »

Austrijos bankai prieinami iš namų

Austrijos bankai „Erste Bank“ ir „Sparkasse“ sudarys galimybę savo klientams atsidaryti banko sąskaitą iš namų per vaizdo pokalbių programą. skaityti »

Kinijoje grynųjų pinigų galima gauti nusišypsojus bankomatui

Kinijos banko „China Merchants Bank“ klientai galės išsiimti iš bankomatų pinigus, naudodamiesi veidų atpažinimo technologija. skaityti »

Venesuela išleido vertikalius banknotus

Venesuela pradėjo leisti vertikalaus vaizdo banknotus. Iki šiol pats stambiausias šalies banknotas buvo 100 bolivarų. skaityti »

Japonijos bankas „Mitsubishi UFJ“ pradeda naudoti debesų technologiją

Japonijos bankas „Mitsubishi UFJ Financial Group“ susitarė su „Amazon.com“ dėl debesų technologijos platformos naudojimo plėtojant banko IT sistemą skaityti »