Bankas SNORAS klientams pasiūlė telefoninės bankininkystės paslaugą

Publikuota: 2011 m. gegužės 17 d. antradienis

Bankas SNORAS, siekdamas gerinti teikiamų paslaugų kokybę, savo klientams pasiūlė naują paslaugą – telefoninę bankininkystę. Be to, nuo šiol banko klientai į Kontaktų centrą galės kreiptis trumpuoju numeriu.

„Nauja telefoninės bankininkystės paslauga leis bankui SNORAS geriau aptarnauti telefonu besikreipiančiųjų į banką klientų srautą – bus galima suteikti dalį kliento prašomų paslaugų telefonu, klientui neatvykstant į banko skyrių“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius Deividas Šipaila.

Pasak jo, automatiniu būdu banko klientai galės sužinoti savo sąskaitų likučius, atlikti pervedimus tarp savo sąskaitų banke SNORAS, konvertuoti valiutą, gauti informaciją apie mokėtinas sumas pagal su banku sudarytas paskolų sutartis. Taip pat bus galima sužinoti valiutų kursus, indėlių palūkanas, banko SNORAS  padalinių darbo laiką, gauti informaciją apie vykdomas akcijas ir banko paslaugas.

„Bendraudami su banko specialistu, klientai galės atlikti visas kasdienes bankines operacijas, išskyrus tarptautinius pavedimus, taip pat valdyti turimas ar užsisakyti naujas paslaugas“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius D. Šipaila.
 
Be to, bankas SNORAS klientų aptarnavimo telefonu 800–ąją liniją keičia į trumpojo rinkimo numerį 1814. Klientai, paskambinę į banką SNORAS Kontaktų centro telefono numeriu, galės pasirinkti kokiu būdu – automatiniu ar su specialisto pagalba – nori susižinoti reikiamą informaciją ir (ar) atlikti operacijas.

Nauja paslauga – telefoninė bankininkystė – bus teikiama klientui pasirašius papildomą sutartį su banku SNORAS. Šioje sutartyje bus numatyta kliento identifikavimo procedūra ir telefoninės bankininkystės paslaugų teikimo tvarka.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bekontaktį atsiskaitymo žiedą jau galima užsisakyti per internetą

Bendrovės „Visa“ bekontakčio atsiskaitymo žiedai, kuriuos vasaros olimpiadoje Rio de Žaneire sėkmingai išbandė 45 sportininkai, nuo šiol prieinami kiekvienam. skaityti »

Jungiasi „Nordea“ ir DNB bankai Baltijos šalyse

Didžiausia Šiaurės ir Baltijos šalių finansų grupė „Nordea“ ir didžiausia Norvegijos finansų grupė DNB susitarė sujungti veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, pranešė bankai. skaityti »

Kazachstanas išleido žydinčią ovalią monetą

Nacionalinis Kazachstano bankas išleido 500 vertės kolekcinę sidabrinę tengės monetą iš serijos „Kazachstano fauna ir flora“. skaityti »

„Swedbank“ Lietuvoje pristato pirmąsias bekontaktes korteles

„Swedbank“ pirmasis Lietuvoje pristato naują atsiskaitymų technologiją – bekontaktes mokėjimų korteles. skaityti »

Elektroninės komercijos pajamos auga

JAV el. parduotuvių pajamos 2016 m. antrajame ketvirtyje pasiekė 91,24 mlrd. dolerių. skaityti »

Bankinį sektorių išjudins daiktų internetas?

Daiktų internetas gali tapti bankinio sektoriaus varikliu. Taip mano „Lloyds Banking Group“ Infrastruktūros ir paslaugų skyriaus vadovė Jacqueline Guichelaar. skaityti »

Vietoj piniginės – auksinė tatuiruotė

Manoma, kad ateityje išpopuliarės ant odos klijuojama elektronika. skaityti »

Europos Sąjungos bankai svarsto galimybę saugoti pinigus grynųjų pavidalu

Europos Sąjungos bankai ir draudimo įmonės svarsto pereiti prie piniginių lėšų saugojimo grynaisiais centriniuose bankuose, o ne elektroniniu būdu. Viso to priežastis – išaugęs neigiamų palūkanų procentas. skaityti »

Mobilieji atsiskaitymai populiarėja tarp jaunimo

29 proc. JAV gyventojų per artimiausią pusmetį planuoja išbandyti mobiliuosius atsiskaitymus. skaityti »

„Diebold Nixdorf“ – naujas lyderis pasaulinėje finansų ir mažmeninės prekybos technologijų rinkoje

Baigtas kompanijų „Diebold“ ir „Wincor Nixdorf“ susijungimas. Nuo 2016 metų rugpjūčio 16 dienos pradeda veikti bendra įmonė „Diebold Nixdorf“. skaityti »