Bankas SNORAS klientams pasiūlė telefoninės bankininkystės paslaugą

Publikuota: 2011 m. gegužės 17 d. antradienis

Bankas SNORAS, siekdamas gerinti teikiamų paslaugų kokybę, savo klientams pasiūlė naują paslaugą – telefoninę bankininkystę. Be to, nuo šiol banko klientai į Kontaktų centrą galės kreiptis trumpuoju numeriu.

„Nauja telefoninės bankininkystės paslauga leis bankui SNORAS geriau aptarnauti telefonu besikreipiančiųjų į banką klientų srautą – bus galima suteikti dalį kliento prašomų paslaugų telefonu, klientui neatvykstant į banko skyrių“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius Deividas Šipaila.

Pasak jo, automatiniu būdu banko klientai galės sužinoti savo sąskaitų likučius, atlikti pervedimus tarp savo sąskaitų banke SNORAS, konvertuoti valiutą, gauti informaciją apie mokėtinas sumas pagal su banku sudarytas paskolų sutartis. Taip pat bus galima sužinoti valiutų kursus, indėlių palūkanas, banko SNORAS  padalinių darbo laiką, gauti informaciją apie vykdomas akcijas ir banko paslaugas.

„Bendraudami su banko specialistu, klientai galės atlikti visas kasdienes bankines operacijas, išskyrus tarptautinius pavedimus, taip pat valdyti turimas ar užsisakyti naujas paslaugas“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius D. Šipaila.
 
Be to, bankas SNORAS klientų aptarnavimo telefonu 800–ąją liniją keičia į trumpojo rinkimo numerį 1814. Klientai, paskambinę į banką SNORAS Kontaktų centro telefono numeriu, galės pasirinkti kokiu būdu – automatiniu ar su specialisto pagalba – nori susižinoti reikiamą informaciją ir (ar) atlikti operacijas.

Nauja paslauga – telefoninė bankininkystė – bus teikiama klientui pasirašius papildomą sutartį su banku SNORAS. Šioje sutartyje bus numatyta kliento identifikavimo procedūra ir telefoninės bankininkystės paslaugų teikimo tvarka.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Austrijoje įgyvendinta bekontakčių atsiskaitymų sistema

Austrijoje paleista mobiliųjų bekontakčių mokėjimų sistema „Bankomatkarte Mobil system“. Projektas įgyvendintas padedant mokėjimo paslaugų tarnybai „Austria Card“, sėkmingai atlikus bandymus Lince. skaityti »

Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis išaugo iki 85 proc. skaityti »

„MasterCard“ įdiegė mokėjimus į golfo pirštines

Golfo turnyro „PGA Tour — Arnold Palmer Invitational“ metu „MasterCard“ išdalijo žaidėjams golfo pirštines, kuriomis jie gali atsiskaityti parduotuvėse. skaityti »

Brangiausias bankinis prekės ženklas pasaulyje – „Wells Fargo“

Brangiausiu prekės ženklu bankiniame sektoriuje 2016 metų pradžioje tapo „Wells Fargo“. Ši amerikiečių kompanija įkainojama 44,170 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Banko BBVA bankomatuose – CINEO technologija

Ispanijos bankas BBVA planuoja į savo bankomatus įdiegti kompanijos „Wincor Nixdorf“ CINEO technologiją. skaityti »

Kuriama „Huawei“ mobilioji mokėjimo sistema

Išmaniųjų telefonų gamintoja „Huawei“ planuoja Kinijoje paleisti nuosavą mobiliąją mokėjimo sistemą. skaityti »

Bankų skolinimas – didžiausias per pastaruosius septynerius metus

Lietuvoje veikiančių bankų ir užsienio bankų filialų paskolų portfelis padidėjo 3,9 % ir pasiekė 16,3 mlrd. eurų. skaityti »

Švedijoje atidaryta parduotuvė be pardavėjų

Švedijos mieste Vikene atidaryta pirmoji pasaulyje parduotuvė be kasininkų ir apsaugininkų – jų darbą dirba išmanusis telefonas. skaityti »

Ekstremaliausios bankomatų įrengimo vietos

Šiuo metu pasaulyje yra daugiau nei 3 mln. bankomatų. Bankomatų gamintojų asociacija pasidalijo informacija apie bankomatus, įrengtus keisčiausiose vietose. skaityti »

„Google“ siūlo atsiskaityti laisvomis rankomis

„Google“ pasiūlė bekontakčius atsiskaitymus pakeisti laisvųjų rankų atsiskaitymais, kai pirkėjui iš viso nereikia liesti jokio įrenginio. skaityti »