Bankas SNORAS klientams pasiūlė telefoninės bankininkystės paslaugą

Publikuota: 2011 m. gegužės 17 d. antradienis

Bankas SNORAS, siekdamas gerinti teikiamų paslaugų kokybę, savo klientams pasiūlė naują paslaugą – telefoninę bankininkystę. Be to, nuo šiol banko klientai į Kontaktų centrą galės kreiptis trumpuoju numeriu.

„Nauja telefoninės bankininkystės paslauga leis bankui SNORAS geriau aptarnauti telefonu besikreipiančiųjų į banką klientų srautą – bus galima suteikti dalį kliento prašomų paslaugų telefonu, klientui neatvykstant į banko skyrių“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius Deividas Šipaila.

Pasak jo, automatiniu būdu banko klientai galės sužinoti savo sąskaitų likučius, atlikti pervedimus tarp savo sąskaitų banke SNORAS, konvertuoti valiutą, gauti informaciją apie mokėtinas sumas pagal su banku sudarytas paskolų sutartis. Taip pat bus galima sužinoti valiutų kursus, indėlių palūkanas, banko SNORAS  padalinių darbo laiką, gauti informaciją apie vykdomas akcijas ir banko paslaugas.

„Bendraudami su banko specialistu, klientai galės atlikti visas kasdienes bankines operacijas, išskyrus tarptautinius pavedimus, taip pat valdyti turimas ar užsisakyti naujas paslaugas“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius D. Šipaila.
 
Be to, bankas SNORAS klientų aptarnavimo telefonu 800–ąją liniją keičia į trumpojo rinkimo numerį 1814. Klientai, paskambinę į banką SNORAS Kontaktų centro telefono numeriu, galės pasirinkti kokiu būdu – automatiniu ar su specialisto pagalba – nori susižinoti reikiamą informaciją ir (ar) atlikti operacijas.

Nauja paslauga – telefoninė bankininkystė – bus teikiama klientui pasirašius papildomą sutartį su banku SNORAS. Šioje sutartyje bus numatyta kliento identifikavimo procedūra ir telefoninės bankininkystės paslaugų teikimo tvarka.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »