Bankas SNORAS klientams pasiūlė telefoninės bankininkystės paslaugą

Publikuota: 2011 m. gegužės 17 d. antradienis

Bankas SNORAS, siekdamas gerinti teikiamų paslaugų kokybę, savo klientams pasiūlė naują paslaugą – telefoninę bankininkystę. Be to, nuo šiol banko klientai į Kontaktų centrą galės kreiptis trumpuoju numeriu.

„Nauja telefoninės bankininkystės paslauga leis bankui SNORAS geriau aptarnauti telefonu besikreipiančiųjų į banką klientų srautą – bus galima suteikti dalį kliento prašomų paslaugų telefonu, klientui neatvykstant į banko skyrių“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius Deividas Šipaila.

Pasak jo, automatiniu būdu banko klientai galės sužinoti savo sąskaitų likučius, atlikti pervedimus tarp savo sąskaitų banke SNORAS, konvertuoti valiutą, gauti informaciją apie mokėtinas sumas pagal su banku sudarytas paskolų sutartis. Taip pat bus galima sužinoti valiutų kursus, indėlių palūkanas, banko SNORAS  padalinių darbo laiką, gauti informaciją apie vykdomas akcijas ir banko paslaugas.

„Bendraudami su banko specialistu, klientai galės atlikti visas kasdienes bankines operacijas, išskyrus tarptautinius pavedimus, taip pat valdyti turimas ar užsisakyti naujas paslaugas“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius D. Šipaila.
 
Be to, bankas SNORAS klientų aptarnavimo telefonu 800–ąją liniją keičia į trumpojo rinkimo numerį 1814. Klientai, paskambinę į banką SNORAS Kontaktų centro telefono numeriu, galės pasirinkti kokiu būdu – automatiniu ar su specialisto pagalba – nori susižinoti reikiamą informaciją ir (ar) atlikti operacijas.

Nauja paslauga – telefoninė bankininkystė – bus teikiama klientui pasirašius papildomą sutartį su banku SNORAS. Šioje sutartyje bus numatyta kliento identifikavimo procedūra ir telefoninės bankininkystės paslaugų teikimo tvarka.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Paskelbti nauji mobiliosios bankininkystės standartai

Tarptautinė standartizacijos organizacija išleido naują naudojimosi finansinėmis paslaugomis specifikaciją. skaityti »

Australijoje susimokėti bus galima patvirtinant tapatybę balsu

Australijos bankas ANZ netrukus pradės bandyti atsiskaitymų patvirtinimo balsu sistemą, kuri veiks per mobilųjį telefoną. skaityti »

Apsipirkti „Amazon“ bus galima ir neturint banko kortelės

„Amazon“ paskelbė pradėjusi teikti paslaugą „Amazon Cash“ tiems pirkėjams, kurie nori apsipirkti interneto parduotuvėje Amazon.com, tačiau neturi kreditinės kortelės. skaityti »

Anglijos bankas pinigų gamybai ruošiasi naudoti palmių aliejų

Po kritikos dėl gyvūnų taukų panaudojimo gaminant plastikinę 5 svarų sterlingų kupiūrą Anglijos bankas svarsto galimybę 20 svarų sterlingų kupiūros gamybai naudoti palmių aliejų. skaityti »

Estija išleis du kolekcinius eurus

Estijos banko stebėtojų taryba patvirtino dviejų atminties monetų dizainą. skaityti »

60 proc. europiečių per internetą apsiperka bent kartą per mėnesį

Kas ketvirtas prieigą prie interneto turintis europietis interneto parduotuvėje apsiperka bent kartą per savaitę. skaityti »

Futbolininkai baudas susimokės savo marškinėliais

„Mastercard“ bekontakčio atsiskaitymo technologija bus integruota į futbolo teisėjų korteles ir žaidėjų marškinėlius, kad pastarieji galėtų susimokėti už baudas tiesiog žaidimo lauke. skaityti »

Europos pirkėjai nebesidomi skaitmenine valiuta

Neseniai „Mastercard“ atliktas tyrimas rodo, kad Europos pirkėjai nenoriai naudojasi skaitmenine valiuta. skaityti »

Amerikoje grynuosius pinigus iš bankomato jau galima išsiimti be banko kortelės

Amerikos bankas „Wells Fargo & Co“ pasiūlė klientams galimybę išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų be banko kortelių, naudojantis vien išmaniuoju telefonu. skaityti »

Latvijos bankas išleido eurą su pirštine

Latvija išleido kolekcinę monetą, iliustruojančią pasaką apie pirštinaitę. skaityti »